![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waarom zou ik mij moeten bezig houden met uw onwelriekende verzinsels en hersenschimmen?
"No human is illegal" is code for we hate the West and want to destroy it. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 25 oktober 2025 om 11:37. |
|
|
|
|
|
|
#662 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het probleem is dat nogal wat van dergelijke gevallen te maken hebben met mensen die reeds asiel hebben gekregen in een ander Europees land en daarna naar België/Belgique komen om opnieuw asiel aan te vragen. Zoiets heet asiel-shopping. Dat is gewoon een flagrant misbruik.
|
|
|
#663 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een recht dat jij, Gidius en Gunter niet willen toekennen aan de man. Wat moet/ mag er dan wel gebeuren?
|
|
|
|
#664 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het gaat in mijn vraag niet om de misdaad illegaal te zijn en de vaststelling daarvan. Het gaat om een illegaal die -naast de misdaad van illegaal te zijn- ook nog eens beschuldigd wordt van een andere misdaad. Moord of verkrachting. Als uw uitgangspunt is dat deze man -owv zijn illegaliteit- geen recht heeft op een eerlijk proces, wat gebeurt er dan met deze man? Tenzij ik me vergis, zij je eerder dat deze man dan, zonder proces, gedeporteerd moet worden (want hij is vastgesteld illegaal - geen discussie daarover). Klopt het dat dat jouw standpunt is voor die casus?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 25 oktober 2025 om 12:02. |
|
|
|
|
|
|
#665 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hij wil waarschijnlijk een illegale weg bewandelen.
|
|
|
|
|
|
#666 | |
|
|
Citaat:
Wat valt er te onderzoeken in de rechtbank? Het staat er in uw premisse: illegaal. Hij heeft geen recht om hier te verblijven, we zijn her er beiden over eens. Terug naar afzender, geen rechter nodig.
|
|
|
|
#667 |
|
Minister-President
|
Wat betekent dit zelfs?…
Het is niet mogelijk hoor. Een illegaal wordt beschuldigd van een andere misdaad: moord. Heeft deze man recht om voor die andere misdaad een eerlijk proces te krijgen? Of, volstaat het gegeven dat hij illegaal is om hem te deporteren, zonder proces? (Of iets anders?) Wat zou voor jou de correcte afhandeling zijn? Heel simpel….
|
|
|
#668 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Heeft deze man recht om voor die andere misdaad een eerlijk proces te krijgen? Of, volstaat het gegeven dat hij illegaal is om hem te deporteren, zonder proces? (Of iets anders?) Wat zou voor jou de correcte afhandeling zijn? Deportatie dus voor jou? Geen proces nodig voor die beschuldiging voor moord?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 25 oktober 2025 om 12:08. |
|
|
|
|
|
|
#669 | |
|
|
Citaat:
"No human is illegal" is code for we hate the West and want to destroy it. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 25 oktober 2025 om 12:12. |
|
|
|
|
|
|
#670 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar, het probleem met Jose Gonzalez, is dat hij valselijk beschuldigd wordt. Hij kan onmogelijk de moord gepleegd hebben. Het is evident dat hij niet de schuldige is. Wat dan? “Voor de zekerheid in de bak steken”? Of in dit geval, alleen deportatie? Zeg maar
|
|
|
|
#671 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#672 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En hoe ga je vaststellen dat het in het ene geval een loze beschuldiging is en in het andere geval hij effectief schuldig is? …..…………….
|
|
|
|
#673 |
|
|
Simpel, we vragen zijn identiteitskaart of verblijfsdocumenten, en baseren ons daarop.
|
|
|
#674 |
|
Minister-President
|
Hoe helpen die zaken met het bepalen van schuld voor een andere misdaad, zoals moord?
|
|
|
#675 |
|
Minister-President
|
Denk je niet dat er een soort van rechtszaak noodzakelijk is om schuld of onschuld voor moord vast te stellen?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 25 oktober 2025 om 12:28. |
|
|
|
|
|
#676 |
|
|
dat doen ze niet. het bezitten van geldige verblijfsdocumenten is enkel nuttig om vast te stellen of iemand illegaal op het grondgebied verblijft, ze kunnen niet gebruikt worden of iemand een moordenaar of verkrachter of uitkeringsfraudeur is.
|
|
|
#677 |
|
|
Ik dacht dat de vraag was hoe weet je of iemand illegaal is of niet. Misschien moet JIJ duidelijker vragen stellen in plaats van te insinueren dat ik verkeerde antwoorden geef.
|
|
|
#678 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#679 |
|
|
Als er een punt is dat ge wilt maken, Voltian, maak het dan, want gans uw Socratische shit begint mij ferm mijn kloten uit te hangen, te meer daar gij blijkbaar verwacht dat ik uw vragen beantwoord terwijl gij de mijn straal negeert.
|
|
|
#680 |
|
Minister-President
|
Beste Karel,
We proberen vast te stellen of een illegaal persoon recht heeft op een eerlijk proces. We hebben in de afgelopen 5-10 posts vastgesteld dat: 1. Indien een illegaal schuldig is aan moord, hij de bak in vliegt en na straf gedeporteerd. 2. Indien een illegaal onschuldig is aan moord, hij NIET de bak in vliegt en meteen wordt gedeporteerd. De doodeenvoudige vraag die zich nu stelt is: Hoe ga je bepalen of deze illegaal schuldig is aan moord? Ik kan het moeilijk nog eenvoudiger stellen…
|