![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de vakbond hoeft zich dan ook niet plots te gedragen als een meelopende puppy. De politiek had voordien maar rekening moeten houden dat er problemen zouden opduiken als ze hun ingevoerde maatregelen ooit zouden moeten terugdraaien. Eerst een hoop volk aanwerven en dan verwachten dat je die later ook zomaar weer buiten kan gooien is wel heel kortzichtig eh? Als ik vanaf nu een jaar mijn gazon niet meer afrij en de tuinman rekent me dan plots een hoop geld aan om die woesternij op te kuisen ligt dat aan mezelf. Niet aan de tuinman. Ik had maar rekening moeten houden met het feit dat de tuin niet onderhouden vroeg of laat geld zou gaan kosten. Die schuld nu afwimpelen op de tuinman slaat nergens op. Toch is dat wat er met de vakbonden gebeurt.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : Vandaag om 12:00. |
|
|
|
|