![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#742 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voormalige Kayak zanger
https://nos.nl/artikel/2585596-voorm...kers-overleden ook: Diana Keaton https://www.nu.nl/algemeen/6372119/a...overleden.html
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#743 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze vallen als vliegen: zanger Joost Nuissl
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#744 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We gaan veel sterren zien sterven de komende jaren. Het zijn grote cohorten die eraaan komen en men wordt zo'n 80 jaar.
|
|
|
|
|
|
#745 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veel te lang !!
Ze hadden hem al eens eerder bewerkt !! Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 oktober 2025 om 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#746 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ike Turner jr.
|
|
|
|
|
#748 |
|
Europees Commissaris
|
Oscar-winnares Diane Keaton (79) overleden
|
|
|
#749 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gitarist Ace Frehley is het eerste bandlid van Kiss die zijn gitaar in de bomen hangt. Hopelijk spelen ze nu al zijn platen niet.
|
|
|
#750 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We hoeven het monster van het Waasland niet langer te onderhouden.
|
|
|
#751 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een gitarist waar je maar één noot van moest horen en je wist dat hij het was.
|
|
|
|
|
#752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
RIP! Als tiener waren ik en mijn beste vriendin fan van Kiss en allebei "verliefd" op Ace. Wij stuurden liefdesbrieven naar de fanclub. Als jonge bakvis-meisjes dachten wij dat Ace onze brieven persoonlijk zou lezen. (Wat naief waren we toen). |
|
|
|
|
|
|
#753 |
|
Europees Commissaris
|
Frehley was born Paul Daniel Frehley on April 27th, 1951 in The Bronx, New York City and received his first electric guitar at age 14
|
|
|
#754 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet dat ik fan was van loemp biscuit , maar ....
weer een muzikant is overleden , dus .... https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10...zkit-overleden https://en.wikipedia.org/wiki/Sam_Rivers_(bassist) 48 Jaar is nog jong !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#756 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ball (Soft Cell: Tainted love) is niet meer.
|
|
|
#757 |
|
Minister-President
|
Onze kindertijd..
Actrice June Lockhart (100), iconische moeder uit ‘Lassie’ en ‘Lost in Space’, overleden |
|
|
|
|
|
#758 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zweedse acteur Björn Andrésen overleden
De Zweedse acteur Björn Andrésen is afgelopen zaterdag overleden op 70-jarige leeftijd. Andrésens grootste rol was die van Tadzio in Luchino Visconti's “Morte a Venezia” (1971). Zijn overlijden wordt gemeld door regisseur Kristian Petri, die een documentaire over Andrésen maakte. |
|
|
|
|
|
#759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb altijd al mijn bedenkingen gehad bij die Lassie films, vooral de vierde en laatste in de reeks. Daar wordt Lassie vals en ze bijt die jongen die zijn baasje was zijn gezicht er los af, was gruwelijk.
|
|
|
|
|
#760 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Prunella Scales, die we vooral kennen voor haar vertolking van Sybil in Fawlty Towers. Ze werd 93.
https://www.bbc.com/news/articles/cjd0yn5gyndo
|