![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
onderwerp
Bedreiging dood Timmermans en Van Baarle, slechts 30 dagen celstraf analyse (01) Bedreigingen met dood zijn nu heel normaal dus de strafmaat is flink gedaald. Ik maakte dit heel vaak mee. HEt is gewoon de verbeesting van Nederland en verruwing. (02) Ben jij ooit zelf met dood en mishandeling bedreigd? vertel hier je drama. De politie is machteloos omdat het een veelvoorkomend misdrijf nu is, en er is te weinig capaciteit om dit aan te pakken. Dus de daders en doods bedreigers vieren nu elke dag feest. (03) Zo is de zieke politiek nu in Nederland. De hele maatschappij is verziekt, dus misschien moeten de Russen maar snel aanvallen he en starten met de grote schoonmaak van het vervuilde West Europa ..... ======================= https://www.nu.nl/politiek/6373900/m...dagen-cel.html Man die Timmermans (PVDA groenlinks) en Van Baarle (Denk) met de dood bedreigde krijgt 30 dagen cel Door onze nieuwsredactie 27 okt 2025 om 18:54 189 reacties De achttienjarige Wesley van K. heeft van de snelrechter 30 dagen cel gekregen, waarvan 25 dagen voorwaardelijk, voor het bedreigen van Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA) en Stephan van Baarle (DENK) via Instagram. Hij schreef de twee politici te willen doden. Van K. hoeft niet langer in de cel te blijven, omdat hij al sinds vorige week donderdag wordt vastgehouden. Daarmee heeft hij de vijf dagen effectieve celstraf uitgezeten. Wel krijgt de Leidenaar nog een taakstraf van dertig uur. Volgens de rechter stuurde Van K. vorige week via Instagram privéberichten naar de twee lijsttrekkers. Van Baarle noemde hij een "kankermoslim". Hij dreigde ermee dat als hij de politicus zou tegenkomen, hij "hem knock-out zou slaan, in een busje zou slepen, zou ophangen en zou opensnijden". Van het bericht werd melding gedaan bij het Team Bedreigde Politici, dat valt onder de regionale recherche van de politie-eenheid Den Haag. Op de telefoon van Van K. vond de politie ook een privébericht gericht aan Timmermans. Daarin dreigde de man de politicus dood te maken en zei hij dat de beveiliging Timmermans niet zou kunnen helpen. Van K. ontkende dat hij het bericht aan Van Baarle heeft verstuurd. Een vriend zou dat volgens hem hebben gedaan. Hij wilde niet tegen de rechter zeggen wie dat zou zijn geweest. Onrechtmatig informatie uit telefoon verkregen Over het bericht aan Timmermans wilde Van K. niets zeggen. Volgens zijn advocaat heeft de politie dat bericht onrechtmatig verkregen. De rechter erkende dat de regels daaromtrent inderdaad niet helemaal goed zijn opgevolgd. Dat nam hij mee bij het bepalen van de straf. Het Openbaar Ministerie had twee maanden celstraf geëist, waarvan een maand voorwaardelijk. De rechter wees erop dat Van K. woensdag voor het eerst kan gaan stemmen. "Dat is wél de manier om te laten zien dat je het met de ene politicus eens bent en met de andere niet", zei de rechter. Heb jij een vraag over dit nieuws? Laat het ons weten. Dat helpt ons bij het bedenken van nieuwe artikelideeën. https://www.nu.nl/politiek/6373900/m...dagen-cel.html ======================== |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
er is nu feitelijk een ondergrondse, STILLE, geruisloze, informele burgeroorlog gaande in Nederland en ook een harde rassenoorlog
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens sommige peilingen heeft die lapzwans van een Timmermans nog kans op succes.
Als dat het geval is zijn de Hollanders nog dommer dan algemeen aangenomen.
|
|
|
#4 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
(01) ik Stem toch VVD omdat het een sterke kennispartij is en het bedrijfsleven, MKB oa is de MOTOR van een economisch sterk en vitaal Nederland als Kenniseconomie. (02) Na de verkiezingen zal ik Groenlinkspvda toch moeten aanvallen, om mijn toekomstdroomplan mbt Herkolonisatie ZWART suriname te ondersteunen of zij moeten mij dan keihard royeren waarna het discriminatie drama van mij in KKK/ NSB Nederland compleet zal zijn. Dus een OORLOG met groenlinkspvda openbaar lijkt mij leuke marketing komende 12 maanden. (03) Triest is dat Nederland en Belgie zeker na 2040 dus MOSLIM meerderheids Naties zullen worden en het is nu al TE LAAT, de PVV van Geert Wilders is nu al totaal machteloos om iets aan deze VERDOEMDE toekomst te doen denk ik nu. (04) De binnenlandse rassenoorlog en ook nog de religieuze oorlog zijn al overal zichtbaar en voelbaar, dus in Nederland en Belgie is alles al goed verneukt nu door de hele POLITIEK sedert de jaren 1960 toen de Massa immigratie begon van MENA Moslims, negers, koelies, MOngoloiden, MIXEN en andere NIET Blanken en NIET ARische Aapjes, dus dit moet na 2040 eindigen in een heel groot RASSENdrama, complete instorting eurozone economie met Hyperinflatie en hongersnoden en binnenlandse rassenoorlogjes overal, zal dan het doemscenario zijn na 2040, denk ik. (05) NEE de PVV van Geert Wilders heeft helaas geen expertise en kennis in huis om de Kenniseconomie te versterken in Nederland dus ik kan niet op PVV meer stemmen. Wel zal ik werken aan een realistisch Deltaplan mbt massa emigratie en massa remigratie, en dit is wel technisch en economisch haalbaar binnen vijf jaar, zelfs met een flinke WINST erbij. |
|
|
|
|