![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met alle gevolgen vandien. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijven hier diensten over zoals pakjesbedrijven, stockage en verdelen, transport, winkels (waar China ook zijn voet aan wal zet). En natuurlijk ook werken aan de staat dat immense verlies latende bedrijf. Dat maakbedrijven hier ten dode waren opgeschreven wist ik al in 1977 toen ik het vliegtuig naar Azië nam. Laatst gewijzigd door Gipsy : 7 november 2025 om 17:53. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 7 november 2025 om 18:00. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw klinklare nonsens om de Sociale Zekerheid daar bij te betrekken is een mooi staaltje van goedkoop vakbondspopulisme. A propos: een belangrijke basisstof voor het maken van de stealth-bedekking wordt gemaakt door de Belgische onderneming Syensquo (dochteronderneming van Solvay-groep).
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het waren stuk voor stuk fabrieken die concureerden met IEDEREEN, ook met Chinezen. Ongelooflijk maar waar. Kwaliteit drijft altijd boven---> kijk naar Volvo met z'n "hoge" lonen... |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men kan zo maar niet alles van een band laten rollen zoals in in koekjes fabriek. Het is voor mij nog steeds veel goedkoper en kwalitatief evengoed, zelfs beter, in Azië te laten maken. Bovendien heb ik het al lang gehad met veel personeel dat niet alleen veel te kostelijk maar bovendien moeilijk om te ontslaan (vooral mensen met hoge anciënniteit)als er pakweg een vermindering in de verkoop is of als men een zware klant verliest. De laatste decennia zijn vooral een continu operatie geweest om personeel te verminderen. Ik wil die shit en problemen niet meer. Bovendien als mijn kosten stijgen, ook lonen, weigeren mijn klanten opslag te betalen. Ik moet dus op alles besparen ook en vooral personeel. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De meeste produkten die de man in de straat koopt, zijn van lagere kwaliteit en soms gevaarlijk, denk aan speelgoed voor de kleintjes. Heel wat verbruikers kijken eerst onderaan het produkt. Als ze zien staan "Made in China" of "Made in PRC" twijfelen ze of leggen het terug. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die heeft geen andere keuze dan zich te laten failliet gaan. Laatst gewijzigd door Gipsy : 8 november 2025 om 16:23. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ondertussen maakt China ook kwaliteit aan een habbekrats van hetgeen hetzelfde product hier kost. Ik heb jaren gewerkt in de automatisering. We gingen zelfs zover dat we werkten met vervroegde vrijgave (technici weten wat dit is), dit om de tacttijden te verkleinen, maar eens stopt het. En vergeet niet dat, hetgeen wij doen, ze elders ook kunnen. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volvo-Gent (in Chinese handen ?) met "hoge" lonen. Kwaliteitsprodukten. BMW-Duitsland. Hoge lonen. Kwaliteit. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is wederzijds. Niets belet mij om te geloven dat China over 7 jaar het machtigste land ter wereld is. Dat heb ik vroeger al gezegd. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De projecties zijn dat alle Europese landen uit de G8 sukkelen; 50 jaar.
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Militair : 2/10
Industrieel: 4/10 Het wereld rapport Niet schieten; met je ballistiek altijd.
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welk land lijkt het meest gevorderde qua ballistiek wereldwijd?
De VS staat voorlopig op 1; zijn er nog vragen? Wie deze race wint staat op nummer 1. Weer een domme Rus zeker met zo'n uitspraken.
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar als het over defensie gaat, zou ik toch geen Chinese producten gebruiken.
Maar aangezien de onvermijdelijke aankoop methodiek, die producten goed nagekeken voor ze in het effectieve systeem gaan.
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Fentanyl? McDo? Cola? Atoombommen? De neppe shit show? Hollywood? Allemaal vergif. Chinezen; iets minderwaardig en namaak.
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geef ze iets meer krediet.
Vliegtuigen. Okay, ze hebben iets goed. Dank u, Amerika.
|