![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is geen "gewelds- en authoriteitsargument' maar een historisch/evolutionair argument. 'Belasting is diefstal' betekent zoveel als 'je hersenen stelen bloed en zuurstof van het hart en de longen'. Het is nu historisch, evolutionair en darwinistisch eenmaal zo gebleken dat samenlevingen die in grotere verbanden leven en meer samenwerken de anderen onder de voet lopen. Voor de Noord-Amerikaanse stammen waren eigendom en belasting diefstal en ze zijn er ver mee geraakt ...
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoezo "extreem Rechts"? Mijn indruk is dat het whataboutisme door niemand wordt op prijs gesteld. Het Sossen-luilekkerlandbeleid heeft in Wallonië de hersens van flink wat personen aangetast.
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op FB staat ze fier te pronken met haar foto en haar lijststem nummer 7 op wat toen nog SPA was en dat was in 2018, dus zoals u zegt een jaar nadat de eerste feiten aan het licht kwamen. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Juist ! Dat deed mijn vrouw ook toen er een verpleegster kwam. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Niemand verplicht U tot de onderklasse te behoren, dat is iets dat ge kiest door uw reet te vegen aan school, niet te werken, en uw vuilnis gewoon op straat te gooien. Net zoals niemand U verplicht om drugs te dealen.
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nooit.
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 november 2025 om 18:17. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee nee, zeg maar gewoon wat je denkt: het is discriminatie en vooral racisme.
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind wel dat de VRT (en andere mainstream media ook?) haar best doet om het voormalige VB-lidmaatschap van Sander niet uit te melken. Ze behandelen het nu niet als de essentie van deze zaak, en vermelden het in de marge zonder er antipropaganda mee te voeren. Het VB wordt hier behandeld als gelijk welke partij, en dat zou een jaar geleden nog heel anders geweest zijn.
Wat is er veranderd in ons medialandschap? Is het de toegenomen mondigheid van het publiek? Het wijzigende politieke landschap in het westen? Het feit dat de mainstream media hun monopolie kwijt zijn en het narratief niet meer kunnen domineren? De dramatische afname van de lees-, luister- en kijkcijfers bij de mainstream media? Het zal wel een beetje van dat alles zijn dat zorgt voor een nieuwe generatie journalisten. Maar ik vermoed dat presidents Trump miljoenenprocessen tegen bepaalde leugenmedia er ook voor iets tussenzitten. Alweer iets waar Trump in zijn eentje voor een westenwijde revolutie heeft gezorgd.
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
|
Citaat:
Dat daarvoor een voor 95% gatachterlijke bevolking nodig is, die gelooft dat die diefstal goed is voor iedereen, zie je ook bij naties die hun eigen bevolking hebben gekoloniseerd. Als de staat de hersenen zijn, dan stelen ze het bloed en de zuurstof van de bevolking, die het hart en de longen zijn. En des te minder mensen er in die “hersenen” zitten, des te erger de diefstal. Dus ja. Alle belasting is diefstal, en alle vormen van geweld worden gebruikt om die politiek te bestendigen. Politiekers die niet van hun bevolking stelen, zijn erg zeldzaam.
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toffe analogie. Maar een lichaam dat geen hersenen heeft, da's ook maar zielig.
Langs de andere kant, poliziekers zijn slechts zelden goede leiders.
|
|
|
#56 | |
|
|
Citaat:
“Het algemeen belang” bestaat niet, en is een code-woord voor onderdrukking. Dat is mijn punt, wat Vlad hierboven perfect, vanuit zijn of haar visie, heeft vertolkt.
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens mij bent u er niet ver naast, maar het ik volg dan eerder de stelling dat een uitgebreid gezin , oftewel een stam of clan, daar veel beter in slaagt. Maar in de huidige maatschappij hier, zitten zoveel clans, stammen en andere , veel kunstmatigere groepen, op elkaar geprangd, dat het eerder een mierennest lijkt. In een mierennest zijn richtlijnen en handhavers nodig, anders gaat het voor alle individuen naar de kloten. Dat er een hoop individuen opgeofferd worden is natuurlijk bijzaak. Maar, mensen zijn geen mieren (of proletariaat), dus de analogie gaat niet volledig op.
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet volledig: OK Mieren...al eens het boek "De kleine Johannes" van F. Van Eeden gelezen ? |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#60 | |
|
|
Citaat:
Door technologische vooruitgang is het gewoon gemakkelijker om op wereldschaal die clans tegen mekaar op te zetten, door de psychopaten aan het hoofd van het piramidaal-collectivistisch systeem. DAT is wat ik bedoel met de autoritaire geweldspleging. Het argument van de voorstanders ervan is dat er een piramidaal-collectivistisch systeem nodig is, omdat de clan-samenleving anders in chaos verzandt. Het autoritair geweldsplegend piramidaal-collectivistisch systeem dient "het algemeen belang." Mijn argument is DAT de clan-samenleving in chaos aan het verzanden is OMWILLE VAN het geweldsplegend piramidaal-collectivistisch systeem.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 november 2025 om 11:19. |
|
|
|
|