Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2025, 08:16   #30801
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Opvoeding?

https://x.com/Georg_Pazderski/status...31568320487660

Men vergelijkt het met de middeleeuwen, daar ben ik nog zo zeker niet van of dat een terecht vergelijk is.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 november 2025 om 08:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2025, 09:49   #30802
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Heb ik mij weer vergist of zal ik de geschiedingteksten moeten herzien??

Extra als vraagstelling:

Zoals het er nu aan toegaat rijst de vraag: Zal de EU zich moeten herstellen of zal het gedaan zijn met de EU????

Oud 30 november 2025, 19:00   #30803
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Duitsland: Hier durven sommige bladen het benoemen:
https://www.oe24.at/welt/deutschland...arkt/658564525
Citaat:
Schock auf Eisbahn: Marokkaner zückt Messer auf Weihnachtsmarkt
Anderen meer politiek correcte bladen spreken dan weer van van 'Man'
https://www.stern.de/gesellschaft/re...-36912222.html
Oud 30 november 2025, 19:10   #30804
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Kortrijk Heule gehucht Sente, amokmakers van vreemde origine.....

Citaat:
Amokmakers richten ravage aan in pas geopend café De Groene Dreve in Heule: “Dat bloed in onze biljartzaal… vreselijk”
Amper anderhalve maand na de opening is café De Groene Dreve in het West-Vlaamse Heule, bij Kortrijk, al het doelwit van zinloos vandalisme. Tijdens een verjaardagsfeestje zaterdagnacht veroorzaakten drie onbekende mannen en een vrouw plots amok. “Ze begonnen met van alles te gooien en toen we erin slaagden hen naar buiten te werken, deden ze daar gewoon verder”, zegt uitbaatster Wendy De Feyter. “Ze keilden zelfs een rioolrooster door het raam.”
Citaat:
Op 18 oktober verwelkomden Wendy De Feyter (48) en haar partner Pol Demeyere (63) hun eerste klanten in De Groene Dreve, in het gehucht Sente (Heule). Het café had daarvoor jaren leeg gestaan, maar werd helemaal opgefrist, klaar voor een nieuwe, mooie toekomst. “En tot dusver viel het reuze mee”, zegt Wendy De Feyter. “We hebben leuke klanten, enkele verenigingen hebben hier hun clublokaal en de mensen appreciëren ons. Dat geeft energie om er elke dag weer te staan. Maar zaterdagnacht zonk de moed ons toch even in de schoenen.”

In het biljartzaaltje van het café liep rond 2 uur een verjaardagsfeestje op z’n einde. “Pol en ik waren aan het opruimen in het café zelf”, vertelt Wendy. “Plots kwamen drie mannen binnen van vreemde afkomst, en een jonge vrouw. Ze vroegen om een drankje. Hoewel we even later zouden sluiten, gaven we hen dat nog. Daarop trokken ze ook naar het biljartzaaltje.” Weinig ogenblikken later brak de hel los. “We hoorden tumult, er werd geroepen. Toen we de deur van het zaaltje openden, was er chaos. En bloed.”

https://www.hln.be/kortrijk/amokmake...lijk~abfd0d23/
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be