Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2025, 19:12   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Integreren met versgeplukte Boerenkool steeltjes in je Auslander REET (theorie)

onderwerp
Integreren met versgeplukte Boerenkool steeltjes in je Auslander REET (theorie)

analyse

(01) Mooie oerhollandse boerenkool, echt mooi hoe hij het zo kakelvers plukt op het veld, oudhollandse Boeren stijl. Super lekker en superfood is boerenkool. Vorige week zag ik verse takken bij LIDL en morgen ga ik kijken of die er nog liggen, koop ik het en maak ik het zo vers klaar als surinaamse bhaji, groenten. Wel 20 minuten sudderen met kokosolie, knoflook, zwarte peper of madam genet en gewoon zout, met beetje water erbij, he om het gaar te koken, lekker, alleen met verse rijst, evt twee gebakken eitjes erbij.

(02) Verse Oudhollandse Boerenkool moet verplicht voer worden voor elke AuslANDER die hier in Nederland wil komen parasiteren, anders boetes he of Rectale SM DWANGbehandelingen in heropvoedings kampen waar zij alleen Oerhollandse apenvoer moeten vreten, 9 maanden lang.

(03) Vol=VOL als je je hier niet AANPAST en lekkere Oerhollandse boerenkool gaat vreten dan krijg je nooit een bijstand, en ook seksueel heb je dan minder rechten in Boerenkool Terreur Natie Holland Maffia BV hahha hahah

(04) Noteer hier je duivelse ideeen om die vieskleurige buitenlandse profiteurs en status houders eens lekker rectaal te visiteren en weg te pesten. Duiveltje spelen he hahha lekker gezond gestoord.

(05) Integratie moet toch gemoderniseerd worden denk ik na ruim 75 jaar Mislukte Multikukeluku, dus hoe kunnen wij het LEUKER en Rectaal lekkerder maken voor al die zwartjes, Auslanders, Untermenschen van KLEUR, zwartkijkers, en halal neukers?? Zij moeten eerst vooral Seksueel Verhollandst worden in alle diepe, geile ERO GATEN, zowel de vrouwen als de mannen denk ik.

(06) Dit is ook bij mij gebeurd he periode medio 1989 tot jaar 2000 toen ik een professionele Bottom HOMO meisjes behandeling kreeg van ruim 20 sterke, potente, TOP HOMO blanke kerels en het was toch zalig en verlossend, Rectaal verruimend he voor mij, ik voelde ahw de Rectale Samadhi destijds.

(07) zet in deze topic evt andere ideeen en recepten van Oerhollandse vreten en mensaapjes voer om die buitenlanders dus culinair te integreren. Ja men moet dit wettelijk gewoon HARD om hard verplichten denk ik.

(08) Wat mij betreft liever Vijf jaar Extreemrechts aan de macht in Nederland en Belgie en dan maar lekker alle Auslanders verplichten om Seksueel te Integreren, en wie weigert krijgt een ZELFdeportatie verplichting binnen pakweg 18,141888 jaartjes. OK ok ik ben GEK en niet normaal meer, sorry nu koelie apenvoer vreten, pillen slikken en later verder halfnaakt pennehoeren he met stijve digitale pennen.

=======================
https://www.facebook.com/watch?v=1603341257330894

Klein Broekhuizen
3 d ·
Tijd voor boerenkool! @kraaijwilma laat zien hoe je deze groente snel thuis verwerkt en je kan genieten van een ouderwetse verse boerenkoolstamppot.

=====================

boerenkool heb die ik voor een maaltijd nodig heb.

1 d

Beantwoorden

Auteur
Klein Broekhuizen
Tineke Klots Ja, als je het goed wast van te voren is dat ook een methode. Wij hebben alleen nooit zo veel vriezer ruimte over

10 u

Beantwoorden

Jessica Hulst
En je houdt een leuke kerstboom over!!

2 u

Beantwoorden

Christina Giewald
Het lekkerste soep van maken en vlees aan toevoegen . Als klein kind verzot geraakt . Met een snee boterham erbij .????????????

5 u

Beantwoorden

Magriet Danissen De Vries
????????????Ik kan ze in Frankrijk niet vinden!
Alleen in mijn kindertijd plantten we ze in de groentetuin????????????

1 d

Beantwoorden

Auteur
Klein Broekhuizen
Magriet Danissen De Vries Zelf opkweken dan maar!

1 d

Beantwoorden

FX CiVe
Ik woont in Barcelona, maar nooit gezien dat maar het leuk lekker ????

1 d

Beantwoorden

Kirsten Marsman
Wat heerlijk dat we toch zulke goede boeren hebben in Nederland ????. Dank je wel. Als jullie boeren er niet zouden zijn hadden wij geen eten ????????DANK. ????

7 u

Beantwoorden

Kees Boekel
Lekkere winterkost.

1 d

Beantwoorden

Maria Klarenbeek
Zo is boerenkool op z’n lekkerst

2 u

Beantwoorden

Henriette Brands
Mijn lievelings eten.

1 d

Beantwoorden

Ivonne Moens
Mmmmm boere kool

17 u

Beantwoorden

https://www.facebook.com/watch?v=1603341257330894

=======================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be