![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Nee, die zijn niet geinteresseerd in onze taal of cultuur. |
||
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dat iedereen aldaar halal MOET eten , waarom ?? Zij mogen hun eigen verblijf oprichten , maar stel dat er dan 12 niet-moslims ouders willen dat er aldaar enkel nog NIET-halal wordt geserveerd , wordt dit dan ook gedaan ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : Gisteren om 20:17. |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ben ik blij als (groot)moeder dat mijn kinderen en kleinkinderen nooit naar een kinderdagverblijf gegaan zijn.
Nooit, jamais, never zou ik aanvaarden dat ze verplicht halal moesten eten. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat ze moeten oprotten is exact wat jij stelt. Wie geen halal aan zijn kinderen wil voeren moet maar elders zijn eigen opvang organiseren.
|
|
|
#126 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da' denk ik ook !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#128 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij ons in Brussel leert de ervaring. NUL. Het interesseert niemand iets. Citaat:
En vrijdag is het een veggie pasta . Waarom? Omdat het Vlaamse management dat beslist. Die houden misschien rekeningen met hun klanten? |
||
|
|
|
|
|
#129 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ik vind over uitsluitend halal eten geven aan baby's en peuters: dat is dwangvoeding!!!
Dwangvoeden is hier in België verboden. |
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe, echt hoe (!?), kunnen mensen vlees eten van dieren die onverdoofd geslacht worden? Nooit zou ik er maar 1 hapje vlees van kunnen eten. Onverdoofd slachten van dieren is barbaars en gruwelijk!! |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stel dat ze er halal hadden geweigerd , wat dan ??
Citaat:
Waarom moet iedereen zomaar halal aanvaarden ?? Wat zijn de voordelen van halal ?? Wat zijn de nadelen van halal ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : Gisteren om 23:00. |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of zou hij dan ook voor onverdoofd kiezen? |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#135 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn tandarts haalt mijn tandsteen weg zonder verdoving
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dieren verdoven voor het slachten is een doodzonde.
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Patiënt: Ik heb een levensverzekering !! Dokter: Komt in orde
|
|
|
|
|
|
#140 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor het dier maakt het weinig uit hoor. Maar goed, je wist toch dat halal vlees in Belgie uit de verdoofde slacht komt? Er bestaan twee vormen van halal slacht: Halal mét voorafgaande verdoving — toegestaan in veel landen In landen zoals België en Nederland is verdoving verplicht voor alle slacht (behalve tijdens uitzonderingen). De verdoving moet reversibel zijn: het dier mag niet dood zijn door de verdoving, maar alleen tijdelijk buiten bewustzijn. Veel islamitische instanties keuren dit goed als “halal”. Halal zonder verdoving — toegestaan in sommige landen, verboden in andere Traditioneel gebeurde halal slacht zonder verdoving. In België is onverdoofd slachten verboden in Vlaanderen en Wallonië; alleen reversibele verdoving is toegestaan bij halal. |
|||
|
|
|