![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zichzelf voordoen als de enige correcte maar zelf de grootste rasist zijn die liever zijn eigen volk ziet bezet worden door een gewelddadige secte. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar... stoort het je, dat ik het heb over Blokkers-dopcarrièristen die liever op café zitten dan het werk te doen dat buitenlanders nu voor het overgrote deel doen ? Op elke werf van Fluxys zie je quasi enkel allochtonen en in het beste geval één BBB. Mag ik die vraag niet stellen waarom die doptoeristen liever op hun barkruk blijven zitten dan te gaan werken ? Ben je ook van oordeel zoals Tömmchen, dat men doppers +50 jaar gerust moet laten en ze hun uitkering zondermeer moet laten behouden ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 december 2025 om 11:36. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meestal zijn het Belgen, met een migratie achtergrond, maar voor de statistieken zijn het Belgen. De mensen die in de bouw en ... werken, zijn mensen met een werkvergunning maar met een gezin in het thuisland, ze rijden hier dan ook rond met nummerplaten die niet van hier zijn. In de politieraad vroeg een raadslid van het VB naar de nationaliteit van de misdadigers, bleek dat het overgrote deel Belgen waren. Toen het raadslid verder vroeg (naar de herkomst van deze Belgen) kon daar geen antwoord op gegeven worden omdat dit niet bijgehouden werd. Als op de identiteitskaart "Belg" staat, dan zijn dat voor de politie Belgen, naar de migratieachtergrond wordt dan niet gevraagd. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jobbeurs in Hasselt lokt 800 werkzoekenden: “Al 150 keer gesolliciteerd, zonder succes”
Hasselt800 werkzoekenden zijn donderdag naar de jobbeurs van de VDAB in Hasselt gekomen. Daarbij heel wat gemotiveerde jongeren, maar ook langdurig werklozen die binnenkort hun uitkering dreigen te verliezen. “Ik wil wel werken, maar enkel als ik het leuk vind.” HBVL https://www.hbvl.be/regio/limburg/ha...112312281.html Er kwamen ook 71 personen met een leefloon langs op de jobbeurs. Zij kregen eerder al een workshop om te leren solliciteren. De dertigjarige Hasselaar Enver Kalin is één van hen. “In september vervalt mijn werkloosheidsuitkering. Toch ben ik niet gehaast. Ik wil wel werken, maar enkel als ik het leuk vind en het niet te ver van huis is. Ik beschik namelijk niet over een rijbewijs.” |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
“Stakers zijn luierikken”. Misschien wat scherp gesteld, maar toch niet helemaal.
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het slag dat staakt om te staken, dat is natuurlijk van een ander kaliber, wat hebben de stakingen dit jaar eigenlijk opgeleverd? |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
voor mij is politiek in een westerse democratie het best georganiseerde meningsverschil die er is. op voorwaarde dat de minderheid de meerderheid respecteert. ik stoor me wel in Belgie over de technieken die de minderheid gebruikt om de vraag van de democratische meerderheid te verwerpen en vanuit hun minderheid de meerderheid hun wil op te leggen een van die technieken is WO II het steeds framen van de vraag van de Vlaamse meerderheid in een collaboratie sfeer van 1940 , dus 80 jaar geleden. mensen zoals u nemen deel aan deze techniek. Het framen van NVA en VBL in een collaboratie sfeer. Wetende dat men zo Waals links als minderheid extra macht heeft. en daar stoor ik me wel aan niet aan uw persoonlijke politieke voorkeur. wel aan uw politieke afkeur en afkeur is de rode lijn in uw bijdragen, niet uw voorkeur België wordt al sinds de volkstelling van 1950 en 1960 in een collaboratie wurggreep gehouden door links Wallonie. En u werkt daar aan mee Belgie wordt al sinds een cordon tegen VBL in een linkse wurggreep gehouden. En u werkt daar aan mee Recent past men in Brussel diezelfde wurggreep toe op NVA. De PS is in Brussel aan het rentenieren op mensen als u. Die eigen Vlaamse bevolking in een woke beweging schade toebrengen . En dat stoort me, hoe u collaboreert met de Walen om Vlaams eisen in een woke reflex in een facistisch racistisch context te plaatsen. En vooral de sterke drang, behoefte bij u om dat herhaaldelijk te doen
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 12 december 2025 om 17:13. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verschueren heeft dan ook nooit echt gewerkt.
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|