![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want veel nuttige praat verkondig je niet. De lichtshow bestaat al 7 jaar. Denk jij echt dat ze zoiets blijven organiseren als er geen geld mee te verdienen valt? Wat een achterlijke zever...
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na destijds fel beargumenteerde intellectuele exposéetjes en analyses over besparen op de mosselprijzen bij Ikea e.d., werd bijgevoegde gelinkte bijdrage speciaal geschreven voor goedmenende centenbijtende DikkeF in Krismasmood. Moge de Kerstman hem in staat stellen ons te blijven verblijden met het uitrekenen van vele mogelijke besparingen.
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik probeer te volgen.....
Dus zou men geld vragen aan de mensen om een wandeling te maken die anders gratis kan.....gewoon maar omdat er wat omliggende lichteffecten zijn? Ik vind anders alhier de ochtenspits op en rond de Kortrijkse ring ook wel....mooi...in zekere zin..... En totnogtoe word ik ervoor gecompenseerd......
|