![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Debiel is elke prik een vaccinatie noemen, dat is een prik. Een vaccinatie kan enkel met een vaccin en dat kan zelfs met een puffertje zijn zoals Polio in 3de landen. Ik zei “vaccineren en behandelen”, let op het woord “behandelen”, die vergeet je plotseling. Je weet wel, een behandeling kan ook iets anders zijn dan een vaccinatie. Dat begrijp je toch? Ik deel je bezorgdheid om teveel te behandelen maar je blijft ook hier een vitamine inspuiting een vaccinatie noemen, dat is en blijft debiel. Lastig discussiëren op die manier. Je hebt gelijk dat ze teveel behandelen en dat dit moet bekeken worden maar tegelijk ben je dan voorstanders van bedriegers die geschud water als medicijn verkopen en dat is ook debiel, gevaarlijk debiel zelfs. Mijn verwijzing naar Groen is dat die voorstellen om dat ook terug te betalen door het ziekenfonds, die zijn even debiel. Zo voldoende gedefinieerd? |
|
|
|
|