Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2025, 06:34   #41
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wat noem jij debiel? Definieer eens?
Dit zijn allemaal feiten, conclusies van wetenschappers en de medische gemeenschap, gebaseerd op voortschrijdend inzicht van praktijk gevallen over een hele periode van tijd over wat ze nu weten.
Benoem dan eens wát je zever vindt ipv "iets" zomaar zever te noemen....

En wat heeft Groen met deze discussie te maken?
Sleep je er nu een politieke partij bij omdat je geen enkel argument hebt of geen weerwoord kunt verzinnen?
Of deel je mijn bezorgdheid toch niet over de gezondheid van mensen en vooral van de meest kwetsbaren, de zuigelingen?
En ik dacht hier eindelijk eens een deftige discussie te kunnen voeren over gedeelde bezorgdheid voor de volksgezondheid.....weer niet dus.
Ik definieer.

Debiel is elke prik een vaccinatie noemen, dat is een prik. Een vaccinatie kan enkel met een vaccin en dat kan zelfs met een puffertje zijn zoals Polio in 3de landen.

Ik zei “vaccineren en behandelen”, let op het woord “behandelen”, die vergeet je plotseling. Je weet wel, een behandeling kan ook iets anders zijn dan een vaccinatie. Dat begrijp je toch?

Ik deel je bezorgdheid om teveel te behandelen maar je blijft ook hier een vitamine inspuiting een vaccinatie noemen, dat is en blijft debiel. Lastig discussiëren op die manier.

Je hebt gelijk dat ze teveel behandelen en dat dit moet bekeken worden maar tegelijk ben je dan voorstanders van bedriegers die geschud water als medicijn verkopen en dat is ook debiel, gevaarlijk debiel zelfs. Mijn verwijzing naar Groen is dat die voorstellen om dat ook terug te betalen door het ziekenfonds, die zijn even debiel.

Zo voldoende gedefinieerd?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be