![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ja ik moet snel de databackup maken van al mijn eigen topics en postings want alles wil ik verkopen, is mijn eigen intellectuele eigendom en heeft commerciele waarde, alles totaal moet al minstens 750 pag zijn denk ik als ik hiermee geld verdien ooit dan wil ik dit forum misschien overkopen, en upgraden tot een Vrije Meningsuiting BASTION internationaal alle talen alle sociale media zijn toch gecensureerd nu, nu is het oorlogstijd in europa dus men zal dit forum zeker snel offline halen denk ik als de NOODtoestand en STAAT van OORLOG van kracht worden en de DERDE Wereldoorlog in hele Europese Unie een harde feit zal zijn met OORLOGSeconomie en OORLOGS mobilisatie dit forum is dus verdoemd |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het werkt inderdaad niet meer naar behoren.
Ik denk ook dat er zelfs geen moderator meer aanwezig is. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Die verdomde Russen , ze zijn bang van dit forum .
|
|
|
#44 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
stilletjes aan het leegbloeden
|
|
|
#45 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
12542 mensen tegelijk actief, nu? Dat leest eerder als bots. En record gisteren gevestigd, en allicht, sinds die 500 foutmelding en de traagheid, elke dag een nieuw. Merk ook op de erg frequente activiteiten "Bekijkt ledenlijst" "Bekijkt gebruikersprofiel" ... door bijna AL die gasten. ... ook alleen die activiteiten. Zo belast je de server. Daarom ook dat het gebruik van de zoekmachine wordt ingeperkt. Het lijkt erop dat de server constant tegen de ingestelde max belasting hangt, door een soort van denial of service aanval.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 18 december 2025 om 12:52. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan de problemen van de laatste tijden te zien is dit forum inderdaad aan het leegbloeden.
Nu ben ik wel van mening, dat mocht men er een einde aan willen stellen dat men dit eerlijk weet over te brengen naar de forumleden toe en naar de lezers. Is het een softwarefout? Gaat het uit van zij die bepaalde boodschappen niet graag lezen?? Geen idee van.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou het helpen de langste draden te ontdubbelen en laten wegzakken? Dat werd vroeger wel eens gedaan.
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat is niet pluis. Het heeft alles weg van een botnet dat de server voortdurend belast tegen de grens, resulterende in die traagheid en 500 foutmelding.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kremlin trollen
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
GATeway 502 komt af & toe ook voorbij geraasd:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die gaan dit forum zeker niet DDOS-aanvallen. De helft van de weinige overgebleven forummers staan achter Rusland.
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Momenteel 12000 gasten, voor zover ik keek allemaal ledenlijst en profielen bekijkende, en dat 24/7.
Motief allicht forum saboteren uit Nazi Nijd.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
systeem vBulletin. Het bedrijf uit het Verenigd Koninkrijk werd in 2000 gesticht door James Limm en John Percival. De naam Jelsoft is afgeleid van de initialen van James E. Limm en software. Op 4 juli 2007 werd Jelsoft overgenomen door de internetuitgeverij Internet Brands. BRON: https://nl.wikipedia.org/wiki/Jelsoft_Enterprises Jelsoft werd in 2007 overgenomen door Internet Brands, een Amerikaans bedrijf dat beursgenoteerd is. BRON: https://fr.wikipedia.org/wiki/Internet_Brands = = = Er rust een kopieerrecht op de vBulletin forumsoftware, lopende van 2000 tot ... 2025. (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 december 2025 om 05:31. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bijkomend: vBulletin heeft ruzie gemaakt tegen XenForo, omdat de code van XenForo zou gebaseerd zijn op vBulletin. Deze rechtszaak werd in 2013 afgewezen.
Uit de wikipedia-link: In oktober 2009 wijzigde Internet Brands de prijsstructuur voor zijn vBulletin-software, wat leidde tot klachten van geregistreerde gebruikers op de officiële forums. Volgens The Register werden degenen die klaagden vervolgens verbannen van zowel de forums als van het ontvangen van ondersteuning en updates, ondanks dat ze nog steeds geldige licenties voor het product hadden. Internet Brands verdedigde zijn standpunt tegenover The Register in een apart artikel; in een latere update van hetzelfde artikel werd echter gesteld dat ten minste een deel van de beweringen van Internet Brands onjuist was. In oktober 2010 kondigde Internet Brands aan dat het een rechtszaak zou aanspannen tegen het XenForo-team wegens schending van het auteursrecht, met name omdat de code in XenForo was gebaseerd op vBulletin-code, contractbreuk en oneerlijke handelspraktijken. In november 2010 klaagde Internet Brands Kier Darby aan, een hoofdontwikkelaar van XenForo, die eerder als hoofdontwikkelaar voor vBulletin van Internet Brands had gewerkt, met de bewering dat Kier vertrouwelijke informatie van Internet Brands met betrekking tot de vBulletin-software niet had teruggegeven. Het XenForo-team heeft de beweringen ontkend. In februari 2013 werd de rechtszaak afgewezen. = = = Het feit dat de software uit Amerika komt, maakt een "sabotage" gelijkaardig aan de "sabotage" van Nord Stream een verder te onderzoeken piste.
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren opnieuw een recordaantal bezoekers.
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarschijnlijk één of andere data-congestie waardoor ze niet automatisch uitgelogd raken.
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleszins, ik heb de forumeigenaar gisteren online gezien en het probleem blijft, dus het zal niet gemakkelijk of snel opgelost raken.
|
|
|
|
#60 |
|
Europees Commissaris
|
Ik bemerk de laatste tijd wel meer (ubuntu etc.) problemen hier op dit forum.
|
|
|
|