![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Europees Commissaris
|
"Leraar betrapt leerling op vuurwerk afsteken maar krijgt dan pak slaag van zijn papa."
https://www.hln.be/hoogstraten/leraa...rond~a8a04c95/ Met dank aan de minder gecensureerde pers van onze noorderburen; Citaat:
Citaat:
Kortom, enerzijds was de dader was weer iemand van vreemde origine en anderzijds maakte deze weer gretig misbruik van het zogezegde motief racisme.
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou rustig verder hebben gefietst. Als het de overheden koud laat waarom zou een eenzame leraar zich daar dan nog moeten mee moeien. Sowieso wordt die toch altijd in het ongelijk gesteld. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 december 2025 om 09:34. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uit het art. De beklaagde verdedigde zichzelf op de rechtbank in Turnhout. “Ik was thuis mijn administratie in orde aan het maken toen ik telefoon kreeg van mijn zoon dat hij werd vastgehouden. Toen ik daar aankwam, had die man mijn zoon nog steeds vast. Ik zag dat mijn zoon pijn had. Ik heb die man daarom vastgegrepen en op de grond gegooid”, reageert K.F. “Die man wist wie de leerlingen waren. Hij had ze maandag kunnen aanspreken op school in plaats van mijn zoon vast te houden. Als hij mijn zoon niet had aangeraakt, waren we niet in deze situatie terecht gekomen.” Vonnis op 12 januari. Dat geeft hem het recht er op los te kloppen? In welke wereld leeft die man? Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 december 2025 om 09:39. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Europees Commissaris
|
Wel in bepaalde "achterlopende" landen lossen ze conflicten op die manier op. Wanneer die mensen dan naar hier komen, importeren ze dat gedrag en passen ze dat toe op de burgers alhier.
|
|
|
#5 |
|
Europees Commissaris
|
Hij zal nog iemand geweest zijn "van de oude stempel" die de lang vervlogen tijden hebben meegemaakt waar leraars nog gezag hadden, konden straffen enz.
|
|
|
#6 |
|
Europees Commissaris
|
is geen racisme maar een dagelijkse realiteit ; die vader was thuis : dus niet aan het werk
|