![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij kan er samen met Panda AI-citaten leren opzoeken.
|
|
|
|
#6123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, wel omdat operatie beschadiging vanuit Maga-world gelukt is. Na zo een agitprop-torpedo nog aanblijven als kandidaat is zinloos. Johny sixpack & Average Joe krijgen hun 'waarheid' nu eenmaal ingelepeld via FOX News wat een Maga-zender is.
|
|
|
|
|
|
#6124 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het probleem van nutteloze broodfretters lost zichzelf op dan.
|
|
|
|
#6125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
x2
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 januari 2026 om 14:34. |
|
|
|
|
|
#6126 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een beetje 'food for thought':
https://www.youtube.com/watch?v=yB33JOB4oQE "On Renee Nicole Good" door "Robert Arnold".
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#6127 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toen ik zag op het nieuws dat die schoft en domestic terrorist op de vlucht zichzelf radeloos en al grienend in een bos had door de kop geschoten had ik hetzelfde gevoel als dat ik heb als ik in de tuin een mierenhoop met Permas D heb uitgeroeid. Namelijk opluchting dat die vuiligheid weg is. Wie een parallel zoekt tussen een dolgedraaide domestic terrorist die zichzelf uit wanhoop door de kop schiet in een bos, en een vrouw die zonder reden in haar auto door een incompetente ICE goon is geëxecuteerd is aan het hallucineren. |
|||
|
|
|
|
|
#6128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De "Epstein-class"-biljonairs zien dat helemaal zitten. De kans bestaat dat zij uw propaganda-campagne(s) daaromtrent graag zullen sponsoren. Feit: in 'ons' land is dat cijnskiesrecht al eens uitgeprobeerd. Bent u van mening dat 'het systeem' toen zo véél beter uitdraaide voor kleine garnalen als u en ik, en zo ja, waarom? 2) Verreweg de mééste mensen die brood vreten, helpen een bakker(ij) aan een inkomen. Zo gehéél en al 'nutteloos' zijn die dus niet. En hoe 'nuttig' vindt u zichzelf eigenlijk?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#6129 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ze kunnen dat klootjesvolk toch alles wijsmaken. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 10 januari 2026 om 18:18. |
|
|
|
|
|
|
#6130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zaten al maden in Conings en de lijkgeur was nietvte harden.
|
|
|
#6131 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
terwijl er daar waarschijnlijk honderden mensen met honden en zijn gepasseerd, t'ja ze kunnen het klootjesvolk toch alles wijsmaken, vooral de linkse brigade. En nu terug diep ademhalen en kalm worden, ook uw neus goed afstoffen. |
|
|
|
|
|
|
#6132 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Iran is het pastoorkrapuul zijn burgers aan het vermoorden met honderden tegelijk. Stel dat de Amerikanen ingrijpen, bijvoorbeeld door de holen waar het pastoorskrapuul zich verbergt kapot te bombarderen...
Dat wordt interessant, nietwaar? Ik ben razend benieuwd in welke bochten onze compulsieve Trumphaters zich dan gaan wringen. Alleen al daarvoor zou een mens wensen dat Trump de pastoorsratten vernietigt.
|
|
|
#6135 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Dadee, je gebruikt nogal geëmotioneerde woordjes om agenten die hun werk proberen te doen te omschrijven. En hebt duidelijk geen enkel idee over hoe het incident in werkelijkheid verliep. Zou het niet beter zijn voor jouw gemoed indien je wat minder woke breinrot op reddit consumeerde? |
||
|
|
|
|
|
#6136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarna de bendeleden van de moordenaar weigerden om haar te laten verzorgen.
|
|
|
|
#6137 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ze was een anti-vaxxer.
|
|
|
#6138 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben jij een scheve architect?
|
|
|
|
#6139 |
|
Europees Commissaris
|
Hij schoot eerst door de voorruit omdat ze recht op hem af kwam. De twee schoten door het openstaande raampje kwamen nadat ze al bewezen had een dodelijk gevaar op de weg te zijn.
|
|
|
|
|
|
#6140 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()