![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een verkeersovertreding, iets waar ICE geen enkele bevoeghdheid over heeft.
|
|
|
|
|
|
#6322 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Graag exact minuut en seconde op dat filmpje dat zou moeten aantonen dat er ze meerdere pogingen ondernam om ICE-agenten omver te rijden. Misschien moet ge zelf eens kijken Trouwens, stond het niet op het YT kanaal van Fox? Had ge u vergist?
|
|
|
|
#6323 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#6324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, het stond op het kanaal van de NYP. Zoals ik reeds eerder stelde, kan ik mij in tegenstelling tot u vergissen.
|
|
|
#6325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1) OK, fair enough. Ik bied zonder aarzelen en zonder voorbehoud mijn excuses aan. Ik vraag me nu echter wél af wat uw gedachten en ideeën zijn betreffende de 'tariffs' of de "Epstein Files" - cover up. Tegelijkertijd wil ik u ook laten weten dat MIJN mening(en) niet wordt (/worden) bepaald door George Soros, de "Main Stream Media" of wat voor andere entiteit dan ook. Ik gebruik nog altijd mijn eigen ogen, mijn eigen oren, mijn eigen hersenen. 2) De presidentsverkiezingen zelf toonden aan dat slechts ongeveer één derde van het potentiële electoraat de moeite deed voor Trump/Vance te stemmen. De recentere opiniepeilingen die uiteraard slechts opiniepeilingen zijn, werden alleszins niet tegengesproken door de uitslagen van de andere lokale of regionale verkiezingen die tijdens de voorbije maanden plaats hadden. Verder is er de breuk van ondermeer Marjorie Taylor Green, de 'Q-Anon sjamaan' Jacob Chanceley, de podcaster Dave Smith, ... met Trump. En last but not least waren er de stemmingen in "Congress" tijdens dewelke verschillende Reps anders stemden dan Trump had gewild/verwacht. Is dat voldoende?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 11 januari 2026 om 18:51. |
|
|
|
|
|
|
#6326 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Want ja, dat ging dit filmpje -dat ik nog niet gezien zou hebben- allemaal aantonen. Ik heb het intussen 2 keer bekeken, ik zie het niet hoor.
|
|
|
|
#6327 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet omdat er een straat en een auto bij betrokken zijn, dat het geen obstructie is. Kom, we gaan het licht van de zon niet ontkennen hé: dit is overduidelijke, bewuste en gewilde obstructie, zelfs met de bedoeling om een incident uit te lekken (zie de filmende fattie).
|
|
|
#6328 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#6329 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
oops, dubbel
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 11 januari 2026 om 19:02. |
|
|
|
|
|
#6330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 januari 2026 om 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#6331 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6332 |
|
Europees Commissaris
|
Wijs me gerust op exacte minuut en seconde van dat filmpje, waar NRG meerdere pogingen ondernam om ICE agenten omver te rijden. Meerdere dus. Wil iemand Gidius effe helpen om het exact moment te vinden? Hij gaat het niet doen denk ik
|
|
|
#6333 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De agenten waren geërgerd omdat ze daar was en hun werk hinderde. Daarom werd haar met zoveel woorden gevraagd weg te gaan. Net daarna oordeelde weer een andere agent (wie had daar eigenlijk het commando, of deden die elk individueel hun zin?) dat ze moest uitstappen. Hoe dan ook, als ze vertrok was haar hinderlijke aanwezigheid ten einde, en konden ze daar doen waarvoor ze waren gekomen. Ze hadden haar nummerplaat al lang en konden haar later nog ter verantwoording laten roepen voor haar hinderlijk gedrag. Meneer Ross was niet helder en koelbloedig en deed een fatale daad.
|
|
|
|
#6334 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ondertussen zijn de "Epstein Files" nog altijd niet vrijgegeven zoals ze dat volgens de "Epstein Files Transparency Act" al lang hadden moeten zijn.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#6335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#6336 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien kan de Tramp-administratie (met haar meerderheid in zowel "Congress" als "The Supreme Court") zich ook eens bezighouden met het volgende probleem:
< According to the U.S. Census Bureau, the national poverty rate was 12.7% in 2023, up from 12.4% in 2022. These states and territory have the highest percentages of poverty in the country: Puerto Rico, Louisiana, Mississippi, New Mexico, West Virginia, Kentucky, Oklahoma, Arkansas, New York and Tennessee. ... > Bron: https://www.fcnl.org/updates/2024-09...rest-states-us Een quiz-vraag voor de enthousiaste detectives en speurneuzen onder ons: wélke van die 'states' zijn zogenaamd "Red" en welke zijn zogenaamd "Blue"?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 11 januari 2026 om 20:26. |
|
|
|
|
|
#6337 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar dat is relevant voor jouw misvatting dat IJS haar niet zou mogen arresteren. De enige reden dat ze daar dwars over de weg staat is om de IJS missie van die dag te saboteren. Dat ze zit te toeteren en te dansen in haar zetel neemt elke zweem van "observeren" en "documenteren" weg. Ook het feit dat haar vrouw Rebecca Good - het lelijk scheldwijf in deze video - deel uitmaakt van Minnesota ICE Watch en naar eigen zeggen Renee mee op sleeptouw heeft genomen naar deze ICE Watch actie toont aan dat ze daar waren om IJS te saboteren. Saillant detail: in de AlphaNews video kun je Rebecca "Drive Baby, drive drive!" horen roepen waarna Renee onmiddellijk plankgas geeft. Sabotage is ook wat een omstaander haar heeft zien doen: _____________ https://x.com/OliLondonTV/status/2009032168685609371 - She was very successful in blocking traffic. She was doing what she was set out to do. And so they wanted to get her the hell out of there. - So it looked like she was impeding ICE vehicles? - Definitely, yeah. That was her goal. _____________ Dit zijn de taktieken die je leert bij ICE Watch: https://x.com/LauraPowellEsq/status/2009755496010657853 ![]() Ze hebben ook een hele de-arrest handleiding over hoe je gearresteerde medewerkers terug bevrijdt uit handen van de politie, o.a. door de politie te omsingelen. "Observeren" en "documenteren" ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|