Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2026, 20:22   #4981
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
Jullie beantwoorden nu een andere vraag: of zelfbeschikking ‘verdiend’ of ‘afgedwongen’ wordt, niet of er een politiek eindpunt bestaat.
Het politieke eindpunt van Hamas, de Ummah verwezenlijken, en lekker teren op de arbeid van dhimmies en slaven.

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2026, 20:59   #4982
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Wij hebben de moslims hier binnengehaald, niet de Joden, die zijn wel slimmer.
En waarom dan enkel hypocriet moslims tot integratie dwingen maar joden die zich supérieur aan ons wanen in segregatie tolereren?
In welke wereld leeft ge dat die religioten slimmer dan ons zouden zijn?
"Een niet jood doden is als een dier doden."
Hoe primitief is dat?

Het wordt tijd om joden die hier al duizenden jaren wonen te integreren zodat die cultuur van genocide eindelijk stopt met hun barbaarse toestanden.

Laatst gewijzigd door CUFI : 9 februari 2026 om 21:02.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2026, 22:56   #4983
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

en terwijl westers lobbyen om die nazi joden in het oosten aan hun lot over te laten.
Whatever the case, die nazi joden zijn onze zaak niet. Voor de volgende generatie die nazi premier van alhier nog minder
We integreren beter die Europese joden zodat de geschiedenis zich niet herhaalt. Amerika de Amerikaanse nazi joden. Ze doen dat reeds met succes los van alle politiek.
Ze zijn geen uitverkoren ras maar een genocidaal volk; van daaruit vertrekt die integratie.

Geen Europees jodendom, weg met alle joden dmv integratie.

Laatst gewijzigd door CUFI : 9 februari 2026 om 23:02.
Oud 9 februari 2026, 23:09   #4984
Loki
Parlementsvoorzitter

Loki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
en terwijl westers lobbyen om die nazi joden in het oosten aan hun lot over te laten.
Whatever the case, die nazi joden zijn onze zaak niet. Voor de volgende generatie die nazi premier van alhier nog minder
We integreren beter die Europese joden zodat de geschiedenis zich niet herhaalt. Amerika de Amerikaanse nazi joden. Ze doen dat reeds met succes los van alle politiek.
Ze zijn geen uitverkoren ras maar een genocidaal volk; van daaruit vertrekt die integratie.

Geen Europees jodendom, weg met alle joden dmv integratie.
Wow, geen feiten, geen beleid, alleen haat.
Oud 9 februari 2026, 23:22   #4985
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
Wow, geen feiten, geen beleid, alleen haat.
de klok tikt. Ongeacht de feiten.
Ik was ooit anders, dus wij staat tussen haakjes. De wij was me voor...

Ja "wij" haten moord op kinderen. Die door een nazi regime tot Hamas worden gekroond om met de misdaad weg te komen.
Ja, "wij" haten een nazi premier die het lot van christenen en moslims laat afhanggen van een terrorist die Israel is.

Geen haat Loki, gewoon real talk; Israel is de nieuwe nazi.
Eigen volk voor die nazi?
Oud 9 februari 2026, 23:37   #4986
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

De nazi joden hebben de Palestijnen onmenselijkt zoals nazi Duitsland de andere inferieuren (naar hun oordeel) zoals zigeuners en joden ooit onmenselijkte.
Ik verwacht beter van partijen die mij dwingen te stemmen.

ALLE JODEN ZIJN NAZI

Laatst gewijzigd door CUFI : 9 februari 2026 om 23:40.
Oud 10 februari 2026, 01:59   #4987
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De nazi joden hebben de Palestijnen onmenselijkt zoals nazi Duitsland de andere inferieuren (naar hun oordeel) zoals zigeuners en joden ooit onmenselijkte.
Ik verwacht beter van partijen die mij dwingen te stemmen.

ALLE JODEN ZIJN NAZI
Dit slaat op niks. Drink wat water.

“Alle Joden zijn nazi’s” is exact hetzelfde soort ontmenselijking dat je beweert te bekritiseren.

Zionisme ??* jodendom. Er zijn zionistische joden, niet-zionistische joden en ook anti-zionistische joden.

Bovendien leefden joden, moslims en christenen historisch lange tijd samen in Palestina. De huidige politieke situatie reduceren tot één religie of één volk is simplistisch en gevaarlijk.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2026, 06:21   #4988
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waarom dan enkel hypocriet moslims tot integratie dwingen maar joden die zich supérieur aan ons wanen in segregatie tolereren?
In welke wereld leeft ge dat die religioten slimmer dan ons zouden zijn?
"Een niet jood doden is als een dier doden."
Hoe primitief is dat?

Het wordt tijd om joden die hier al duizenden jaren wonen te integreren zodat die cultuur van genocide eindelijk stopt met hun barbaarse toestanden.
Daar zeg je het, ze wonen hier al duizenden jaren, ze zijn deel van onze cultuur. Zolang ze zich aan onze wetten houden is dat OK.

Volgens jou hebben ze een erfzonde vanwege wat Joden elders op de planeet doen, tja, als we nu ook moslims, christenen en ongelovigen gaan moeten straffen voor wat hun geloofsgenoten elders op de planeet doen dan wordt dit een bloedbad. Je beseft toch dat je met die opmerking de nazie aan het uithangen bent?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2026, 06:50   #4989
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht

“Alle Joden zijn nazi’s” is exact hetzelfde soort ontmenselijking dat je beweert te bekritiseren.

Zionisme ??* jodendom. Er zijn zionistische joden, niet-zionistische joden en ook anti-zionistische joden.

Bovendien leefden joden, moslims en christenen historisch lange tijd samen in Palestina. De huidige politieke situatie reduceren tot één religie of één volk is simplistisch en gevaarlijk.
Als jij al vindt dat cufi’s uitspraken wacko zijn dan moet het al heel erg zijn.

Gogh, dat vreedzaam samenleven mag je ook met een korrel zout nemen. Palestina was een onderdeel van de Islamitische verovering van het Midden Oosten vanaf 600, in 1100 veroverden die ook Palestina, in 1300 nog eens maar door een andere Islam sekte en in 1500 door het Ottomaanse rijk. De joden waren toen gedecimeerd van 1 miljoen in het jaar 0 naar 10.000 wanneer de Ottomanen kwamen. Totale bevolking was toen 150.000.

Dat bleef zo tot 1900, reizen werd makkelijker en Joden verspreidt over het Ottomaanse rijk begonnen terug samen te komen in Palestina, gesteund met geld van Joden uit Europa en elders. De volgende decennia is moderne geschiedenis.

Je kunt dat samenleven noemen, ik noem het eerder met moeite overleven.
Oud 10 februari 2026, 08:13   #4990
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht

wacht tot hunne messias geboren wordt en of zich bekend maakt.
Oud 10 februari 2026, 08:18   #4991
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar zeg je het, ze wonen hier al duizenden jaren, ze zijn deel van onze cultuur. Zolang ze zich aan onze wetten houden is dat OK.

Volgens jou hebben ze een erfzonde vanwege wat Joden elders op de planeet doen, tja, als we nu ook moslims, christenen en ongelovigen gaan moeten straffen voor wat hun geloofsgenoten elders op de planeet doen dan wordt dit een bloedbad. Je beseft toch dat je met die opmerking de nazie aan het uithangen bent?
weet gij wel hoeveel daarvan geen 'Nederlands spreken?
Wat die leren op school?

Het gaat niet over straffen. Het gaat erover waarom ze zich segregeren en dat is niet deel van onze cultuur. Nooit geweest.

Ik kan geen nazi zijn, want ik ben geen nationalist.
Oud 10 februari 2026, 12:39   #4992
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
weet gij wel hoeveel daarvan geen 'Nederlands spreken?
Wat die leren op school?

Het gaat niet over straffen. Het gaat erover waarom ze zich segregeren en dat is niet deel van onze cultuur. Nooit geweest.

Ik kan geen nazi zijn, want ik ben geen nationalist.
Wel een religionist, een REZI zeg maar.

Ze leren op school het curriculum, zoals iedereen.

En geen Nederlands, tja, die zouden we inderdaad allemaal moeten buiten kippen, hier volg ik je wel.

Tijdens COVID heb ik mezelf ook gesegregeerd, evenals de jehova en andere zotten, dat is een keuze.
Oud 10 februari 2026, 12:40   #4993
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wacht tot hunne messias geboren wordt en of zich bekend maakt.
Dan zouden het geen Joden meer zijn.
Oud 19 februari 2026, 00:40   #4994
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel een religionist, een REZI zeg maar.

Ze leren op school het curriculum, zoals iedereen.

En geen Nederlands, tja, die zouden we inderdaad allemaal moeten buiten kippen, hier volg ik je wel.

Tijdens COVID heb ik mezelf ook gesegregeerd, evenals de jehova en andere zotten, dat is een keuze.
wel, het is tijd die joden uit segregatie te halen en hun kinderen, zoals de Hitlerjeugd, te leren dat ze geen uitverkoren ras zijn.
Wie zichzelf zo verklaart, wekt terecht afgunst en peren op hun smoel af he. Dat is geen antisemitisme maar self-evident.
Oud 19 februari 2026, 00:50   #4995
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan zouden het geen Joden meer zijn.
Ik denk dat u niet ten volle begrijpt...
A's ze Iran verslagen hebben, kunnen ze de moskee van den Tempelberg halen om hun antichrist te vestigen.

En dan zullen die joden die ge nu zo "beschaafd" noemt al uw dierbaren en u wetteloos kunnen vermoorden.

Zij zijn de religioten met een agenda en de "kruistocht" nuja davidstertocht in deze eeuw.
Denk niet dat ze zullen stoppen eens ze het oosten hebben, ze lobbyen reeds in het westen en chanteren reeds hoge koppen. Deden reeds meerdere aanvallen op onze vrijheid van meningsuiting.
Zij zijn meer nazi dan wij ons nazi kunnen herinneren.

Gij zijt ne goy. Iemand die uitgeperst moet worden om hun nazi belangen te dienen.
Hoe achterlijk is mijn land een collaborateur daarvan tot premier te verkiezen ???

Nu AI iedereen zal vervangen zullen we de uitkeringen in tijd beperken, de langdurige zieken tot zelfmoord drijven en dat kapitaal investeren in de nazi groei ?

Ik heb genoeg "fuck you money" dit uit te schrijven...
Ik zeg u eerlijk, ge hebt u door de verkeerde bronnen laten opjutten en zult al uw nabestaanden (iedere Belg) gekloot achterlaten als we dit parcours blijven volgen.
NVA zijn nazi collaborateurs .
De Nazistische Verraders Alliantie

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 februari 2026 om 01:08.
Oud 19 februari 2026, 06:53   #4996
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat u niet ten volle begrijpt...
A's ze Iran verslagen hebben, kunnen ze de moskee van den Tempelberg halen om hun antichrist te vestigen.

En dan zullen die joden die ge nu zo "beschaafd" noemt al uw dierbaren en u wetteloos kunnen vermoorden.

Zij zijn de religioten met een agenda en de "kruistocht" nuja davidstertocht in deze eeuw.
Denk niet dat ze zullen stoppen eens ze het oosten hebben, ze lobbyen reeds in het westen en chanteren reeds hoge koppen. Deden reeds meerdere aanvallen op onze vrijheid van meningsuiting.
Zij zijn meer nazi dan wij ons nazi kunnen herinneren.

Gij zijt ne goy. Iemand die uitgeperst moet worden om hun nazi belangen te dienen.
Hoe achterlijk is mijn land een collaborateur daarvan tot premier te verkiezen ???

Nu AI iedereen zal vervangen zullen we de uitkeringen in tijd beperken, de langdurige zieken tot zelfmoord drijven en dat kapitaal investeren in de nazi groei ?

Ik heb genoeg "fuck you money" dit uit te schrijven...
Ik zeg u eerlijk, ge hebt u door de verkeerde bronnen laten opjutten en zult al uw nabestaanden (iedere Belg) gekloot achterlaten als we dit parcours blijven volgen.
NVA zijn nazi collaborateurs .
De Nazistische Verraders Alliantie
trololo...

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2026, 08:21   #4997
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bwah, CUFI is volgens mij geen trol, hij gelooft zelf wat hij zegt.

Een normaal gesprek of discussie houden met hem lijkt me onmogelijk, dat is duidelijk.
Oud 19 februari 2026, 12:21   #4998
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bwah, CUFI is volgens mij geen trol, hij gelooft zelf wat hij zegt.

Een normaal gesprek of discussie houden met hem lijkt me onmogelijk, dat is duidelijk.
Via jullie replies duikt hij af en toe nog op mijn scherm op. Ik stel vast dat hij nog een pak zotter geworden is dan toen ik hem op mijn negeerlijst zette. Die man heeft hulp nodig, snel en veel.
Oud 20 februari 2026, 12:09   #4999
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Dat is hoe een vreselijke oorlog er uit ziet, niet hoe een genocide er uit ziet. (Cijfers van Hamas)

Boycot BYD, MG, RAM, Dodge!

Breng het kolenwoud terug.

Laatst gewijzigd door Vlad : 20 februari 2026 om 12:10.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2026, 13:48   #5000
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht

Dat is hoe een vreselijke oorlog er uit ziet, niet hoe een genocide er uit ziet. (Cijfers van Hamas)
Hetgeen die statistiek weergeeft is hoe mannen van "soldatenleeftijd" geviseerd werden.
Niet abnormaal, daar de vrijheidsstrijders in Gaza alle moeite deden om als burgermannetje rond te sleffen, tot ze een geschikte positie hadden om hun verdedigen acties uit te voeren.

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be