![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste kartel-vrienden
De verantwoordelijkheid van CD&V-NVA wordt stilaan verpletterend. Mijn vraag aan jullie : WAT MOET HET KARTEL NU DOEN, NU PAARS (zonder splitsing) FEDERAAL HET VERTROUWEN KRIJGT?? pas op, ik ben het 100%met jullie eens, Spa en Vld hebben hun opnieuw schandalig gedragen inzake BHV, en het vlaams regeerakkoord als niet bestaande beschouwd. Mag ik aub weten wat jullie vinden dat het kartel nu moet doen? Voor mij blijft er slechts één mogelijkheid over : nl. het vertrouwen in de Vlaamse regering opzeggen en niet meer meestemmen met VLD en Spa, de Vlaamse verraders bij uitstek (die hopelijk bij de volgende stembusgang de rekening gepresenteerd krijgen)
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is vrij simpel....
Er is het cordon sanitaire dus: a) de vlaamse regering wordt opgeblazen...nieuwe verkiezingen...zelfde partijen b) er gebeurt niets...zelfde partijen. Dat is het mooie (ironie o ironie) aan dit land... wat er ook gebeurt, alles blijft bij het oude.
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De federale bestuurders zijn niet verantwoordelijk voor de niet-inlosbare beloften van de Vlaamse bestuurders, die voor de verkiezingen meenden communautair met de spierballen te moeten rollen in de hoop het VB vliegen af te vangen.
![]() |