![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: wie afstraffen? | |||
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
10 | 11,63% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
50 | 58,14% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,81% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,30% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,47% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
overige |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,65% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgische frank tot mijn laatste snik. .-) Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 14 mei 2005 om 10:40. |
||
![]() |
![]() |
#142 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik citeer even Lode Claes: "Het komt op het machtsoverwicht aan; minder dan dat, hoe ook opgediend of voorgesteld, is niets." Omwille van "die beide historische attitudes" is dat machtsoverwicht niet realiseerbaar en blijft er alleen maar desintegratie - secesssie - over. De enige actor die dat verwezenlijken kan is het - like it or not - Vlaams Belang. De enige zinvolle acties zijn niet de geleidelijkheid, een steeds verdere opbouw van eigen bevoegdheden, maar wel het opzoeken van de confrontatie, het conflict tot en met de finale kortsluiting. In deze speelt het n-va de rol van spelbreker, zelfs van mol ten dienste van de Belgische machten. Niet voor niets werd het VB door de Belgische Staat veroordeeld - in zijn strijd voor overleving.
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juridische toestand v/h kiesdisttrict moet conform gemaakt aan grondwet ten behoeve van de Raad van State, die gemakshalve niet zegt hoe. |
|
![]() |