![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: Als VB mee zou regeren dan word belgië een nazi staat? | |||
ja, geen twijfel mogelijk! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 22,73% |
ja, indien we ze blijven negeren en dus ook de vlaming |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,82% |
neen, ik zie geen echte bedreiging in het VB |
![]() ![]() ![]() |
13 | 29,55% |
Neen, VB is de meest democratische partij nu! |
![]() ![]() ![]() |
18 | 40,91% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar je principes en waarden en beloftes overboord gooien en woordbreuk te plegen tegenover je kiezers ,enkel en alleen omdat je niet met het VB wilt werken waar 1 miljoen vlamingen op hebben gestemd en omdat zij een aantal extreme standpunten hebben is gewoon hypocriet en is ondemocratisch in die zin dat je niet meer de wensen van jouw kiezers respecteert en enkel bestaat uit leugens en bedrog en op een macht welluste partij. Als de vroegere partijen het toenmalige vlaams blok hadden meegenomen in een regering dan waren ze misschien hetzelfde afgegaan als de voks unie maar neen het vlaams blok was schandalig en het waren allemaal neo nazi's. met jullie cordon hebben jullie het VB machtig gemaakt en dan nu nog niet beseffen dat de sleutel van de macht van het VB bij het cordon ligt is gewoon dom. Neem ze toch verdomme eens op in een regering en maak wat gezamelijk punten waar en u zult zien dat rijkelijk zult beloond worden door de kiezers. En als het mislukt dan kunt eindelijk zeggen van " kijk zelfs met het VB erbij lukt het ook niet zo goed" maar nu geeft u het VB een hemels propaganda geschenk met BHV voor de volgende verkiezingen rijkelijk weer heel wat stemmen binnen te halen van ontevreden kiezers van alle andere vlaamse partijen. dus conclusie is men is niet verplicht samen te werken met het VB maar besef dan goed dat jullie het VB groot maken en extremer omdat jullie niet meer in staat zijn om de vlaamse belangen te verdedigen en enkel een partij bent die steunt op leugens en op macht ongeacht de wens van het volik. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Je bent uiteraard niet verplicht om met het VB te regeren maar het signaal dat de kiezer keer op keer geeft kan en mag je niet zomaar naast je neerleggen. De kiezer en hun stem negeren is wel een ondemocratische daad.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() De vraag is even provocerend als zinledig.
Was het niet onze briljante strateeg, Bert Anciaux, die bepaalde boeken uit de bibliotheken wilde verwijderen? Was het niet de zeer democratisch ingestelde Karel De Gucht, die het VB "mestekevers" noemde om ze te 'ontmenselijken'? Is het niet onze volkse en democratische staatszender VRT die het VB weigert in ontspanningsprogramma's "omdat ze anders te menselijk overkomen"? Was het niet onze zeer democratische Verwilgen die de Van San-rapporten verticaal klasseerde? Is het niet de zeer democratische Noël Slangen (nomen est omen) die alle veroordelingen ontloopt omdat hij de regering moet helpen geheime plannetjes te ontwikkelen teneinde de oppositie te kelderen? Is het niet in dit democratische land dat de staatsveiligheid de oppositie schaduwt en aftapt, in plaats van moslimterroristen te pakken? Is het niet ons democratisch opperkonijn dat via burgermanifesten de mensen wat wijsmaakt en daarna knal het tegenovergestelde doet? Is het niet onze democratische logegemeenschap die beslist heeft om vorig jaar op 21 april via de rechtbank de oppositie te veroordelen? Is het niet onze zeer bekwame en democratisch verkozen overheid die de misdaadcijfers manipuleert zodat ze in haar kraam passen? En dan vervolgens de berekening ervan zo ingewikkeld wijzigt, dat een kat er haar jongen niet meer in terugvindt? Is het niet in ons democratische land, dat koningshuis en eerste konijn de pers intimideren om bepaalde informatie te verzwijgen? Affijn, er zijn nog meer voorbeelden te geven, en probeer eens na te gaan op welke landen bovenstaande vraagjes wel eens van toepassing zouden kunnen zijn. Behalve ons land, natuurlijk. Ik wil maar zeggen, wie de dictatuurvraag naar het VB stelt, staat waarschijnlijk tegen de verkeerde boom te blaffen... |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je in België B-H-V wil splitsen, moet je onderhandelen, niet doordrukken. Nu wil ik het Vlaams Belang wel eens zien onderhandelen met onze franstalige landgenoten... |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik sta open voor alle sugesties want ik heb nog een paar kontrakten lopen met mijn bank waar ik hun graag zou willen dwingen toegevingen (oa het aanpassen van de wet waar wordt gestipuleerd dat ik mijn kontrakten moet nakomen) te doen opdat ik mijn kontrakten zou honoreren. Indien mijn bank niet op mijn eisen ingaat dan stop ik mijn leningen gewoon in de frigo?
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor 100.000 Eurokes bougeren die gasten niet, dan moet gij braaf zijn... Voor 100.000.000 Eurokes echter, moet gij niet teveel onderhandelen. Dan onderhandelen zij met U! En in België is dat net zo in de politiek: Alleen vervangt ge daar geld door machtsverhoudingen! |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Cultiveren van 2 gezichten..? waar h�*�*l je uit ? Afgunst..?? als er iemand is die afgunst heeft, dan zijn het de andere partijen tegenover het VB wel zeker !!! Achterklap..?? wat wordt er achter de rug van het VB allemaal TEGEN het VB bedisselt...???? Moet ik nog verder gaan..... ??
![]() |
#30 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() De vraagstelling stoort mij enorm.
Is dat verhaal van "nazi" en "facsist" nog niet voorbij. Amai zeg
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat, mijn beste, is de oorzaak van elk Vlaams Debacle! |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En inderdaad het vreemdelingen stemrecht is niet enkel door de waalse druk kunnen gebeuren en daarom dat ik ook naar het VB ben overgestapt.Dat heb ik te danken aan SP.a(mijn vroegere partij), bedankt SS!! En de VLD maar op deze partij zou ik toch nooit stemmen, die verhofstad zijne kop heb ik nooit kunnen zien. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 |
|
![]() Ach, van mij mag het VB aan de macht komen, éénmaal aan de macht zal deze partij sowieso als een kaartenhuisje in mekaar storten, totaal versplinteren zeg maar.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En het SS tijdperk is reeds... Laatst gewijzigd door chris k : 15 mei 2005 om 12:49. |
|
![]() |