![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() http://www.cdenv.be/download/brusselhallevilvoorde.pdf
Hier kan u chronologisch het dossier BHV opvolgen en zien wie welke beloften maakte en tevens hoe ze hun bocht maakten. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beagle,
Alweer heel mijn zondag naar de teelballen. Zoveel beloftes op een rijtje, zoveel beloftes niet nagekomen. Zoveel keer zijn woord gebroken. Je zegt zelf: "hoe ze hun bocht maakten"; wel ik wist niet dat er zoveel haarspeldbochten in Vlaanderen liggen, op de reiswegen van de PVV en de BSP. (Ik zal nooit meer de begrippen vld en spa gebruiken). Spirit is white spirit geworden, in ons gezicht gesmeten door de Walen ...) Toch bedankt: ik heb het dokument gedownload.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Als je het zo opgesomd ziet staan is het inderdaad schokkend.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat: