![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik ben van mening: neen, en ik weet dat ik daarmee tegen vele wetenschappelijke schenen stamp, maar dan van de mensen van wie het wordt 'aanvaard' dat ze gelijk hebben. Er zijn evengoed wetenschappers die het tegendeel beweren, net als mij dus. De CO2 is een gevolg, eerder dan een oorzaak. Meer daarvan kan je in de thread "CO2 irrelvant?" in maatschappelijke discussies vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Te veel onbekenden nog maar afschieten zou ik zeker nog niet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Qua weer gezien: Het is wel zo dat aan de Oostenrijkse kant (Silvretta-Ötztal) een gunstige invloed heeft op het weer aan de zwitserse kant. Dat is ook zo in het centraler gelegen wallis waar de berner alpen voor beter weer zorgen. Natuurlijk is dat geen kontante maar statistisch geezien klopt dit wel. Tenminste, dat tenminste niet verandert door klimaatswijzigingen. |
|
![]() |
![]() |