![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De katholieke zuil bestuurt nog altijd 75% van het onderwijs, 60% van de sociale sector, 55% van de ziekenhuizen, en heeft nog steeds een gigantische economische poot in de privé-sector. En de invloed en macht reiken nog véél verder dan dat. Uiteindelijk is zelfs het Koningshuis onze trouwe bondgenoot. Waar denkt ge dat de homo's helemaal geen werk meer gaan vinden? Luister, Andromeda, we gaan U en Uw vriendjes simpelweg uithongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Naar wat ga je luisteren? Naar wat je zelf bepaald hebt? Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |||||
|
![]() Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 4 juni 2005 om 10:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes, één van onze machtsblokken, het ACV, regelt de werkloosheidsdossiers met het RIZIV voor haar leden. Ik ga nu insisteren dat er toch wel een veld mankeert in het "member record" van elk lid. U begrijpt dat bepaalde werkloosheidsdossiers nooit, maar dan ook nooit in orde gaan komen. Er zullen nooit uitkeringen worden uitbetaald. De gaarkeukens van de Kardinaal. Daar kunt ge nog terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ge onderschat Uw tegenstander. Nu gaat het nog gemakkelijker gaan. Luister, voor mijn part moogt ge kinderen adopteren, maar ge gaat wel moeten kunnen bewijzen dat ge geld genoeg hebt om ze te onderhouden. Kind & Gezin is daar zeer strict in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat moet dat kind wel denken van de smeerlapperij dat ze met hem hebben uitgehaald? Kinderen leren hun gedrag van hun ouders. Wilt ge nu echt dat ze leren reetlikken, zoals onze beste vriend daarnet zei? Luister, Raf, ik ben een voorstander van de wet. Ik steun ze van harte, want het gaat het begin van de oplossing zijn. Homo's deden tot nu toe niks verkeerd, en daarom was ik wel verplicht van ze met rust te laten. Nu kan ik eindelijk mijn natuurlijke instinct volgen en ze het leven zuur maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik herhaal, ik steun de wet op de homo adoptie van harte, want dan heb ik tenminste een excuus om de homo's keihard aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 4 juni 2005 om 10:30. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wij, katholieken, zijn inderdaad zeer goed georganiseerd, en we hebben daar 2000 jaar ervaring mee. Ik roep alle katholieken trouwens op om de homo adoptie wet volledig te steunen. Laat ons vervolgens in conclaaf bespreken hoe we onze georganiseerde macht gaan gebruiken om de homo's systematisch uit de bocht te rijden. |
|
![]() |
![]() |