![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Europees Commissaris
|
![]() nou, ik ervaar hem als een aangenaam persoon eerlijk gezegd. Zijn mening is meestal niet de mijne, maar zijn discussie en omgang vind ik zelden of nooit negatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Banneling
|
![]() Enfin, terug on topic:
"Groetjes uit 'Groot-Israël!" ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 6 juni 2005 om 23:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik ben benieuwd hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
de noite kan nogal een pakje zagen! en daarbij ook nog klagen! Maar geen nood, want jan zorgt voor de plezante noot! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ook al baalt jan soms als een stekker, kamelepis vindt hij wel lekker, maar verzuurd is hij nie, eerder een karikatuur. Ha Ha, let op mijn dubbel rijmschema, en het metrum dat klopt8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Meer kans dat ze mij aanvaarden dan u iig, maar nee bedankt. Mijn ambitie ligt elders
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() ![]()
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds de muur rond Jeruzalem is gebouwd, en op de rest van de grens een hek, zijn er nagenoeg geen aanslagen meer gepleegd. Ik zou concluderen met : eigen schuld dikke bult. Tenzij jij er spijt van hebt dat de Palestijnen geen joodse babies meer kunnen afslachten als vee.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Antoon : 7 juni 2005 om 17:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef gewoon toe dat je het als christenfundamentalist als een heilige roeping beschouwt om heel die kolonisatiepolitiek tot in het oneindige te blijven goedpraten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||
Burgemeester
|
![]() Israël is net zoals België een artificiële staat die sinds het onstaan de palestijnen heeft onderdrukt. Toon liever eens wat foto's langs palestijnse zijde van het straatbeeld daar.
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sergei : 7 juni 2005 om 19:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En praten heeft geen zin. Daarvoor zijn de machtsverhoudingen te ongelijk. Op die manier zal het slachtoffer altijd het onderspit delven. Dat het aantal aanslagen geminderd is, is grotendeels het resultaat van het Palestijnse staakt het vuren en niet van de muur. de muur maakt de voedingsboden voor de haat alleen nog groter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (het Palestijnse dorp Baqa Al Gharbiya in het noorden van de Westbank) Leg maar eens uit hoe Israël met die muur zijn veiligheid gaat verzekeren als ze die muur Palestijnse dorpen los doormidden laten snijden zodat de ene helft van dat dorp gewoon aan Israëlische kant van de muur komt te liggen. Een potentiële terrorist moet zelfs geen moeite doen: hij stapt gewoon het dorp uit, wandelt enkele kilometers verder tot het eerst joodse stadje en: "BOEM!!!" Tenzij je gelooft dat de ontwerpers van deze muur imbecielen zijn die zoiets over het hoofd zien, mag je dus wel aannemen dat er andere redenen spelen dan louter veiligheid en dat het dus veeleer neerkomt op een operatie 'landjepik'. (Als Antoon het nog steeds nodig vindt om het onweerlegbare te blijven weerleggen, stel ik voor dat we de discussie verderzetten in de topic 'Israëlisch - Arabisch conflict' bij Internationale politiek.) |
|
![]() |
![]() |