Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 5 juli 2005, 14:50   #121
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ik herhaal:

He is in deze topic de eerste keer dat je dat wenst te doen via een democratische stemming. Misschien is er nog hoop voor jou?

En je ontwijkt nogmaals de vraag. Jezelf vastgereden misschien?
Als een bestuur van een bedrijf beslist om een gebouw te slopen, zijn dat dan ook gewelddaden?
Oud 5 juli 2005, 15:50   #122
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik heb gezegd dat dat er enkel kan komen na democratische stemming. En de kans dat de Belgen voor de afbraak van dit fallussymbool der Vlaams-nationalisten zullen pleiten is groot.
Wel, dat is allemaal erg snel en gemakkelijk gezegd maar gezien het feit dat er zo goed als niemand stemt op de BUUB (en dan nog zeker niet op jou) lijkt me de kans dat zoiets slaagt eerder klein. Daarenboven is zoiets quasi onmogelijk in de praktijk te zetten. De meeste dromen zijn bedrog

Als de tijd rijp is, dan zal ik een campagne op touw zetten onder de gekende naam: "Hey hop, blaas em op!".

Citaat:
We leven toch in een vrij land he. Niet?
Tuurlijk, als je dat toch zo blij maakt. Maar dan moet je achteraf niet komen zeggen dat de BUUB een democratische, vredelievende partij is.
Stubaf. is offline  
Oud 5 juli 2005, 15:51   #123
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Wie had het over aanslagen tegen medeburgers?
Nello zeker?

Citaat:
Het aframmelen van separatisten is geen misdaad, maar een heldendaad. (...) Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden.
Oud 5 juli 2005, 15:54   #124
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

En nog steeds slaagt windmaker Patriot er niet in te antwoorden. How low can you go?
Oud 5 juli 2005, 15:55   #125
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb eens opgezocht wat Stubaf wilt zeggen. Google liet niets aan de verbeelding over:

http://www.google.be/search?hl=nl&q=stubaf&meta=

Of zoeken op afbeeldingen:

http://images.google.be/images?q=stu...r=&sa=N&tab=wi

Hier een leuke website:

http://www.axishistory.com/index.php?id=5198

Jaja, nu weten we waar Stubaf zijn mosterd haalt. Twas weer te denken. En dan zo durven liegen over zijn 'weldaden' voor België.
Jongens, jongens toch ... Ik heb je precies echt wel in de taptijten doen bijten van fustratie héh? Maar waar gaat gij het toch allemaal zoeken, "stubaf" is gewoon een inside-joke, een onomatopee als je wil.

Mag ik je trouwens ook feliciteren met je geslaagde avatar? Ik ben blij dat je hebt besloten de BUUB te denazificeren, dat was hoog tijd. Weg met al die BelgiSSche vaandels, weg met de verheerlijking van genocide-plegers zoals Lepold of nazi-kopstukken zoals Leopold III. Een doodgewoon scheepje op de blauwe, blauwe zee. Ik sta je gaarne bij op je zoektocht naar meer democratie en verdraagzaamheid binnen de anti-democratische krochten van de BUUB.

PS: Ik zou toch mijn bloeddruk in het oog houden
Stubaf. is offline  
Oud 5 juli 2005, 15:56   #126
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Nello zeker?
Had die ook niet eens iets gezegd over dat hij mensen (ex-collaborateurs?) wou neerschieten met een 9mm in de nek? Ik vind het allemaal maar érg goedkoop en walgelijk wat je hier zoal leest van die BUUBers.
Stubaf. is offline  
Oud 5 juli 2005, 16:05   #127
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blablabla.

Zoals ik al zei: het is nu wel duidelijk waar Stubaf zijn mosterd haalt.

Of denkt u echt dat ik zo onnozel ben om te geloven dat Hitler leeft, als er iemand zijn naam als nickname zou gebruiken?
Blablabla

Het is nu wel duidelijk dat jij maar een stok zoekt om de hond te slaan.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 5 juli 2005, 16:05   #128
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als een bestuur van een bedrijf beslist om een gebouw te slopen, zijn dat dan ook gewelddaden?
Wel als dat clandestien gebeurt, zoals jij met je filmpje suggereerde.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 5 juli 2005, 18:41   #129
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Wel, dat is allemaal erg snel en gemakkelijk gezegd maar gezien het feit dat er zo goed als niemand stemt op de BUUB (en dan nog zeker niet op jou) lijkt me de kans dat zoiets slaagt eerder klein. Daarenboven is zoiets quasi onmogelijk in de praktijk te zetten. De meeste dromen zijn bedrog
...maar als ik wakker wordt dan bestaat mijn land, België, tenminste nog.

Citaat:
Tuurlijk, als je dat toch zo blij maakt. Maar dan moet je achteraf niet komen zeggen dat de BUUB een democratische, vredelievende partij is.
Iedereen mag campagne voeren. Zelfs Distel mag dat.
Oud 5 juli 2005, 18:42   #130
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel als dat clandestien gebeurt, zoals jij met je filmpje suggereerde.
Man dat was een cartoon. Je moet u echt eens laten onderzoeken door een chemicus, want ik vermoed dat er teveel zuur door uw aderen stroomt.
Oud 5 juli 2005, 18:42   #131
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blablabla

Het is nu wel duidelijk dat jij maar een stok zoekt om de hond te slaan.
Ik sla geen honden.
Oud 5 juli 2005, 18:43   #132
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had die ook niet eens iets gezegd over dat hij mensen (ex-collaborateurs?) wou neerschieten met een 9mm in de nek? Ik vind het allemaal maar érg goedkoop en walgelijk wat je hier zoal leest van die BUUBers.
Dat heet vrije meningsuiting.
Oud 5 juli 2005, 18:45   #133
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jongens, jongens toch ... Ik heb je precies echt wel in de taptijten doen bijten van fustratie héh? Maar waar gaat gij het toch allemaal zoeken, "stubaf" is gewoon een inside-joke, een onomatopee als je wil.
Jamaar ik heb hem wel gesnapt!

Citaat:
Mag ik je trouwens ook feliciteren met je geslaagde avatar? Ik ben blij dat je hebt besloten de BUUB te denazificeren, dat was hoog tijd.
Oh kijk eens. Dit zouden wij eens over het VB of de N-VA moeten zeggen.

Citaat:
Weg met al die BelgiSSche vaandels, weg met de verheerlijking van genocide-plegers zoals Lepold of nazi-kopstukken zoals Leopold III. Een doodgewoon scheepje op de blauwe, blauwe zee. Ik sta je gaarne bij op je zoektocht naar meer democratie en verdraagzaamheid binnen de anti-democratische krochten van de BUUB.
Ik ben de democratie.

Citaat:
PS: Ik zou toch mijn bloeddruk in het oog houden
Maak u geen zorgen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be