![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik hoor veel mensen praten over hun vrees voor moslimterrorisme. Het is toch aangeraden om alles even in verhouding te zien. De planners en daders van de aanslagen in New York, Madrid en Londen zijn al bij al enkele honderden terroristen. Waarom zou je een miljard moslims veroordelen als er 'slechts' enkele duizenden mensen tussen zitten die hun geloof misbruiken voor terroristische daden? Waarom zou je alle moslims uit België of Europa willen 'verbannen'? Omdat 1 op 100000 moslims terroristen zijn? (Uitgaande van 10000 mensen op 1 miljard moslims die potentiële planners en daders zijn van terroristische aanslagen). Daarbij komt nog dat de primaire motieven van die aanslagen politiek zijn (houding van de VS en coalitiepartners in het Midden-Oosten).
Een goede raad: Laat je niet afschrikken en probeer alles tot zijn ware proporties te herleiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 15 juli 2005 om 20:41. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gisteren vierde ook Frankrijk zijn nationale feestdag. Naar 'traditie' kwam het daarbij in enkele "gevoelige wijken" tot rellen tussen de ordediensten en 'jongeren', die er zo hun eigen manier op nahouden om de feestelijkheden wat op te vrolijken.
Daarbij belandde een brandbom aan de ingang van een synagoge en werden in totaal meer dan tweehonderd auto's in brand gestoken. Naar aanleiding van eerdere incidenten liet minister van Binnenlandse Zaken, Sarkozy, eerder reeds weten stilaan zin te krijgen om bedoelde wijken met de hogedrukreiniger op te kuisen. (Bron: 'Le Figaro', 15.07.05) Is Le Figaro ook een "Blokgazet"??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Banneling
|
![]() Ik heb je toch al gezegd dat de flikken mietjes zijn. Ze durven niet eens de problemen aan te pakken.[edit]
Laatst gewijzigd door Musketo : 18 juli 2005 om 19:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij Musketo, zeg maar: 'zeer goed Musketo, doe zo verder Musketo'[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 18 juli 2005 om 23:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |||||||
|
![]() Citaat:
Patrick Janssens? De Lord Mayor van London, meest respectabele figuur in de democratie verwijt echt niet aan Patrick Janssens om het verkeerd te hebben aangepakt. Deze gaat naar de GROND van de zaak. Hij zoekt de politicus die verantwoordelijk is voor het zogenaamde "Islamterrorisme". Wetende dat "a fact is more respectable than the lord Mayor of London" zoekt hij diep, en in het goede gezelschap van Scholtland Yard heeft hij deze dader dan ook gevonden. De dader is geen burgemeester: het is een president. De vader van de huidige president van de Verenigde Staten. De Busch familie zit niet alleen in zaken met de "deftige" tak van de familie Binladen (degenen die in Sauoudie Arabie aan de pot aanzitten) maar ook hebben zij een gemeenschappelijk verleden met het zwarte schaap ervan: Osama Bin Laden. Wie, zo zegt de burgemeester, leidde die man immers op? Wie zette hem aan om in Afganistan tegen de vuile Russen te gaan terroristje spelen? Wie gaf een opleiding aan Osama en zijn vriendjes? BUSH. Dat hij dan achteraf zich keerde tegen de VS en wat torens ging omvervliegen is natuurlijk iets dat de Busches niet graag hebben. Maar is het zo verwonderlijk dat dit er van moest komen? De opperterroristenkampen zijn nu gesitueerd: US of A. Dat een toonbeeld van Britsheid de moed heeft om dit in de verf te zetten is verbluffend. Als men bovendien weet dat de man tot de partij van BLair behoort dan is dit "awsome". Toch is het de simpele en onverbloemde waarheid. De VS zelf wierp een boemerang en kreeg deze "en pleine figure" teruggestuurd. Islamterrorisme? Opgeleid in kampen van Al Qeada? MIJN VOETEN. Cia, Nsa, Usa zijn degenen die zich amuseerden met niet alleen Sadam Hussein te steunen maar tevens Pakistan nog steeds steunen en die de opleiding van quasi alles dat professioneel bommen maakt, verspreidt en legt. Inclusief het maken van atoombommen. Patrick Janssens en Guy Verhofstadt hebben hier weinig mee te maken. De mythevorming rond het internationaal moslimterrorisme komt bepaalde mensen goed uit. Het zijn niet de meest interessante mensen om in huis te hebben: zij zijn het die de wereld destabiliseren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 21 juli 2005 om 14:25. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pakt een 9mm schıet ze dood ... Als je ballen hebt natuurlıjk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk jij eigenlijk aan jezelf en aan een ander te moeten bewijzen? Moeten we maar eens met een paar mensen een paar dagen alle negatieve nieuwsfeiten waar vreemdelingen bij betrokken zijn uit alle kranten halen (met vermelding van naam en bladzijde en datum) ? Je moet maar gewoon naar de nieuwsberichten op tv (zelfs van de VRT/Eén ) luisteren sommige dagen, en de helft van wat je hoort zijn gerechtszaken, veroordelingen, gekliste dievenbenden enz enz waar telkens vreemdelingen mee gemoeid zijn ! De ene bende is nog niet opgerold, of er is er al een nieuwe in de plaats! De vele negatieve berichten over de multicul-inbreng in zwembaden, parken, speelpleinen enz enz enz Daarbij houden we in gedachte dat we nog maar het topje van de ijsberg vernemen op dat gebied. Veel slachtoffers hebben al geleerd dat de politie erbij betrekken teveel keren tot niets zal leiden...Allemaal leugens en overdrijvingen??? Ontkennen, belachelijk maken, minimalizeren, elke opmerking in dit verband van het etiket "racist" of "bange blanke man" voorzien: is dat de enige oplossing die ge kunt bedenken??? Mensen onterecht van kleine of grote criminaliteit betichten is verkeerd en onaanvaardbaar, akkoord. Het land proberen overhoop te halen omdat er bvb een tweetal vreemdelingen onterecht worden aangeklaagd en ondertussen in alle talen zwijgen over de tientallen die wellicht op dezelfde vierkante kilometer het beest uithangen, is een spelletje die sommigen maar al te graag spelen, tot sommige burgemeesters toe ! Sommigen denken dat alle burgers in dit land naïeve idioten zijn die je alles kunt wijsmaken, zowel in de ene als in de andere richting... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft dus bij je spelletje: alles ontkennen en minimalizeren dat niet in je kraam past? Spijtig voor jou leven de mensen nu in een maatschappij waar ze dagelijks en ten alle kante informatie krijgen over wat er rondom hen en wat verder gebeurt... Er is zelfs een bepaald soort informatie dat stilaan maar zeker de spuigaten begint uit te lopen. Allemaal gelogen en overdreven natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Ik probeer je uit te leggen dat 4 procent van de bevolking moeilijk alles kunnen veroorzaken wat je beschrijft, ik vraag je om ééééén persoonlijk incident te vertellen en je faalt. Wie is nu ongeloofwaardig en naief? Denk je soms dat ik niet buitenkom? Ik ga al dertig jaar rond het dageraadplein en in de kattenberg van Borgerhoudt regelmatig een pint pakken. Nog nooit iets gezien. Ben ik blind of jij goedgelovig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Denk je dat drievierde van de mensen misdaad plezant vindt? Denk je dat een straatvechter zoals Dewinter het hem gaat lappen? HOE? Ik word onozel als ik die café praat hoor van mensen die geen flauw benul hebben van statistieken, deze tonen aan dit het hier een paradijs is. De sugestie dat het toch wel aan de allochtonen ligt blijft: 4 procent van de bevolking is allochtoon, er lopen meer zotten rond in dit land en zeker meer zakkenvullers, vooral bij het VB dat tot nog toe NIETS heeft verricht dan zagen. Misschien maar best ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Zo'n mensen verdienen een ezelskap, een zotskap en een decoratie als slimste van het VB. Doe zo voort en binnenkort wordt de geschiedenis anders. Kan je ons ook eens uitleggen hoe de Joden de holocaust uitlokten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons, volgens jou interessante inzichten, wachten tot we allemaal met onze kont in de lucht 5x per dag onnozele koranverzen zitten te kwaken. Daarna gaan we thé drinken in het buurthuis "In de Middeleeuwen", en wie niet braaf is: kop eraf. Zelf ga ik het niet meer meemaken, maar ik heb wel kinderen en kleinkinderen en ik hoop ook voor hen op een gelukkige en veilige toekomst. Indien de politiekers op Belgisch en Europees vlak verder doen zoals ze bezig zijn zie ik het voor hen allesbehalve rooskleurig in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Feremans, hoeveel stemmen zal uw 'strategie' het VB al opgebracht hebben?
Man, man toch... Een standbeeld moest het VB U geven... |
![]() |
![]() |