![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#742 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf is geband wegens zijn "vuile spellekes". Bedreigingen uiten naar andere forumleden dat ze niet mogen posten, want z'n vriend bij de moderators zou ze bannen.
Ie verdient dat z'n account helemaal gewist wordt
#743 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#744 |
Banneling
|
![]() Seg Illwill, ventje, laat me gerust met uw gekoek. Capiche?
|
![]() |
![]() |
#745 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#746 |
Minister-President
|
![]() Raf ik heb enorm genoten van je posts, je verzet tegen al dat negativisme was echt super! Maar helaas begint dit forum ook meer en meer in de ban te geraken van het negativisme ten top, iets waar dit andere forum (politicsinfo) al aan ten onder is gegaan, want daar is 95 % van de posters VB. Om deze reden heb ik dit forum verlaten. Hopelijk houdt dit forum toch nog een b
eetje stand en zal het hen niet lukken ook dit hier volledig in te palmen. Het zal anders zijn zonder jou hier op het forum. Ik wens je het allerbeste toe en véél geluk met alles wat je maar onderneemt! Van harte Bart
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Euh. Ja, natuurlijk, wat je wil. |
|
![]() |
![]() |
#749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#750 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#751 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad. Ik dacht dat hij dit forum bedoelde. Dat is dan goed nieuws.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 juli 2005 om 09:46. |
|||||
![]() |
![]() |
#752 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het trouwens enkel een goed forum wanneer de mensen die er komen jou mening delen? Daar gaat het volgens mij niet over op een forum hoor.
![]() |
![]() |
#753 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#754 |
|
![]() |
![]() |