![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Al Quada geeft ons een maand tijd om de troepen terug te trekken.
Ik stel voor dat iedere niet-moslim zich organiseert in groepjes en zo da moslims één voor één oppakt en richting de UK zet. Als men alle moslims daar kan isoleren zal de wereld veel beter zijn. Multicul bestaat niet en heeft nooit bestaan. Zelfs in de Middeleeuwen werden er interne oorlogen uitgevochten tss kasteelheer x en kasteelheer y. En dat was dan nog "eigen volk". Nu wil men de vreemdelingen kunstmatig samenbrengen met de autochtonen. LEERT MEN NIETS uit de geschiedenis? Binnekort is het geduld bij de normale mensen ook op, en pas dan zullen de moslims lijden! één voor één naar de slachtbank. Denk dat het het Suikerfeest is!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Terug naar de zandbak,ze zijn dat gewoon,back home gaan ze toch zo gelukkig zijn,voor altijd oorlogje spelen en kopjes afsnijden.Met dat verschil dat het ze ondereen zullen moeten doen,zijn ze trouwens ook regelmatig,goe bezig mee.
De grote retour naar Mekka en voor altijd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gargamel : 19 juli 2005 om 13:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=3]The time has come to[/size] ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat we terroristen of potentiele terroristen en hun vriendjes eruit zetten daar ben ik mee akkoord. Maar niet elke moslim is een terrorist of aanhanger ervan. Onschuldigen in ghetto's drijven geeft me een raar gevoel
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() extreme moslim fundamentalisten moetn hard aangepakt worden maar eigenlijk zouden we alle criminaliteit harder moeten gaan aanpakken en bestraffen.
Of het nu gaat over moslims die aanslagen spelen over jongerenbendes die een meisje van 16 in groep verkrachten of over een corrupte politici die overtredingen begaat. Het is zo dat in België en heel europa en de VS er een soort straffeloosheid geveol heerst. Alles kan en de kans dat men er vrij goedkoop van af komt is heel groot. ik pleit dan ook om zware straffen voor zware misdrijven. En ook al heeft de doodstraf geen positieve invloed op het misdaadcijfers toch vind ik dat bepaalde criminelen niet meer thuis horen op deze wereld. Het kan niet zo dat de hele samenleving moet blijven opdraaien voor zulke mensen en het verwijderen door de doodstraf voor de ergste criminelen is een goede oplossing. Maar ook de gevangenissen op zich mogen geen luxe leventje worden. Soberheid moet de standaard zijn en geen luxe meer. ook het eten moet sober zijn en dwangarbeid is verplicht voor elke gevangene , zo betaalt hij toch enigszins zijn onkosten terug aan de samenleving. Natuurlijk moet men de misdrijven goed indelen in een soort niveau's. Bijvoorbeeld iemand die een gsm uit een winkel steelt of een auto zonder dat er enige vorm van geweld is geweest mag een 2de kans krijgen maar een verkrachter of moordernaar met voorbedachte rade moet tenminste 25 jaar krijgen maar liefst levenslang of de doodstraf. Maar ook moet justitie hervormd worden.Als je nu word opgepakt voor een moord of dergelijke moet de politie je schuld kunnen bewijzen. Maar ik pleit ervoor om mensen die al regelmatig in contact zijn geweest met de politie voor geweld of ander feit en indien ze dan verdachte zijn in een moord of verkrachting mag de politie hen achter de tralies zetten totdat ze hen onschuld bewezen hebben en dus moet de politie hiervoor geen grondige reden hebben buiten een goede reden waarvoor hij een verdachte is. Zo kan men bepaalde verdachten inzake het moslim terrorisme beter aanpakken omdat de meeste van de mensen zijn al wel eerder met het gerecht in aanraking gekomen ook pleit ik voor 1 europese politiemacht zodat de belgische politie over dezelfde gegevens kan beschikken als de spaanse bijvoorbeeld. ook mag een europees land geen verdachten meer weerhouden van een ander land en zo moet er nog veel veranderen. maar punt is dat we harder moeten gaan optreden tegen elke vorm van criminaliteit en dus ook het moslim terrorisme maar dit wil niet zeggen dat iedere moslim een terrorist is. er zijn vele moslims die tegen die fundamentalisten zijn en die onze waarde nen vrijheden en wetten respecteren maar toch moet de moslimgemeenschap nog harder deze mensen veroordelen en zeker in de moskeeën waar nu nog steeds veel haat word gepredikt tegenover het westen en dit terwijl ze openlijk er tegen zijn, dit is een schijnheilige houding die hard moet worden aangepakt desnoods door sluiting van moskeeën waar eventueel haat word gepredikt door de imman. De moslim gemeenschap staat voro een keuze oftewel kiezen ze voor het westen en dus onze waarden,wetten en vrijheden oftewel voor het fundamentalisme en zijn ze onze vijand en moeten ze hard aangepakt worden. die dubbelzinnige houding moet stoppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben nu zelf ook totaal geen voorstander van de multicul en de Islam, maar dit gaat toch wat ver, oproepen tot haat/geweld tegenover een grote groep mensen, waar slechts enkel klootzakjes tussenzitten... Gaan we ineens ook de Oost-blokkers afmaken? Die hebben hier al veel van de mensen gepikt, en dit kan ook niet! En daar zitten misschien evenveel klootzakken tussen. En tussen ons, de Vlamingen, daar zitten ook klootzakken tussen hoor, ook maar afslachten. We kunnen misschien ineens allemaal collectief zelfmoord plegen dan moeten we elkaar niet meer afmaken!
Het gespuis opsporen en terugsturen/straffen ga ik compleet mee akkoord, maar daar blijft het zowat bij.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 19 juli 2005 om 20:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Volgens mij zijn de falli van moslims nog steeds langer dan die van het befaamde blanke ras - hierhouden dat gerief dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de kinderen spelen daar niet meer mee... nu is dat allemaal playstation en gamekupe of wat is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan ben jij vast heel gematigd. @Vlomsbelang Is er nog een grens, of mag men tegenwoordig alles zeggen? Verder zou ik, als ik jullie was, geen Harry Potter meer lezen. Pure linkiwinke-propaganda. Kijk is wat ''the bad guys'' zeggen:They'll be te first to go, now the Dark Lord is back, Mudbloods en Muggle-lovers first. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=3]"Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af." [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Bende racisten...
![]() |
#18 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 19 juli 2005 om 22:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Burger
|
![]() Ik weet echt niet waar je dat vandaan haalt. Ik heb de Bijbel waarschijnlijk al acht keer gelezen en ik heb geen oproepen tot geweld gevonden @_@.[edit]
Ik ben een KOE! Laatst gewijzigd door Noriko : 19 juli 2005 om 22:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() Trouwens, jij bent zelf een dikke racist, je haat Armeniërs en Grieken.