![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel jaren les moet men geven alvorens men het snapt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Teveel gefeest? Kan natuurlijk gebeuren met die Gentse Feesten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Banneling
|
![]() wheeeeeiiiii ....sowwy moest er gewoon uit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aan allen. Ik denk dat iedereen wel webruimte heeft. Waarom zet je daar je voorstellen/ideeën dan niet op. Een linkje en je kan ze nooit meer vergeten. Hoewel ik niets afweet van het maken van websites heb ik het toch klaar gekregen. Zo moeilijk is het dus niet. De tekst gewoon in word en met de naam index.html op je webruimte zetten. Had er ook nog graag een mogelijkheid om te reageren aan toegevoegd maar daar is mijn kennis al te klein voor en om eerlijk te zijn websites intereseren mij niet. Ieder zijn hobby.
Denk er eens over na. Het kan best leuk zijn. Leuker dan hier in ieder geval. En poespas hoeft echt niet. De inhoud, niet de verpakking telt.
![]() |
#526 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#527 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Chipie meent immers alwetend te zijn - hij kan vanachter zijn computerscherm exact weten welke werklozen er werkonwillig zijn en in welke mate. En waarom is dit zo belangrijk ? Want het gaat natuurlijk helemaal niet om het persoonlijke maar bij de RVA en de VDAB denkt men dat onderscheid helaas ook te kunnen maken terwijl dit natuurlijk onmogelijk is. Een instelling zoals rva - vdab enz kan onmogelijk een waterdicht syteem vinden of hanteren waarmee de zg echte hulpbehoevenden van de zg profiteurs te onderscheiden. En Chipie die weet dat maar al te best - Hij doet zich hier voor als de nobele witte ridder die de echte sukkelaars tegen de profiteurs wil beschermen - hij verketterd verder wel elke vorm van sociale verworvenheid - de vakbonden mogen er wel zijn maar mogen niet te vervelend zijn anders jagen ze de investeerders weg - het zuiden van het land is een oord des verderfs - enz enz - kortom iedereen die een klein beetje nadenkt weet wel waar ons spitsluis zijne mosterd haalt ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 juli 2005 om 20:15. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |||||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() @King, op de vooravond van uw feest: U bent juist een ukkie (en ik kan het weten ![]() Wat een belachelijke bijdrage post U nu weer... En het strafste is... U verwijt me steeds op de persoonlijke toer te gaan ![]() U blaft iedereen af, die met uw oerconservatieve en kinderachtige 'ideetjes' niet akkoord gaat... U bent de agressiefste persoon die ik 'virtueel' ooit ben tegengekomen... Nogal een geluk dat ik een spitsmuis ben en IRL niet met typetjes als U geconfronteerd word ![]() U schrijft (en dat is het verstandigste dat ik van U al gelezen heb: ![]() <<iedereen die een klein beetje nadenkt weet wel waar ons spitsluis zijne mosterd haalt>> En ik vraag me af Op één punt moet ik U alleszins gelijk geven, nl dat ik de echte sukkelaars tegen de profiteurs wil beschermen. Dus o.a. tegen U! ![]() [size=4] ![]() [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 20 juli 2005 om 20:56. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |||||
|
![]() chipie geef eens een methode waarmee u ervoor zou zorgen dat de profiteurs worden onderscheiden van de echte behoeftigen. Let wel het moet een waterdichte methode zijn he want aangezien u toch zo bekommert bent aangaande de echte kansarmen kan u het toch niet maken dat er ook maar één echte sukkelaar onterecht voor een profiteur zou worden aanzien en dus ook als dusdanig zou worden behandeld he
![]() [edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 juli 2005 om 22:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#531 | ||||
|
![]() grappig ok maar kijk met chipie is gewoon helemaal geen discussie mogelijk - het gaat hem niet over discusieren - hoewel dit een discussie forum is dacht ik - weet niet of jouw dat al is opgevallen ? Ik zou eens één posting van hem willen zien die constructief is - waar hij iets aanbrengt - een voorstel doet or wathever - niemand kan mij de link daar naartoe brengen - weet ik zeker. Op de duur moet het toch opvallen he. Wiens belangen denk je dat hij verdedigt ?[edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 juli 2005 om 23:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#533 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 juli 2005 om 23:25. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | ||
|
![]() daarbij komt dat @lpha idd allang een waterdichte methode heeft voorgesteld - die we met vws volledig onderschrijven ( het algemeen versleg van de armoede van 1994 doet dit trouwens ook ) nl de invoering van een onvoorwaardelijk basisinkomen voor iedereen ter kompensatie van het monopoliseren van de natuurlijke hulpbronnen.[edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 juli 2005 om 23:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#536 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
![]() "wat recht is dat zal men krom noemen en wat krom is dat zal men recht noemen" weet niet of je weet dat dat uit de bijbel komt ? Aangezien de natuurlijke hulpbronnen werden gemonopoliseerd vinden wij vervolgens dat iedereen daarom ter compensatie hiervan tenminste recht heeft op een onvoorwaardelijk basisinkomen - voldoende om in de basisbehoeften te voorzien.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 juli 2005 om 23:55. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- met een SUV rijden waarop men minder belastingen betaalt; - zijn geld in Grand Canaria of waar ook steken om zo weinig mogelijk belastingen te betalen; - geld verdoezelen en witwassen waar men kan: DAT is SOCIAAL profitariaat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft recht op hetgene wat God geschapen heeft,absoluut,maar zoals je ziet met onze nederlandse vrienden kan het wel eens snel afgelopen zijn.Als we dit willen voorkomen moeten we meer de communistische toer opgaan denk ik.
![]() |
![]() |
#540 | |||||||
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 juli 2005 om 00:04. |
|||||||
![]() |
![]() |