![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar eerst een eiland kopen vol met voluptueuze thaise inheemse schoon madammen enzo, kasteeltje, satellietverbinding en dan in alle rust zien op groot beeldscherm hoe de rest van de planeetbewoners elkaars strot overbijten ... ( mosselen zijn mij niet goed bekomen, vandaar deze rare reaktie ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zal het zonder beeldjes moeten doen. Maar geen nood, koop u een geigermeter en een flink stel batterijen, de nucleaire uitval zal uiteindelijk je eiland wel bereiken. De natuur is heel democratisch daarin.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en er zijn nog el jazeera en dat nieuw kanaal van Chavez ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij je zin,
begin alvast te verhuizen ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het oostblok had nog altijd wat koppekes die niet geregistreerd waren en die in de natuur verdwenen zijn. Ooit moeten die toch tevoorschijn komen en wie weet in welke handen. De houder heeft ze zeker in een beveiligde anonieme kluis en wacht alleen nog maar op een goed bod, kwestie om zijn oude daagjes in veiligheid te brengen. Allez, soit, laten we de toekomst rooskleurig bekijken. Ik kom nog liever om door een anonieme nuke, dan door een tekort aan eten aan drinken. Gaat vlugger en ge voelt er niet zoveel van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er sterven er nog altijd aan de gevolgen van die bommekes. Er loopt een "survivor" mee van Ieper naar Kleine Brogel ... Vlug en niet veel voelen ? In your dreams ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Alles is relatief, hé. Als ge moet kiezen, maak je altijd prioriteiten ![]() A propos, staat er geen nuke in de aanbieding op e-bay ? ![]() |
|
![]() |
![]() |