Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Wie zou u verkiezen als Vlaams Blok-voorzitter ?
Filip De Winter 37 57,81%
Alexandra Colen 27 42,19%
Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 7 augustus 2005, 20:20   #81
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Omgekeerd in ieder geval niet.
Bhairav is offline  
Oud 7 augustus 2005, 20:23   #82
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Ik vrees van niet nee.
Oud 7 augustus 2005, 20:25   #83
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
't Kan me dapper aan de reet roesten wie er voorzitter wordt van de VB-ballentent.
Yep!
Van een dommekloot �* la feremanske of Triangel zou ik nog aannemen dat ze van pure achterlijkheid geen ballen inzitten met de leiding van hun grootste en meest gehate opponent, maar van U Staafje, met jouw intellectuele bagage noem ik het inderdaad dapper om de vijand met een zelfverloochenend misprijzen totaal gevoelloos in de ogen te durven schouwen.

Citaat:
't Is hun clubke, dus baas in eigen huis.
Hoe groter dwazekloot ze aan de kop stellen, hoe liever ik het heb: dan kunnen we er mee lachen, en dan rijdt die de partij de vernieling in.
Schone kuis.
Hahaha, jij weet wel beter: als een gedrocht zoals België al kan blijven bestaan ondanks Bère bibber, onnozelen Filip , zijn excellentie Eddy "Laurent" Wally de Belgique, en kweekmoeder madam "red cross" Astritteke...dan kan het VB zelfs overleven met een spreekwoordelijke oen zoals pakweg Jos Geysels aan het hoofd...

En let op hé: we hebben nog reserven over hé als 't om te lachen is: "hairdressconsulente" en "doktor in de germaanse filologie"[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Fieseler on 07-08-2005 at 21:30
Reason:
--------------------------------

[quote]
Citaat:
't Kan me dapper aan de reet roesten wie er voorzitter wordt van de VB-ballentent.
Yep!
Van een dommekloot �* la feremanske of Triangel zou ik nog aannemen dat ze van pure achterlijkheid geen ballen inzitten met de leiding van hun grootste en meest gehate opponent, maar van U Staafje, met jouw intellectuele bagage noem ik het inderdaad dapper om de vijand met een zelfverloochenend misprijzen totaal gevoelloos in de ogen te durven schouwen.

Citaat:
Hoe groter dwazekloot ze aan de kop stellen, hoe liever ik het heb: dan kunnen we er mee lachen, en dan rijdt die de partij de vernieling in.
Schone kuis.
Hahaha, jij weet wel beter: als een gedrocht zoals België al kan blijven bestaan ondanks Bère bibber, onnozelen Filip , zijn excellentie Eddy "Laurent" Wally de Belgique, en kweekmoeder madam "red cross" Astritteke...dan kan het VB zelfs overleven met een spreekwoordelijke oen zoals pakweg Jos Geysels aan het hoofd...

En let op hé: we hebben nog reserven over hé als 't om te lachen is: "hairdressconsulente" en "doktor in de germaanse filologie"[/size]

[size=1]After edit by Fieseler on 07-08-2005 at 21:30
Reason:

[quote]
Citaat:
Yep!

Citaat:
Schone kuis.

En let op hé: we hebben nog reserven over hé als 't om te lachen is: "hairdressconsulente" en "doktor in de germaanse filologieg filologie"[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[quote]
Citaat:
Yep!
van een dommekloot �* la feremanske of Triangel zou ik nog aannemen dat ze van pure achterlijkheid geen ballen inzittne met de leiding van hun grootste en meest gehate opponent, maar van U Staafje, met jouw intellectuele bagage noem ik het inderdaad dapper om de vijand met een zelfverloochenend misprijzen totaal gevoelloos in de ogen te durven schouwen.

Citaat:
Schone kuis.
Hahaha, jij weet wel beter: als een gedrocht zoals België al kan blijven bestaan ondanks Bère bibber, onnozelen Filip , zijn excellentie Eddy "Laurent" Wally de Belgique, en kweekmoeder madam "red cross" Astritteke...dan kan het VB zelfs overleven met een spreekwoodelijke oen zoals pakweg Jos Geysels aan het hoofd...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 augustus 2005 om 20:30.
Fieseler is offline  
Oud 7 augustus 2005, 20:34   #84
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland
We hebben een voorzitter nodig die aanvaardbaar is voor een groot deel van het volk. Iemand als Vanhecke is buitengewoon geschikt hiervoor. Zowel binnen de partij als naar het volk toe is Vanhecke perfect aanvaardbaar. Dit maakt de partij zowel naar binnen als naar buiten uit bijzonder sterk ! Eens aan de macht kunnen we nog altijd de ideeën van Roelandt Raes in de praktijk brengen !
Raes is een fossiel van 71 jaar . Liet zich vooral opmerken door zijn haat jegens Joden en vakbonden, wat voor jou hoogstwaarschijnlijk een grote verdienste is.

Voor geïnteresseerden hieronder een link met een portret van deze "frivole democraat"

http://www.student.rug.ac.be/als/portret.htm
Pietje is offline  
Oud 7 augustus 2005, 20:46   #85
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje

Als bron de Actief Linkse Sullen opgeven! Daar gaat je laatste resteje geloofwaardigheid...
Guderian is offline  
Oud 7 augustus 2005, 20:54   #86
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Als bron de Actief Linkse Sullen opgeven! Daar gaat je laatste resteje geloofwaardigheid...

Tuurlijk, de ideeën komende uit de omgeving van het uitschot van De Kastelein , die zijn pas geloofwaardig, nietwaar.8)
Pietje is offline  
Oud 7 augustus 2005, 21:38   #87
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler

Hahaha, jij weet wel beter: als een gedrocht zoals België al kan blijven bestaan ondanks Bère bibber,
onnozelen Filip ,
zijn excellentie Eddy "Laurent" Wally de Belgique,
en kweekmoeder madam "red cross" Astritteke...

dan kan het VB zelfs overleven met een spreekwoordelijke oen zoals pakweg Jos Geysels aan het hoofd...

En let op hé: we hebben nog reserven over hé als 't om te lachen is: "hairdressconsulente"
en "doktor in de germaanse filologie"
Ook waar eigenlijk....

P R O E S T [size=5]![/size] [edit]
[size=1]After edit by Knuppel on 07-08-2005 at 22:40
Reason:

Citaat:

Hahaha, jij weet wel beter: als een gedrocht zoals België al kan blijven bestaan ondanks Bère bibber,
onnozelen Filip ,
en kweekmoeder madam "red cross" Astritteke...

dan kan het VB zelfs overleven met een spreekwoordelijke oen zoals pakweg Jos Geysels aan het hoofd...

En let op hé: we hebben nog reserven over hé als 't om te lachen is: "hairdressconsulente"
Ook waar eigenlijk....

P R O E S T [size=5]![/size] [/size]

[size=1]After edit by Knuppel on 07-08-2005 at 22:39
Reason:

Citaat:

onnozelen Filip ,
en kweekmoeder madam "red cross" Astritteke...dan kan het VB zelfs overleven met een spreekwoordelijke oen zoals pakweg Jos Geysels aan het hoofd...

Ook waar eigenlijk....

[quote=Fieseler]
Citaat:

Hahaha, jij weet wel beter: als een gedrocht zoals België al kan blijven bestaan ondanks Bère bibber, onnozelen Filip ,
en kweekmoeder madam "red cross" Astritteke...dan kan het VB zelfs overleven met een spreekwoordelijke oen zoals pakweg Jos Geysels aan het hoofd...

Ook waar eigenlijk....

[/edit]

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 augustus 2005 om 21:40.
Knuppel is offline  
Oud 7 augustus 2005, 22:33   #88
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, de ideeën komende uit de omgeving van het uitschot van De Kastelein , die zijn pas geloofwaardig, nietwaar.8)
In elk geval geloofwaardiger dan de Actief Linkse Sullen. Overigens heb ik nog nooit personen uit de Kastelein als bron aangehaald. Overigens blijkbaar wél frustrerend dat jullie niks meer te zeggen hebben in café's waar veel arbeiders komen hé. Typische praatjes voor een bourgeois-gauchistje die neerkijkt op werkmensen als ze niet voor de linkse bollenwinkel kiezen.
Guderian is offline  
Oud 7 augustus 2005, 22:45   #89
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In elk geval geloofwaardiger dan de Actief Linkse Sullen.
Waarom ? Omdat daar om ter meest gezopen en luid geboerd word ?? Omdat daar af en toe spelletjes worden gespeeld zoals "om ter verst overgeven" (ontken het maar niet, een kennis van me woont er vlakbij)
Citaat:
Overigens heb ik nog nooit personen uit de Kastelein als bron aangehaald.
Maar het is wel jouw biotoop, daar. Dus is de link gauw gelegd
Citaat:
Overigens blijkbaar wél frustrerend dat jullie niks meer te zeggen hebben in café's waar veel arbeiders komen hé.
De arbeiders die ik tegenkom zijn echte arbeiders, geen bullebakken die naar neo-nazibands komen luisteren en hun haatdragende en subversieve teksten meebrallen.
Pietje is offline  
Oud 7 augustus 2005, 22:50   #90
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De arbeiders die ik tegenkom zijn echte arbeiders, geen bullebakken die naar neo-nazibands komen luisteren en hun haatdragende en subversieve teksten meebrallen.
Dus... alleen de linkse arbeiders zijn echte arbeiders?
Zijne Heerlijkheid is offline  
Oud 7 augustus 2005, 22:58   #91
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom ? Omdat daar om ter meest gezopen en luid geboerd word ?? Omdat daar af en toe spelletjes worden gespeeld zoals "om ter verst overgeven" (ontken het maar niet, een kennis van me woont er vlakbij)
Ik ontken dat wél, ik ben tenslotte beter geïnformeerd dan uw "kennis" die er nog nooit geweest is.

Citaat:
Maar het is wel jouw biotoop, daar. Dus is de link gauw gelegd
Maar sukkeltje toch, jij kan nog in je wildste dromen niet inbeelden waar ik overal kom en wat "mijn biotoop" is. Of dacht je nu werkelijk dat de Kastelein de enige plaats is waar ik regelmatig kom??? Toen ik student was, gingen we al regelmatig in Gent naar de arbeiderscafé's in de Muide, de Brugse Poort enz... waar dokwerkers, fabrieksarbeiders kwamen. Linkse pseudo-intellectueeltjes en ALS-meelopertjes waren daar niet te zien. 8)

Citaat:

Echte? Jij hebt als links bourgeois-mannetje allicht nog nooit een arbeider gezien. De enige die jij als écht beschouwt zijn de delegué's van het ABVV-FGTB. De meesten die in een pub als de Kastelein komen, luisteren hoegenaamd niet naar "neo-nazibands" wat nogmaals bewijst dat je van de pub en haar klanten geen bal afweet. De meeste skins zijn politiek neutraal of niet geïnteresseerd!
Guderian is offline  
Oud 7 augustus 2005, 22:58   #92
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid
Heeft absoluut niks te maken met "rechts" of "links"
Het volk dat in De Kasteleinkomt zet zich gewoon buiten de normale samenleving.
Pietje is offline  
Oud 7 augustus 2005, 23:00   #93
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid
Idd, ze kennen hun Pappenheimers wel, die linkse bourgeois-ventjes.
Linksen zijn de eersten om arbeiders te mishandelen, kijk naar de linkse Italiaanse crimineel d'Orazio.
Guderian is offline  
Oud 7 augustus 2005, 23:01   #94
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Allé gij!!!! Je hebt nu pas door dat De Kastelein een pub is die zich richt op de skinhead-subcultuur. Proficiat! En de skinhead-beweging is gegroeid uit de "working-class".[edit]
[size=1]After edit by Guderian on 08-08-2005 at 00:02
Reason:

Citaat:
Allé gij!!!! Je hebt nu pas door dat De Kastelein een pub is die zich richt op de skinhead-subcultuur. Proficiat! En de skinhead-beweging is gegroeid uit de "working-class".[/size]

Citaat:
Allé gij!!!! Je hebt nu pas door dat De Kastelein een pub is die zich richt op de skinhead-subcultuur. Proficiat! En de skinhead-beweging is gegroeid uit de "working-class".[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 7 augustus 2005 om 23:02.
Guderian is offline  
Oud 7 augustus 2005, 23:04   #95
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ontken dat wél, ik ben tenslotte beter geïnformeerd dan uw "kennis" die er nog nooit geweest is.
Wat weet jij daarvan ??
Citaat:
De meesten die in een pub als de Kastelein komen, luisteren hoegenaamd niet naar "neo-nazibands" wat nogmaals bewijst dat je van de pub en haar klanten geen bal afweet. De meeste skins zijn politiek neutraal of niet geïnteresseerd!
Ik zal "hier" anders eens een paar "teksten" posten van bands (nu ja... ) die er gespeeld hebben, zodat het ganse forum kan oordelen over het "neo-nazigehalte" ervan 8)
Pietje is offline  
Oud 7 augustus 2005, 23:06   #96
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat weet jij daarvan ??
Veel meer dan jij blijkbaar, want indien hij/zij er zou geweest zijn zou hij/zij zo geen onzin uitkramen.

Citaat:
Ik zal "hier" anders eens een paar "teksten" posten van bands (nu ja... ) die er gespeeld hebben, zodat het ganse forum kan oordelen over het "neo-nazigehalte" ervan 8)
Welja jongen, DOE MAAR, IK BEN BENIEUWD!!! 8)
Guderian is offline  
Oud 7 augustus 2005, 23:12   #97
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Welja jongen, DOE MAAR, IK BEN BENIEUWD!!! 8)
Benieuwd ?? Nee hoor. Als je "Blut muss fliessen" een aanvaardbaar luisterliedje vind, maak ik me wat jou betreft weinig illusies.
Pietje is offline  
Oud 7 augustus 2005, 23:15   #98
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Benieuwd ?? Nee hoor. Als je "Blut muss fliessen" een aanvaardbaar luisterliedje vind, maak ik me wat jou betreft weinig illusies.
Komaan, haal eens de teksten boven van bands die al speelden in de Kastelein! Ge kunt het! 8)[edit]
[size=1]After edit by Guderian on 08-08-2005 at 00:15
Reason:

Citaat:
Komaan, haal eens de teksten boven van bands die al speelden in de Kastelein! Ge kunt het! 8)[/size]

Citaat:
Komaan jongen, haal eens de teksten boven van bands die al speelden in de Kastelein! Ge kunt het! 8)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 7 augustus 2005 om 23:15.
Guderian is offline  
Oud 7 augustus 2005, 23:18   #99
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komaan, haal eens de teksten boven van bands die al speelden in de Kastelein! Ge kunt het! 8)
Kan ik zeker. (geduld eh.)
Pietje is offline  
Oud 8 augustus 2005, 02:40   #100
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat is de normale samenleving en door wie wordt dat bepaald ? Wie ben jij om kritiek te geven op die mensen hun levenswijze ?
Zijn die mensen daarom minder gelukkig of minder waard in jouw ogen ?
Internaut is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be