![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 |
Parlementslid
|
![]() Een vraagje aan de gelovigen (van de samenzwering wel te verstaan)
Waarom knallen die illuminatie die Alex Jones en andere goeroes niet gewoon af? Ze zijn direct van die lastige vlooien af. Regelmatig die 'journalisten' verwijderen en na 10, 20, ...,50 moorden zit de schrik er zodanig in dat geen kat nog zal durven spreken over die illuminati. Verdere geheimhouding verzekerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1504 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ken zelfs een betrouwbare getuige die hem 's nachts door het park van Laken zag dwalen in zijn reptilian form !
![]()
![]() |
#1506 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 | |||||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 16 augustus 2005 om 14:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk logisch dat op dergelijk hoog niveau een wereldje van ons kent ons ontstaat die onder elkaar zaakjes regelen. kijk bij uzelf op het werk, ik regel bv, ook zaakjes, door hier en daar een balloneke op te laten, of lek te steken... ![]() Maar dat is ies anders, op wereldvlak zal het echter ook wel min of meer zo verlopen, maar dat ze daarvoor vliegtuigen opblazen, oorlogen doen uitbreken... Crisis uitlokken en hier en daar eens een journalist of lastige politieker een ongeluk laten overkomen tot daaraantoe, maar ge moet nu ook nie overdrijven. Niemand kan u toch de afloop van WOII op voorhand voorspellen bv, voor hetzelfde geld had hitler de oorlog gewonnen. hij heeft zijn verlies slechts aan enkele blunders te danken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Niemand meer vrij denken, niemand meer vrij scheppen, iedereen kommunix. ![]() Ik zie het al gebeuren.. Maar goed.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 16 augustus 2005 om 14:28. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
internet is nu nog vrij, nu nog ... ( tenzij je bij die 20 % van de wereldbevolking hoort die in china woont ). vergeet niet : ook die nwo waanzin is finaal gedoemd om te mislukken, het bizarre is dat de supporters ervan dit eigenlijk ook weten. heel bizar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben geen aanhanger van intelligent design, de evolutie zit nu eenmaal overal ingebakken, klaarduidelijker kan niet. wat niet wegneemt dat die missing link van de mens wel erg lang op zich laat wachten, heel erg lang ... intelligent design van werkmieren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat dat pretentieus betreft, : Kijk gewoon eens naar een doordeweekse machtige misdaadclan zoals het Cali Cartel, of een Italiaanse Maffia Familie, of een bende zoals die van Haemers, Wat zien we daar, 1 persoon heeft de absolute macht, maar zijn luitenants of hulpjes willen ook wel wat meer macht dus wacken ze iemand die boven of naast hem staat... Zo zal dat ook bij uw NWO zijn. Ik stel me effe voor Exodus, dat wij twee lid zijn van de NWO, allebei hoog geplaatst, poen zoveel we kunnen dragen, een buitenverblijf op Barbados, een Privé jet, een paar bedrijven en een knokploeg die voor ons alles "regelt", zou jij geen schrik hebben mij als partner te hebben, ? of zou je niet in de verleiding komen om mijn deel in te pikken ... je krijgt toch alles gedaan... Ik regel in elk geval wel iets met uwe privejet om zelf het risico te ontlopen, ik regel wel iets met uwen onderhoudstechnieker, ... en uw gedelegeerde bestuurders, daar zal ik ook wel voor zorgen, wat leuke foto's van hen en hun vriendin... ![]() Maw, zou jij buisiness willen en durven doen met zo'n doortrapte figuren, ... ik niet Exodus, ik word liever met wat minder wat ouder ... Zelf als het zou bestaan, zou er toch een serieus selectiemechanisme moeten bestaan, of toelatingsvoorwaarden, die dan toch op hun beurt niet zouden kunnen voorkomen dat er niet gelekt wordt. Want wat doe je met een afgewezen lid, of iemand die loslippig wordt als hij teveel gezopen heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zij weten dat ook, zij doen dat omdat het hun lotsbestemming is, ze kunnen niet anders. actie en reactie. orde uit chaos, maar niet hun orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
familiebanden, daar draait de machtsstructuur op, geld is een bijkomstigheid, geld is voor hen een hulpmiddel, geen doel zoals bij het gepeupel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja hoe zit het daar mee ? Nu kijk ik mag gene suiker vreten dus slik maar aspartaam ik moet van iets dood gaan hé. Of ik nu doodval van teveel suiker of doodga van nen hersentumor, dood is dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
begrijpelijk ... de zoetkracht ligt tientallen keren hoger dan bij gewone suiker ... en al die landbouwsubsidies voor de bietentelers, suikerriet etc ... wat moet er dan met die troep gebeuren ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pak hun hun geld maar eens af, ge zult rap zien dat ze nog lager zullen vallen dan het meeste gepeupel. Geld en Macht mijn waarde vriend zijn twee dingen die onlosmakkelijk met elkaar verbonden zijn. en het vergif van deze aardkloot, (samen met godsdienst natuurlijk... en vrouwen of te zeggen liefdesgeschiedenissen... ) |
|
![]() |
![]() |