Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2005, 10:53   #141
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
ik ben er 100% zeker van dat er geen dergelijk onderscheid gemaakt zou worden tussen rijk en arm mocht er hier in België een oproep tot massale evacuatie gegeven worden. HEt is toch schrijnend dat er zelfs geen busdiensten werden ingelegd om de armsten uit NO te evacueren. En al evenmin onbegrijpelijk hoe traag de hulpdiensten in de Verenigde Staten in gang schoten, en dit dan nog voor een ramp die perfect voorspelbaar was. Dat is nog het ergste.. Dat er dan nog geen degelijke contingency planning bestaat dat kan er bij mij niet in.
________

Bush is een heel goeie veroorzaker van rampen en calamiteiten (hoewel hij de hurricane allen correct voorspeld heeft: "laat ons bidden...").

Een prima verkoper van oorlogen en bombardementen.

Maar als het op Follow-Up aankomt, voor elke topverkoper een must,
dan staat hij nergens.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 11:23   #142
V-men
Banneling

V-men's schermafbeelding

Standaard

Je hebt het toch al uit Bush zijn mond gehoord ze hebben geen hulp nodig Amerika lost zijn eigen problemen op. Als ze zoveel miljarden aan een oorlogje in Irak uitgeven ja dan hebben ze ook wel geld om die zielige verzopen Amerikaantjes te helpen. Ik denk dat de solidariteit voor Amerika een geweldig succes gaat worden!
V-men is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 11:30   #143
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Bush is een heel goeie veroorzaker van rampen en calamiteiten
Inderdaad, dat hadden we al door toen hij begin dit jaar die vreselijke tsunami in Zuid-Oost-Azië veroorzaakte. Toen liet hij een ondergrondse atoombom ontploffen in het midden van de oceaan. Geen geweten, die man!

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 02-09-2005 at 12:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Inderdaad, dat hadden we al door toen hij begin dit jaar die vreselijke tsunami in Zuid-Oost-Azië veroorzaakte. Toen liet hij een ondergrondse atoombom ontploffen in het midden van de oceaan. Geen geweten, die man!

Egidius[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Inderdaad, dat hadden we al door toen hij begin dit jaar die vreselijke tsunami in Zuid-Oost-Azië veroorzaakte met een ondergrondse atoombom in het midden van de oceaan. Geen geweten, die man!

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 2 september 2005 om 11:31.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 19:07   #144
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius

Egidius
Heb je ook die arabische krant gelezen.
Bush of de Zionisten deden dat om moslims te doden . dixit die gazet .
Oud 2 september 2005, 19:48   #145
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Heb je ook die arabische krant gelezen.
Bush of de Zionisten deden dat om moslims te doden . dixit die gazet .
Bush en zijn jodenkliek is tot veel in staat, maar dit is absurd. De reden waarom die gazet dat deed hoef je niet ver te zoeken: haat zaaien en moslims recruteren voor de wereldwijde jihad.
En de zionisten, zij lachen zich rot en wrijven zich in de handen. Alles verloopt keurig naar wens en ze zijn erin geslaagd buiten schot te blijven.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 20:09   #146
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Bush en zijn jodenkliek is tot veel in staat, maar dit is absurd. De reden waarom die gazet dat deed hoef je niet ver te zoeken: haat zaaien en moslims recruteren voor de wereldwijde jihad.
En de zionisten, zij lachen zich rot en wrijven zich in de handen. Alles verloopt keurig naar wens en ze zijn erin geslaagd buiten schot te blijven.
wat een inzicht! Een doordachte politieke analyse!
bwahahahahahahahahaha
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 20:31   #147
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Durft er iemand een voorstelling maken van wat met zulke ramp hier in ons landje zou gebeuren? Hoe snel en efficient dat we die ramp hier zouden oplossen?

Of bv in het sociale Frankrijk, waar twee jaar geleden tijdens een hittegolf [size=1](wat nu in de VS gebeurd is, dat zal toch wel bijna zo erg zijn als die hittegolf)[/size] meer dan tienduizend (10.000) oudjes stierven?...
[size=1](en om zulke rampen in de toekomst te voorkomen, zijn de linkse vakbonden bereid 2 minuutjes per dag gratis langer te werken... )
[/size]
Maar daarop heb ik de politiek correcten weinig zien reageren...

Ga jij nu enkele landen van Europa zoals Frankrijk en het piepkleine spitsmuizen land België vergelijken met de Supermacht VS? Onze rechtse rakkers weten niet meer wat te breiën om ons rechts Bushke te kunnen beschermen blijkbaar.[edit]
[size=1]After edit by Apocalyps on 02-09-2005 at 21:33
Reason:

Citaat:
Durft er iemand een voorstelling maken van wat met zulke ramp hier in ons landje zou gebeuren? Hoe snel en efficient dat we die ramp hier zouden oplossen?

Of bv in het sociale Frankrijk, waar twee jaar geleden tijdens een hittegolf [size=1](wat nu in de VS gebeurd is, dat zal toch wel bijna zo erg zijn als die hittegolf)[/size] meer dan tienduizend (10.000) oudjes stierven?...
[size=1](en om zulke rampen in de toekomst te voorkomen, zijn de linkse vakbonden bereid 2 minuutjes per dag gratis langer te werken... )
[/size]

Ga jij nu enkele landen van Europa zoals Frankrijk en het piepkleine spitsmuizen land België vergelijken met de Supermacht VS? Onze rechtse rakkers weten niet meer wat te breiën om ons rechts Bushke te kunnen beschermen blijkbaar.[/size]

Citaat:

[/size]

Ga jij nu enkele landen van Europa zoals Frankrijk en het piepkleine spitsmuizen land België vergelijken met de Supermacht VS? Onze rechtse rakkers weten niet meer wat te breiën om ons rechts Bushke te steunen blijkbaar.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Apocalyps : 2 september 2005 om 20:33.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 20:35   #148
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
wat een inzicht! Een doordachte politieke analyse!
bwahahahahahahahahaha
Politiek-correct is ze allezins niet.
Oud 2 september 2005, 20:35   #149
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Ga jij nu enkele landen van Europa zoals Frankrijk en het piepkleine spitsmuizen land België vergelijken met de Supermacht VS? Onze rechtse rakkers weten niet meer wat te breiën om ons rechts Bushke te kunnen beschermen blijkbaar.
Ach , we staan achter onze leider ( ik spreek eigenlijk mss alleen voor mezelf en mss Antoon )

http://www.aspecialplace.net/America...our_leader.htm[edit]
[size=1]After edit by garfield on 02-09-2005 at 21:38
Reason:

Citaat:
Ga jij nu enkele landen van Europa zoals Frankrijk en het piepkleine spitsmuizen land België vergelijken met de Supermacht VS? Onze rechtse rakkers weten niet meer wat te breiën om ons rechts Bushke te kunnen beschermen blijkbaar.
Ach , we staan achter onze leider ( ik spreek eigenlijk mss alleen voor mezelf en mss Antoon )

http://www.aspecialplace.net/America...our_leader.htm[/size]

Citaat:
Ach , we staan achter onze leider ( ik spreek eigenlijk mss alleen voor mezelf en mss Antoon )[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door garfield : 2 september 2005 om 20:38.
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 20:37   #150
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geef ons dan eens een voorbeeld van zijn "oh zo groot leiderschap" 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 20:38   #151
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
http://www.aspecialplace.net/America...our_leader.htm
Oud 2 september 2005, 20:42   #153
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik vroeg dat aan jou. Ik vroeg niet naar één of ander republikeins pamflet.
Ik sluit me er volledig bij aan.
Ik volg Bush al sinds de man governeur in Texas was. Maar vooral zijn Speech tijdens de South Carolinia voorverkiezing overtuigde me.
Zijn Speechen en oprechte solidariteit met de mensen na 9/11 versterkte dit alleen.
Oud 2 september 2005, 20:46   #154
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:

http://www.aspecialplace.net/America...our_leader.htm
God Bless You and God Bless the JewSA!
Oud 2 september 2005, 20:48   #155
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik sluit me er volledig bij aan.
Ik volg Bush al sinds de man governeur in Texas was. Maar vooral zijn Speech tijdens de South Carolinia voorverkiezing overtuigde me.
Zijn Speechen en oprechte solidariteit met de mensen na 9/11 versterkte dit alleen.
Die speeches zijn niet door hem geschreven, maar simpelweg afgelezen.
En die solidariteit na 9/11 had er wel van eender welke president geweest.

Ik persoonlijk, heb het meer voor presidenten met hersenen en politiek inzicht, dan cowboys die denken de wereld te bezitten.8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 20:55   #156
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik je even van dienst zijn?

Ondertussen geeft Bush zelfs toe dat de hulpverlening onder de maat was:
Citaat:
De Amerikaanse president Bush heeft vrijdag toegegeven dat de eerste hulp aan de honderdduizenden slachtoffers van de orkaan Katrina "niet acceptabel" was.

Citaat:
Hij zegde toe dat nu alles in het werk gesteld zal worden om de getroffenen in Louisiana, Alabama en Mississippi te helpen.
Rechts Bushke zijn dollar is blijkbaar nu maar pas gevallen. Beetje laat maja wat kun je anders verwachten van een paranoïde, humeurige sadistisch megalomane, oorlogzuchtige texaan?

Bron: Nu.nl
Oud 2 september 2005, 20:57   #157
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
________

Bush is een heel goeie veroorzaker van rampen en calamiteiten (hoewel hij de hurricane allen correct voorspeld heeft: "laat ons bidden...").

Een prima verkoper van oorlogen en bombardementen.

Maar als het op Follow-Up aankomt, voor elke topverkoper een must,
dan staat hij nergens.

Inderdaad. Hoe achterlijk kan je zijn ... (sorry, net het nieuws gekeken en net geen zenuwinzinking gekregen :-s ) iedereen verplichten te evacueren en daabrij vergeten dat een groot deel van de mensen geen geld noch auto heeft om zich dat te kunnen permitteren.
Daarbij de stad niet gaan controleren als hij werkelijk leeg is (daar mochten ze voor mij wel met geweren voor gaan zwaaien ipv deze aanpak).
Dan je burgers evacueren naar een stadion en verder ... niks ??(!!!)
Er is gewoon niet ééns gezorgd voor eten of drinken!! :-s :-s

Zo kan ik het ook ...
Oud 2 september 2005, 20:57   #158
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik persoonlijk, heb het meer voor presidenten met hersenen en politiek inzicht, dan cowboys die denken de wereld te bezitten.8)
Er zijn natuurlijk nog goede presidenten geweest. bv RR, Nixon, JFK, Teddy Roosevelt, Garfield, Jackson, Jefferson en Washington
Oud 2 september 2005, 21:00   #159
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Inderdaad. Hoe achterlijk kan je zijn ... (sorry, net het nieuws gekeken en net geen zenuwinzinking gekregen :-s ) iedereen verplichten te evacueren en daabrij vergeten dat een groot deel van de mensen geen geld noch auto heeft om zich dat te kunnen permitteren.
Daarbij de stad niet gaan controleren als hij werkelijk leeg is (daar mochten ze voor mij wel met geweren voor gaan zwaaien ipv deze aanpak).

Zo kan ik het ook ...
Die verantwoordelijkheid lag niet bij Bush maar bij de goeverneurs van de getroffen staten. En ik ben geen Bush-fan maar correct is correct.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 21:01   #160
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18

Zo kan ik het ook ...
Dat de evacuatie een soep is geworden is idd. duidelijk , maar ik vernam ook het nieuws dat er tientallen agentschappen aan de hulpverlening werken , het zou me dus niet verwonderen dat eten en drank op plaats A staan en de mensen op plaatsen B en C terwijl de geneesmiddelen ergens rondcirkellen tss D en E.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be