![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor allen, die eens even verstomd willen staan, moet je zeker de laatste aflevering van zwartofwit downloaden. Christiaan De Stoop neemt geen blad voor de mond en geeft even feiten die door de klassieke media wordt verzwegen.
Het ziet er echt slecht uit voor de VLD. Nogmaals een puur bewijs dat de politiek correcten zwijgen en liegen dat ze het zelf geloven. Ik denk dat zijn vrije mening zijn kop zal kosten, een 11 september effect voor Christiaan en misschien ook de VLD. Alvast Christiaan, gefeliciteerd om het lef te hebben om even vrijuit te spreken! http://66.221.85.176/files/zwartwit_20050911-1.mp3[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oz457 : 11 september 2005 om 11:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Misschien ware het interessant om een korte samenvatting te geven van wat hij gezegd heeft.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ik zal er straks eens naar luisteren.
![]() |