Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2005, 11:33   #1
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard VLD'er Christiaan De Stoop neemt geen blad voor de mond (zwartofwit 11 sept '05)

Voor allen, die eens even verstomd willen staan, moet je zeker de laatste aflevering van zwartofwit downloaden. Christiaan De Stoop neemt geen blad voor de mond en geeft even feiten die door de klassieke media wordt verzwegen.
Het ziet er echt slecht uit voor de VLD. Nogmaals een puur bewijs dat de politiek correcten zwijgen en liegen dat ze het zelf geloven.
Ik denk dat zijn vrije mening zijn kop zal kosten, een 11 september effect voor Christiaan en misschien ook de VLD.
Alvast Christiaan, gefeliciteerd om het lef te hebben om even vrijuit te spreken!
http://66.221.85.176/files/zwartwit_20050911-1.mp3[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by oz457 on 11-09-2005 at 12:41
Reason:
--------------------------------

Voor allen, die eens even verstomd willen staan, moet je zeker de laatste aflevering van zwartofwit downloaden. Christiaan De Stoop neemt geen blad voor de mond en geeft even feiten die door de klassieke media wordt verzwegen.
Het ziet er echt slecht uit voor de VLD. Nogmaals een puur bewijs dat de politiek correcten zwijgen en liegen dat ze het zelf geloven.
Ik denk dat zijn vrije mening zijn kop zal kosten, een 11 september effect voor Christiaan en misschien ook de VLD.
Alvast Christiaan, gefeliciteerd om het lef te hebben om even vrijuit te spreken!
http://66.221.85.176/files/zwartwit_20050911-1.mp3[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Alvast Christiaan, gefeliciteerd om het lef te hebben om even vrijuit te spreken![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door oz457 : 11 september 2005 om 11:41.
oz457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2005, 12:36   #2
bartje
Minister-President

Standaard

Misschien ware het interessant om een korte samenvatting te geven van wat hij gezegd heeft.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2005, 12:38   #3
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

ik zal er straks eens naar luisteren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be