![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Banneling
|
Eternity, zwijg en laat u pesten.
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Vreemdeling
|
Ik vind dat je groot gelijk hebd Eternity!!
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Banneling
|
Ik vind dat Guderian gelijk heeft.
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Eternity snapt niet wat mensen tegen diversiteit hebben. Ik snap niet waarom men mij op allerlei manieren aanmaant om alles wat met homo's te maken heeft GOED te vinden (tolereren volstaat niet meer). Ik snap niet waarom er in elke film en in elke TV reeks nu absoluut een toffe homo moet zijn. Ik snap niet waarom men overhaast met kinderen moet experimenteren omdat een deel van de zeer kleine minderheid homo's in dit land wil adopteren. Ik snap niet waarom die degoutante vertoningen op de gay Pride nodig zijn. Kortom, ik ben de homopropaganda-molen beu. Bij mij werkt het contraproductief. En die houding van "wij homo's zijn betere mensen dan die primitieve hetero's" ! Dat kan enkel aanzetten om jullie een koek van eigen deeg te geven. Ik hou mij voorlopig in maar begin aub niet meer over seksuele frustratie. Ik heb zo mijn eigen mening over wie het meest in de knoop ligt over zijn seksualiteit. |
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Stem dan Vlaams Belang als het u niet aanstaat eh teef. |
|
|
|
|
|
|
#387 | |||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Khonnor : 14 september 2005 om 15:15. |
|||||
|
|
|
|
|
#388 |
|
Parlementsvoorzitter
|
I pass through noise and silence, I walk alone It's a beautiful day, it's raining and it's cold Reflected onto the wet pavement, can you see what I see? The trembling image of my eyes that are still free I pass through noise and silence, I walk alone It's a beautiful day, it's raining and it's cold Reflected onto the wet pavement, can you see what I see? The trembling image of my eyes that are still free You're always waiting for somebody and you don't like yourself They made you change, do you remember when you were someone else Soldiers and dolls won't give away my childhood dreams I was a pirate, I conquered, and I sailed free You're always waiting for somebody and you don't like yourself They made you change, do you remember when you were someone else Soldiers and dolls won't give away my childhood dreams I was a pirate, I conquered, and I sailed free
|
|
|
|
#389 |
|
Banneling
|
Bol het eens af met uw Engelse koekendoostekstjes eh seg.
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#391 |
|
Banneling
|
Gij zijt zo een MTV-generatie-iemand.
|
|
|
|
|
|
#392 |
|
Schepen
|
In elk geval ontbreekt het heel de holibi groep aan creativiteit en verbeeldingskracht.
Willen zij hun "groep" (h)erkend en gewaardeerd zien, waarom wil men dan absoluut het zelfde rechten op juist dezelfde manier verkrijgen als de hetero's? Hetero's kunnen huwen... dus wij ook! Hetero's kunnen kinderen adopteren, dus wij ook! Al wat de hetero's kunnen moeten zij ook krijgen en hebben. Mits enige realiteitszin, fantazie, creativiteit en inzicht zouden zij voor hun vorm van samenleven een totaal nieuwe en wettelijke regeling kunnen op- een uitbouwen. Zelfs met meer rechten (en plichten?) dan voor hetero's! Neen zij zitten vastgeroest in het eeuwen oude denken en beschikken over de minste inventiviteit om iets NIEUWS uit te denken en op poten te zetten. Erg, heel erg is het gesteld. Ook met hun geestelijke vermogens? zo lijkt het.
|
|
|
#393 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#398 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dus dat is je voornaamste reden/motief om dan maar eventjes 10% te gaan discrimineren ? in diezelfde logica is dus elke wet die uitgeschreven wordt om een minderheid een bepaald algemeen recht te ontkennen opdat het collectief zou onthouden dat die minderheid niet normaal is |
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#400 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Wat is de volgende stap? Controle van onze beddelakens op sporen van door de paus niet-aanvaard sexueel gedrag? Deportatie? Tekijkstelling in het apenkot van de Zoo? Citaat:
Homo's vragen gewoon dat ze dezelfde kontrakten kunnen afsluiten als heterokoppels. Dat is gewoon een vraag om gelijkberechtiging. Er is geen enkele reden om het huwelijk te ontzeggen aan koppels met een ietwat minder beoefende sexuele voorkeur.
|
|
|