![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() [size=2]Iran wil nucleaire knowhow delen met andere islamlanden[/size]
Iran is volgens president Mahmoed Ahmadinejad bereid zijn kennis over nucleaire technologie te delen met andere islamitische landen. Het staatspersagentschap IRNA meldt vandaag vanuit New York dat volgens Ahmadinejad Iraanse wetenschappers ervaring hebben opgedaan bij hun atoomonderzoek en bereid zijn die aan de islamitische wereld door te spelen. Tijdens een gesprek met de Turkse premier Tayyip Erdogan zei Ahmadinejad nogmaals dat Iran niet de bouw van een kernbom nastreeft -zoals het Westen vermoedt- maar nucleaire energie wil gebruiken voor [size=2]vreedzame doeleinden[/size]. bron: hln Het zullen de Turken en de Perzen zijn, die de heilige gebieden vreedzaam zullen heroveren ![]() Ik hoop dat Grieks-Cyprus Turkije blokkeert en Turkije nog meer 'hervormingen' zal moeten doorvoeren om te kunnen toetreden ![]() Pakistan en Iran moeten de bondgenoten(militair) van Turkije zijn, en niet de EU. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar deze keer zet ik er geen plaatje bij zulle... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat Iran maar verdermoddert. Uiteindelijk gaan ze toch vechten en kan ik nog eens lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Wat een vrijgevig land....
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jaja, die kennis is broodnodig in die gebieden, voor dat ze olie tekort zullen hebben
![]()
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() 't Wordt tijd dat Bush dat theocratisch afzeikregime in Iran eens een lesje gaat leren.
![]() |
#8 |
|
![]() Een eerste stap naar Islamitische broederschap?
Het zou wel mooi zijn... Syrië, Sudan, Jordanië, ... allemaal ingewijd in de kracht van het atoom. De Joodse maagzweer zal etteren
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() best ze nu nuken en terug naar steentijd sturen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Er is een olierijke staat waar een familiedynastie de klap zwaait, waar de doodstraf wordt uitgevoerd, waar onvoorstelbaar veel mensen in de gevangenis zitten, waar nucleaire, chemische en biologische wapens ontwikkeld worden en die staat heet Texas.
Het enige land ter wereld dat misbruik heeft gemaakt van de kennis van atoomwapens is de VS dat nucleaire wapens heeft ingezet in Japan, in voormalig Joegoslavië en Irak. De VS hehebben in het verleden chemische en biologische wapens ingezet, werpen democratisch verkozen regimes omver, sluiten mensen op zonder vorm van proces, martelen �* volonté en voeren illegale oorlogen. Het steunt andere landen die illegaal nucleaire wapens aanmaken en die geen controle door het Internationaal Atoomenergie Agentschap toelaten. Israel om er maar één te noemen. Volgens het non-proliferatie verdrag hebben alle landen recht op de ontwikkeling van vreedzame nucleaire energie op voorwaarde dat ze zich onderwerpen aan de controles van het IAEA. De VS weigert die controles. Iran niet. Volgens het non-proliferatie verdrag zijn de kernmachten verplicht hun wapens te ontmantelen. De VS weigert dat. Toch heeft iedereen het over Iran. Waarom? Gaan we hetzelfde verhaaltje geloven dat de oorlog in Irak moest vergoeilijken? Weapons of Mass Deception? Daar trapt hopelijk niemand meer in. Iran (en alle oliestaten) weten dat hun voorraad olie eindig is. Als ze zich verder willen ontwikkelen na het olietijdperk hebben ze behoefte aan energie. Ik ben zelf tegenstander van kernenergie maar ik zie niet in waarom de technologie aan Westerse landen moet voorbehouden blijven terwijl derde wereldlanden zich moeten behelpen met, ja, met wat eigenlijk? Kampvurekes? Heel de hetze tegen Iran ruikt naar racisme. Alsof ze niet te vertrouwen zijn omdat het Perzen zijn, omdat het Moslims zijn, omdat ze niet-blank zijn. De geschiedenis heeft aangetoond wie misbruik maakt van zijn macht, wie nucleaire wapens aanmaakt en niet te beroerd is om ze te gebruiken: de VS en niemand anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dan in een zandbak overgoten met een achterlijke godsdienst, vol met besneden kamelendrijvers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is het stellen dat iemand besneden kamelen drijft nu ook al strafbaar??? bah die PC-losers zijn niet te doen... waarschijnlijk ben jij ook voor de Sharia zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kun je van de Chinezen niet zeggen en van de Russen, Fransen, Britten, Pakistani's, Israëlis, Indiërs en Zuid-Afrikanen ook niet. Tot nader order. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar racisme is geen mening. Het is verboden mensen te discrimineren en het is verboden daartoe op te roepen. En dat is niet mijn mening, het is de wet. Ik ben van die wet geen voorstander, zoals ik geen voorstander ben van de wet op het negationisme of het buitensmijten van radikale imams. Ik ben voor vrije meningsuiting. Dat kan van het Vlaams Belang niet gezegd worden. |
|
![]() |
![]() |