![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Ik werk al van mijn 18 jaar in shiften...en ik moet zeggen dat het idioot is om ploegnarbeid af te schaffen...vooreerst op die manier maak je werklozen bij...voor de rest ploegenarbeid is een goede verdienste,het is wel een tikkeltje zwaarder dangewoon dagwerk dat geef ik grif toe maar zoal ik al zie je verdient er goed je kost mee...het heeft talloze voordelen,maar ik voeg daar een GROTE MAAR bij,als je een hele week van maandag tot en met vrijdag werkt,en de werkgever verplicht je om nog een dag extra overtime te doen,zaterdags bijvoorbeeld vind ik niet kunnen,want dit haalt wel je heel sociaal leven en kontakt overhoop...
nb ![]()
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "gewone fabrieksarbeid" is bijna geheel verhuisd naar de goedkope loonlanden..... 8) |
|
![]() |
![]() |