![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2401 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2402 | ||
Banneling
|
![]() George Orwell's werkelijke naam was Eric Blair
en hij wist van de illuminati agenda. vandaar dat ie dat boek schreef! Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 16 september 2005 om 21:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2403 |
Minister
|
![]() Ja.....
En daarmee een hersenspoelend gebeuren ook nog eens wáár maakte. Was hij óók een reptiel of "slechts" een slaaf?
![]() |
![]() |
#2404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is hier weer van toepassing. ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2405 |
Banneling
|
![]() Voor iedereen zonder oogkleppen:
![]() met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2406 |
Banneling
|
![]() en deze:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2407 | |||
Banneling
|
![]() men kan "Draco" zien in het diagram.
Welnu de Koningin van nederland heeft een huis en dat heet "Kasteel Drakesteyn" De boot die ze hebben heet geloof ik "het Draekje" enzovoort. Toeval zeker en niks om je zorgen over te maken? O ja, was ik even vergeten te vermelden, ze is sataniste! Nee, nee , zei niet alleen, de hele ganse familie! Wat dat betekent? Nou, dat ze keihard en meedogenloos is, maar dat ziet iedere idioot die een blik op haar werpt. En verder dat ze regelmatig in rituelen kleine mensjes vermoord! Maar ja de schapen zijn aan het eeeeettttteeeeeen nu zeker!!!!!!!!! slaap zacht! met vriendelijke groeten[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 17 september 2005 om 17:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2408 |
Banneling
|
![]() Ok, nou deze dan ook maar er bij speciaal voor de NB's LOL
![]() Ja we gaan gewoon verder en verder en laten ons niet door de schaapjes tegenhouden! Begrepen! ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2409 |
Banneling
|
![]() Sommigen eten te veel pindanootjes, denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wordt het te verwarrend voor je? ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2411 |
Banneling
|
![]() beste wereldorderkes,
wat hoor ik deze week op den telezevie? de VN zullen worden hervormd en er was zelfs één land dat voorstelde om de VN niet meer in New York (of USA) te laten zetelen.... Dat heeft Emmanuel Michielszoon 10 jaar geleden al voorspeld in zijn boek : "De VN, het Rijk Gods?" zo zie je maar, erg hè ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2412 |
Banneling
|
![]() beste wereldorderkes,
wat hoor ik deze week op den telezevie? de VN zullen worden hervormd en er was zelfs één land dat voorstelde om de VN niet meer in New York (of USA) te laten zetelen.... Dat heeft Emmanuel Michielszoon 10 jaar geleden al voorspeld in zijn boek : "De VN, het Rijk Gods?" zo zie je maar, erg hè ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2413 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2414 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik stootte net op volgende foto van Schroeder (met de verkiezingen in Duitsland etc).
En ik vond er nog van Clinton en de Paus.Er wordt geclaimd dat ze shape-shiften op de fotos.Misschien kan Pindar wat uitleg verschaffen,dit is meer zijn terrein.Misschien kan hij de theorie over hoe het shape-shiften in zijn werk gaat even verschaffen.Die van Schroeder is wel de vreemdste van de 3 vind ik-vooral de rechterkant van zijn keel... Iets duidelijker geillustreerd op volgende site. http://www.thewatcherfiles.com/presidents.htm[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 18 september 2005 om 21:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2415 |
Banneling
|
![]() ![]() Hij heeft het zowel links als rechts... de zak... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2416 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Krachten, ik ben bereid! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2417 | ||
Minister-President
|
![]() Ik geloof persoonlijk ook dat Schroeder gewoon zo'n keel heeft,maar Pindar toonde enkele dagen terug (met die posts met die schema's) dat de theorieen omtrent de Reptilian Bloodlines dieper zijn uitgewerkt dan algemeen wordt aangenomen op dit forum.Misschien als mensen er meer over weten dat het een stuk aannemelijker wordt waarom hij gelooft in die Reptilian Bloodlines,en dat het geridiculiseer wat tempert.Het shape-shiften is een onvermijdelijk en cruciaal deel van die theorieen.Vandaar dat ik de mening van Pindar graag zou horen.Ik heb er al het een en ander over gelezen,maar nog geen fractie van wat hij er al over gelezen en gezien heeft...[edit]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 18 september 2005 om 21:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2418 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Wat de meeste forumgangers niet wisten maar wat ik hier graag kwijt wil, is dat NIET de Joden, maar wel de Vlamingen het uitverkoren volk zijn!
Jaja beste kijkbuiskinderen! Want wat is het symbool van Vlaenderen? Wat? Wat hoor ik daar? Zeg het eens luider! Een leeuw? Hoor ik daar zeggen een leeuw? Mis! Wat doorgaat voor een leeuw in de Vlaemse vlag is in feite een [size=3]Draeck![/size] Elke rechtegeaarde Vlaeminck is dus eigenlijk een [size=3]RE[/size][size=4]P[/size][size=5]T[/size][size=6][size=4]I[/size][size=4]L[/size][/size][size=5]I[/size][size=6]A[/size][size=6]N[/size] [size=4]! TADAAA !!! ![]() ![]() ![]() [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 18 september 2005 om 21:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2419 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het is ook wel onnozel dat Wreker zich vrolijk maakt. Als je in Wrekers teksten "moslims" door "Illuminati" vervangt, dan krijgt men exact hetzelfde![edit] [size=1]Edit:[/size]
"Es darf nicht sein, dass letztendlich je die Frustrierten über das Schicksal [Flanderns] bestimmen" - Edmund Stoiber Laatst gewijzigd door jjohanvdb : 18 september 2005 om 22:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2420 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De paus is zeer hoog in de illuminati en is ook shape shifter. Een hele heftige schijnt de koningin van Engeland te zijn. De meeste shape shifters zijn erg bang voor haar vanwege haar macht. Diana schreef ook over ze, als "kille reptielen"! Colin powell is er ook een en Condoliza Rice is er ook een. Ja het gaat ver, heel ver, maar we zullen nu toch echt onze ogen moeten openen! De 'reptielen' leven op een andere frequentie dan wij. (Een behoorlijk lagere frequentie, en dit verklaart een hoop, leg ik later nog wel uit) (Ik heb het nu over de negatieve reptielen, er zijn ook positieve reptielen!) Nu kunnen deze 'reptielen' hun DNA manipuleren (DNA is echt iets heel anders dan de meeste wetenschappers denken, en de wetenschappers die het WEL doorhebben , en het willen publiceren, leven meestal niet lang meer. Het DNA is namelijk een soort antenne die een kosmische staande golf opvangt) Dit DNA is alleen goed te manipuleren als het 50/50 is, dus 50% mens, en 50% reptiel-DNA. DAT is dus de reden dat de koninklijke families en zo graag binnen de familie kringen blijven. en DAT is ook de reden dat de USA presidenten bijna allemaal uit dezelfde geslachtslijn komen! Vaak spreekt men dan van "Blauw Bloed" (Het Begrip "Blauw Bloed" komt hiervandaan: De Reptielen hebben meer reptielen-DNA, dit bloed bevat meer koper inhoud. Daar op kopergebaseerd bloed blauw-groen wordt bij oxidatie werd het 'Blauw Bloed" genoemd en zo ging men de 'elite' , de 50/50-reptielen, noemen) Maar goed, door hun DNA te manipuleren kunnen ze van vorm veranderen, (ofwel van frequentie dus! klinkt nu logischer nu je weet wat DNA is) en kunnen ze van reptiel tijdelijk 'veranderen' in mens Sosm echter, als het bloed om wat voor reden dan ook te veel naar de reptielen kant schuift, kunnen ze niet meer shape-shiften! Maar.. ze ontdekten dat o.m. het innemen van menselijk bloed met bepaalde hormonen, het weer mogelijk maakte te shape-shiften. Vooral als een mens iets vreselijks meemaakt , komen er in de bloedbaan hormonen die de reptielen graag willen eten. En hoe komen ze dan aan die hormonen etc? Daat zijn dus o.m. de satanische ritulen voor bedoeld, waarin de meest gruwelijke zaken gebeuren, die een beetje normaal mens niet aankan. Nu weet je dus waarom die rituelen er onder meer zijn, dat is niet zomaar! (Hoewel ze nog voor veel andere doeleinden worden gebruikt, maar dan komen we o.m. bij de Ley lijnen terecht) Er is een erg goed boek: "Trance-formation in America" waarin een vrouw haar verhalen verteld, waarbij ze Georgy Bush (en anderen) ziet veranderen in een reptiel. Ze was echter niet bekend met het shape-shiften, en schreef het toe aan het feit dat haar geest gemanipuleerd werd, maar het was dus echt zo! Ik hoop dat ik een en ander goed uitgelegd heb, anders hoor ik het wel. Met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 september 2005 om 22:52. |
|||||||
![]() |
![]() |