![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leert visie krijgen op tegenstrijdige meningen. Het schiften van gemakkelijk verkregen info lijkt me op zijn beurt ook een kunst die aandacht vraagt.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het u niet aanstaat ga dan maar weg, naar uw yoga-lessen ofzo, kunt ge wat betalen voor lessen met geld dat ge verdient op uw werk dat u in zulke mate stresseert dat ge yoga-lessen moet nemen. Of hoe dom ge kunt zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Groot bakkes
Begin liever uw essay te maken i.p.v. met Alcazar te stoeien ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen heb ik ook leren lassen, electronica leren in elkaar foefelen en bommen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je krijgt nu wel materiaal aangerijkt, maar waat baat het, hoogstwaarschijnlijk zal dat essaytje, voorzien van de nodige ezelsoren en vetvlekken, uitblinken in taal-, spellings-en grammaticafouten, uiteraard voorzien van grotesque stijlfouten. post uw verhandelingetje op dit forum, zo rond zondagavond 21.30 u ( tegen dan zal het wel af zijn ), dan kunnen we nog eens goed lachen, niets beter om een stressvolle werkweek mee in te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tijdsaspect heb ik uit het oog verloren. Citaat:
Citaat:
Toen mijn zoon van 15 voor zijn verjaardagscadeau een etentje in een gastronomisch restaurant begeerde, vond ik op een af andere manier dat ik toch een heel klein beetje in mijn opvoedingsproject geslaagd was en hem toch eenminimum aan cultuur had bijgebracht. 't Is weer bijna zover, ik begin alvast te sparen. ![]() Citaat:
De oorsprong van het 'eten' is streng gecontroleerd. Hoe ze het presenteren is weer wat anders. En goedkoop......... in verhouding tot wat je krijgt, is dat echt wel discutabel. Ik dacht niet dat je nog voor 5€ in een fast-food-keet iets kon halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je Groot Bakkes aansporen zich te bewijzen om toch een goeie tekst op poten te zetten? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nee serieus, ben al in de helft van mijn werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() om even op het onderwerp terug te komen, ik begrijp niet dat mensen zich kunnen verlagen tot het nuttigen van fastfood, zijnde flink gekruide en gekleurde troep.
heb ooit als consultant in een vleesfabriek moeten werken om er de afvalwaterzuivering te optimaliseren, dat is dus enorme vieze brij waaraan kleur-en smaakstoffen worden toegevoegd totdat het op vlees lijkt. bij de chinees een afhaalpakketje halen is gewoon dodelijk voor je gezondheid, gezien de rattenkeutels er meestal tussen doe rijstkorrels liggen. curryworsten: daar zitten varkenssnuiten in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Sea Grill staat op mijn 'to go'-lijstje (als ik weer goed bij kas zit) Ik het 'een bezoek', een omweg' of 'een reis' waard? Anders is het L'écailler hoor ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goed varken eet alles. Hoe kan je gastronomie appreciëren als je nooit troep naar binnen werkt? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
overigens is de Sea Grill voortreffelijk, u stijgt in mijn achting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik hou het bij gewoon simpel zelfbereid eten: simpele boerenkost: daar gaat niets boven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |