Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2005, 08:07   #1
McBain
Vreemdeling

Standaard EUNews.be

Als ik even mag ...

... zou ik jullie graag willen uitnodigen om lid te worden van EUNews (http://www.eunews.be).

Het valt me namelijk tegen dat er over de Europese Unie zo weinig gediscussieerd wordt, terwijl de Unie toch een steeds grotere rol begint te spelen. Daarom heb ik EUNews opgestart: het eerste echt europese nieuws- en discussiekanaal met als voornaamste bedoeling dat mensen aangezet worden tot een discussie over Europa. Engels is er de voertaal, om zo een internationale discussie uit te lokken.

Ik ben momenteel hard bezig met een redactie samen te stellen, die nieuws verzamelt. Daarnaast krijgen ook columns een plaats, waarin je een persoonlijke mening kwijt kan. Heb je zin om deel uit te maken van de redactie? Mail me dan zeker op [email protected]!

Heb je gewoon zin om enkel mee te discussiëren? Registreer dan op de site of via http://www.eunews.be/register.php!

Groeten,

McBain
EUNews administrator
McBain is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be