![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hebt u zichzelf slecht geinformeerd of laten informeren. 80 beurten werden terug betaald. Maar de arts mocht er maar 20 per keer schrijven. Nu mag je 90 beurten krijgen voor bepaalde ziektes. Maar heel veel ziektes staan daar niet in ( o.a. die van mijn broer - de welke dat is hou ik voor mezelf ) en zo zijn er nog als: zenuwaandoeningen, spieraandoeningen... Frank, ( heb hem daarover aangesproken tijdens de chatsessie ) heeft die volmondig toegegeven en heeft gezegd dat dat zijn slechtse punt was waar hij vindt dat hij zelf gefaald heeft. Hij hoopt zijn post terug te krijgen zodanig dat hij de ziektes kan uitbreiden. Nu hij deze niet heeft kunnen we enkel hopen dat deze minister dat doet. Hijzelf zei ook dat hij persoonlijk - moest hij in de opositie zitten - en een minister zou dit doen op zijn kop zou gaan staan. Maar hij moest het doen voor de ziekenkas en we weten allen hoe dicht den bond bij de sossen staan.( dat laatste heeft hij niet zelf gezegd uiteraard ![]() Thomas
![]() |
![]() |
#22 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Da pijs ik ook
![]() Als ik de beste sos eruit moet halen zal het onze minister van begroting zijn .