![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3561 |
Minister-President
|
![]() Idd.
![]() |
#3562 |
Parlementslid
|
![]() Aan Pindar
Als ge me citeert gelieve dan mijn citaten niet te wijzigen 'Zijn reptielen dan pedofielen(Bush, Kelly etc) en nazis?' Dat noemen ze liegen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3563 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik sluit me aan bij wat Exo over de reptielen te melden heeft.
Even een serieuze vraag over die reptielen.Zijn het echt reppies?Of is het een zoogdierensoort die een reptielachtig uitziende gedaante aanneemt (als ze shape-shiften)?Leggen ze eieren? Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 januari 2006 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3564 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, reptielen daargelaten, ik weet uit literatuur dat satanische rituelen weldegelijk gebeuren, op hoog niveau met hooggeplaatsten. Daar zijn verschillende boeken over (o.a Franklin cover-up) etc. In die boeken wordt niet gesproken over reptielen maar worden alle acties aan mensen toegeschreven. Ook bloeddrinken voor de "rush". Kijk wat Allistair Crowley schreef in een van zijn boeken. Hij heeft het hier zonder verpinken over kinder-oppofering (vet): It would be unwise to condemn as irrational the practice of those savages who tear the heart and liver from an adversary, and devour them while yet warm. In any case it was the theory of the ancient Magicians, that any living being is a storehouse of energy varying in quantity according to the size and health of the animal, and in quality according to its mental and moral character. At the death of the animal this energy is liberated suddenly. The animal should therefore be killed within the Circle, or the Triangle, as the case may be, so that its energy cannot escape. An animal should be selected whose nature accords with that of the ceremony --- thus, by sacrificing a female lamb one would not obtain any appreciate quantity of the fierce energy useful to a Magician who was invoking Mars. In such a case a ram would be more suitable. And this ram should be virgin --- the whole potential of its original total energy should not have been diminished in any way. For the highest spiritual working one must accordingly choose that victim which contains the greatest and purest force. A male child of perfect innocence and high intelligence is the most satisfactory and suitable victim. For evocations it would be more convenient to place the blood of the victim in the Triangle --- the idea being that the spirit might obtain from the blood this subtle but physical substance which was the quintessence of its life in such a manner as to enable it to take on a visible and tangible shape.
![]() |
![]() |
![]() |
#3565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit citaat van Sagan (en zijn boek) heeft NIETS, maar dan ook NIETS te maken met de debiele reptielensprookjes van David Icke! Inderdaad ... Tenminste als je citaten die er NIETS mee te maken ook als aanwijzingen beschouwt ... ![]()
![]() |
![]() |
#3566 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kat betrouwbaar, ... ? Ja hij is betrouwbaar in de zin dat hij niet te vertrouwen is, ons kat... behalve bij mij, hij snapte heel vroeg wie er de chef was, ... Maar ik heb de indruk dat de kat samen met de hond een soort van NWO pakt achter onze rug aan het sluiten is. Ik heb de kat er al op betrapt dat hij de voorraadpot met hondenkoeken open kan prutsen, (als moeder de vrouw die dichtdraait is die nooit echt dicht... ) dan mikt hij er de koeken uit en eet den hond die op... wat hij in de plaats krijgt, weet ik niet maar ik heb wel al gezien dat de hond homosexuele neigingen durft vertonen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was een paar maanden geleden nog op Satteliet tv te zien overigens, ! maar als ge da nu ziet is da wel serieus gedateerd... 't zelfde met Chips trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is waar, ons kat is nochtans nen halven hond, ik laat hem zelf apporteren, ... En nie aandachtzoekerig, ... k weet nie hoor, maar den hond is inderdaad wel erger,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3570 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3571 |
Minister-President
|
![]() -
![]() |
#3572 |
Minister-President
|
![]() -
![]() |
#3573 |
Minister-President
|
![]() -
![]() |
#3574 |
Minister-President
|
![]() -
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3575 |
Minister-President
|
![]() -
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, ! Wat mij altijd treft, is als ik dan zo'n antieke computer zie staan, wat een evolutie op wat ne korten tijd. Soms heb ik zelf een exemplaar in mijn eigen museum staan ook. (ik heb zo wa ouwe IBM's , ATARI's WANG )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3577 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het gaat effe om het idee en de illustratie Ze kunnen het nu veel geavanceerder maken, maar dan blijft het idee hetzelfde. De 'illuminati' zijn (op het hoogste niveau) shape-shiftende reptielen die kunnen wisselen tussen een menselijk gedaante en hun 'echte' gedaant, reptielen! Sorry als het tegen je wereldbeeld ingaat, maar het is allemaal verklaarbaar en in deze thread al een keer uitgelegd. Mijn schuld niet als je je oogkleppen op blijft houden! En o ja, de 'reptielen' waar ik naar verwijs zijn extreem negatief. Er zijn ook positieve reptielen, maar die bedoel ik nu even niet. Voorbeeld? De 'reptielen' hebben via de satanische sekte Abrasax o.m. Dutroux aangestuurd! Negatief genoeg???? Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dutroux was gewoon een geil bandietjen dat al jaren bezig was meiskes te verkrachten. Dat hij in opdracht gewerkt heeft van iemand is best mogelijk maar dat pleit hem niet vrij. En dat hij in opdracht van een reptiel gewerkt heeft, ... ik vind reptielen vieze beesten, en het eerste reptiel dat voor mijn ogen shapshift is een dood reptiel, ik zorg wel voor bewijsmateriaal als ik in Time magazine of NGC wil komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3579 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pindar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3580 | |
Banneling
|
![]() Wat had ik toch ook al weer gezegd over de 'objectieve' 'wetenschap'?
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |