![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Akkoord, het zijn de PS, de MR, en CDH, die BHV vooral hebben doen crashen. Zij hebben de Vlamingen verkracht, en niet de N-VA. Maar nog geen paar maanden later, verkaard Bart De Wever om met de PS en co samen te willen werken in de federale regering. De N-VA, die als Vlaams Nationalistische partij (want zo noemen ze zich toch) voor de Vlaming moet zorgen kruipt dus in het bed met de verkachter van die Vlaming. Mooi is dat é. De toekomst van de N-VA zal vooral afhangen van de keuzes die ze zelf maken. Als je als moeder in bed kruipt met de verkrachter van je eigen kind (De Vlaming) heb je volgens mij niet de juiste keuze gemaakt. De N-VA is inderdaad bedrogen door VLD en SPA zoals Bart De Wever het zei, maar toch blijven ze met hun bedriegers het bed in duiken, zij die toegelaten hebben dat de PS hun kind (de Vlaming) verkrachtte... En dan verschiet men ervan dat dit kind zijn verzorgers de rug toe keert... Hiermee wil ik nogmaals aantonen dat de N-VA wel degelijk medeplichtig is geweest!! Groetjes, Pieter
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Bal : 9 januari 2006 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Akkoord, het zijn de PS, de MR, en CDH, die BHV vooral hebben doen crashen. Zij hebben de Vlamingen verkracht, en niet de N-VA. Maar nog geen paar maanden later, verkaard Bart De Wever om met de PS en co samen te willen werken in de federale regering. De N-VA, die als Vlaams Nationalistische partij (want zo noemen ze zich toch) voor de Vlaming moet zorgen kruipt dus in het bed met de verkachter van die Vlaming. Mooi is dat é. De toekomst van de N-VA zal vooral afhangen van de keuzes die ze zelf maken. Als je als moeder in bed kruipt met de verkrachter van je eigen kind (De Vlaming) heb je volgens mij niet de juiste keuze gemaakt. De N-VA is inderdaad bedrogen door VLD en SPA zoals Bart De Wever het ook zei, maar toch blijven ze met hun bedriegers het bed in duiken, zij die toegelaten hebben dat de PS hun kind (de Vlaming) verkrachtte... En dan verschiet men ervan dat dit kind zijn verzorgers de rug toe keert... Hiermee wil ik nogmaals aantonen dat de N-VA wel degelijk medeplichtig is geweest!! En over Geert Bourgeois, of hij nu voor Vlaamse Onafhankelijkheid gaat of niet... hij heeft al zoveel zaken gezegd die niet bleken te kloppen... Groetjes, Pieter
![]() |
![]() |
#4 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens Koen, zou je niet beter je pijlen even richten naar de echte vijanden van Vlaanderen, zoals de VLD, SPA-SPIRIT, PS en MR om er slechts een paar te noemen? Word jij die broederstrijd dan nooit kotsbeu? Niet-partijgebonden Vlaams-nationalisten hebben er de buik meer dan vol van. Ik kan het weten. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Punt Twee, het VB zit helemaal niet voortdurend te kappen op de NVA, integendeel, ze hebben al meermaals de reikende hand gegeven. Wat ze wel gedaan hebben, is oppositiegevoerd hebben, en de N-VA op hun verantwoordelijkheid gewezen, dat ze zijn bedrogen, maar er toch verder mee in bed kruipen en de vergelijking die ik maakte...over de PS, die de Vlaming verkrachtte, en dat ze met die verkrachter nu in bed willen duiken... dat is toch normaal? en ze hebben gelijk é !!!
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Punt Twee, het VB zit helemaal niet voortdurend te kappen op de NVA, integendeel, ze hebben al meermaals de reikende hand gegeven. Wat ze wel gedaan hebben, is oppositiegevoerd hebben, en de N-VA op hun verantwoordelijkheid gewezen, dat ze zijn bedrogen, maar er toch verder mee in bed kruipen en de vergelijking die ik maakte...over de PS, die de Vlaming verkrachtte, en dat ze met die verkrachter nu in bed willen duiken... dat is toch normaal? en ze hebben gelijk é !!![/quote] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jou zinspeelsels zijn mij totaal bijster, maar nu u deze achterlijke prietpraat zit te vertellen, bent u inderdaad beter op uw plaats bij het VB dan N-VA. Al volledig in de pas van fuhrer FDW gelijnd. Laatst gewijzigd door giserke : 9 januari 2006 om 23:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hier ben ik het niet mee eens. Het VB is eveneens schuldig dat ze nog binnen het CS zitten. Hierboven heb ik het reeds geschreven en herhaal het hieronder. Citaat:
Citaat:
Ik heb de indruk dat dit wel gebeurd en dit van beide richtingen hoewel ik het gevoel heb dat dit in de ene richting al wat meer is. Als je de reikende hand net na de verkiezingen bedoeld begrijp ik dat ze die afgewezen hebben. Kort ervoor had het VB hard uitgehaald (terecht of nioet laat ik in het midden, de manier waarop is nog wat anders). Ik zou, om mij t.o.v. de kiezers niet op mijn buik te leggen, ook de hand niet aannemen. Ik heb het al gezegd, met azijn vangt men geen vliegen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Bal : 10 januari 2006 om 00:04. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welintegendeel, het akkoord tussen de Vlaamse regeringspartijen verplichtte de paarse partijen op federaal niveau voor de splitsing te stemmen. Tegen alle Frankofone alarmbellen en toeters in. Zeg maar tegen de dreiging van ... Citaat:
Een bijkomende dotatie voor Flupke de Taaie? Ne mug 'laait'?
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Labremont KON een goed compromis geweest zijn. Alleen hebben enkele "Vlamingen" zich voor de zoveelste keer laten naaien en dit tegen de wil in van hun partijbestuur. Hier lag de mogelijkheid om de autonomie van Vlaanderen te vergroten. Als je trouwens ziet waar die "Vlamingen" de dag van vandaag mee bezig zijn.
BTW wat betekend "Ne mug 'laait'?" Dat is een uitdrukking die ik niet ken. Laatst gewijzigd door Den Bal : 10 januari 2006 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trouwens hadden CD&V en N-VA dan niet het minste vermoeden dat VLD en SP.A-Spirit in de B-H-V kwestie overstag zouden gaan voor de macht? Van één Vlaams front is nooit sprake geweest. Ten eerste de Vlaamse reflex van VLD en SP.A-Spirit! Twee zonder het Vlaams Belang is er géén Vlaams front. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat betreft het vreemdelingenprobleem heb je gelijk dat het de doorbraak er kwam in 1989. Maar ook daarvoor werd het vreemdelingenprobleem in de partij besproken. Die rechts radikaal Vlaamse partij is ze trouwens nog steeds! Inderdaad, de federalistische gedachte van de VU maakte haar bij de traditionele partijen allerminst geliefd. Daarom maak ik graag de vergelijking met het VB vandaag! De situatie is bijna identiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat 2: Het is oa. Bart De Wever zelf ldie de deur van Dewinter heeft platgelopen, om toch maar een mooi plaatstke te krijgen bij het VB... maar hij is tegen de muur gelopen. Bart DW is een grote leugenaar. Citaat 3: Volgens mijn informatie (verschillende bronnen, ook vanuit de N-VA) wist de N-VA al lang dat ze de BHV-kwestie gingen verliezen!! Maar door al die deadlines te stellen.... enzo, hebben ze hun basis tot en met hun eigen partijraadsleden (en zelfs partijbestuursleden) gewoon belogen en bedrogen. (en dan heb ik het nog niet over hun kiezers é)
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |