![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Marokkaanse "Nederlanders" verhuizen vooral naar België, omdat de sfeer in Nederland jegens hen en de islam in de afgelopen jaren negatiever is geworden. Dat heeft de voorzitter van het Samenwerkingsverband van Marokkanen en Tunesiërs (SMT), S. Boudouft, donderdag voor de EO-radio gezegd.
Lees het hele artikel op http://www.democrates.net Zijn onze Belgische vrienden écht zo blij met de oprukkende islam? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Uw titel is goed gekozen, maar in België staan er zware straffen op pesten, vooral als het gebeurd van dun naar dik, van wit naar bruin, van groot naar klein en van vlaams naar belgisch.
Een quote uit het artikel: „In Vlaanderen is er geen open vijandigheid en wordt niet beweerd dat de islam een gevaar is. Hier gaat het meer om "individueel racisme", zoals bij allochtonen die een job zoeken”. En ik maar denken dat ik in het meest racistische land ter wereld woonde, vanwaar komt die berichtgeving dan?! Wordt er ons via pers een werkelijk vals-racistisch gevoel aangeveegd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() yey!! nieuwe belgen bij
![]() Marokkantjes ![]() ![]() leuk ![]() Belgie moet grenzen helemaal openzetten voor iedereen hoor.. liefst nog een paar miljoen negers bij om jullie vrouwtjes te neuken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ze neuken hun vrouwen lijk de beesten, enfin zoals in hun boek staat hoe ze hun vrouwen moeten behandelen. Moet gij niet steentjes gaan smijten in mekka! Laatst gewijzigd door colargo : 13 januari 2006 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() De Mai Mai waarschijnlijk,die neuken met plastieken botten de Bonobo's.
Veel verschil is er niet Laatst gewijzigd door Gargamel : 13 januari 2006 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hopelijk is dit een beginnende trend.
Van Ned. naar België->Frankrijk->Spanje->Marocco ![]() Europe does not like muslims, niet in het verleden-niet nu-niet in de toekomst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Misschien wordt er nu in Nederland opener gepraat over de problemen dat de bevolking heeft met dat onaangepast woestijnvolk.
Hier in België ligt dat eventjes anders, hier is men in de heilige overtuiging dat er geen problemen zijn, en als die er al zouden zijn dat het de schuld is van het "ondemocratische" Vlaams Belang. Hier worden ze dan ook langs alle kanten bijna doodgeknuffeld met speciale voorkeursbehandelingen, extra geld enz... Tuurlijk dat dat islamitisch crapuul naar hier komt. Maar lang zal het niet meer duren. Hoe meer mensen deze schandelijke praktijken zien, hoe meer ze er een aversie van krijgen. Dus ja, laat die woestijnratten maar naar hier komen, we hebben plaats genoeg, anders moet je de wet maar overtreden en een illegaal huisvesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De kruik gaat zolang te water tot ze..............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee zolang tot er hier meer arabieren zijn dan autochtonen. Dan is het Belang voorgoed uitgeteld en krijg je een islamitische partij die meteen tot de regering gaat worden toegelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hehehe,
Kzie het al voor mij als slogan: "Wanneer de Islamitische Partij van het licht (of zoeits éh ![]() Ik zou al menig depressief worden als multiculturele autochtoon in het toekomstige belgië.. Ofwel een coalitie met fanatici die met België komaf maken, of met fanatici die met de seculariteit komaf maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat woordje 'trend' komt me idd ook bekend voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() (ok, ik geef het toe, ik moest lachen)
Moet ik trouwens hier weer geen uitleggen waarom haatzaaien enzo slecht is of..? Laatst gewijzigd door Smurfje : 14 januari 2006 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de mensen hier roepen dat het tijd is dat de grenzen finaal dichtgaan omdat je niet kan dweilen met de kraan open, en de politici dat signaal aktief blijven bevechten (ongeacht wat ze zeggen voor de verkiezingen), krijg je gewoon meer stemmen voor het belang. Probeer tegen een gefrustreerde menigte nu maar eens te zeggen dat je geen haat mag zaaien terwijl achter je rug iemand zwaait met de volgende wet die hun mening nog een beetje meer gaat verbieden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 januari 2006 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aan de andere kant heb ik iets grappigs opgemerkt. De meeste mensen die (hier in NL randstad) wel eens roepen dat ''ze maar allemaal het land uit gegooid moeten worden'', zijn helemaal niet zo consequent: Voorbeeld reactie: Ja maar waarom gaan ze dan niet naar hun eigenland? Ze zouden gewoon allemaal moeten opdonderen!Jij niet natuurlijk en mijn buurman en die Turkse groenteboer van hiernaast en Najib Amhali natuurlijk en ohja enz. enz. Dit hebben veel mensen dus, vond ik wel grappig om te vermelden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Hehe t'zijn de VB'ers die wereldwijd haat zaaien
![]() Die uit de hand gelopen moslimgrap is de enige reden waarom velen nu VB zullen stemmen. Ze proberen de partij langs alle kanten kappot te krijgen omdat ze weten dat ze steeds zal groeien in evenredigheid met de moslimgroei ![]() Ik stem nu VB, maar ben eigenlijk niet echt een VB'er!! Is wel de enige partij die iets wil en zal doen aan de verloedering van onze maatschapij. D'as meer dan voldoende voor mij om dan voor dergelijke partij te stemmen. Meeste mensen die bewust WOII meegemaakt hebben zijn juist ook diegene die de marokkaanse gemeenschap&hun levenswijze niet zien zitten.Om nog te zwijgen over misdaad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Gouverneur
|
![]() .
Sorry hoor, maar heb je mijn post gelezen? ![]() Citaat:
Citaat:
Ik had het over constant haatzaaien, over mensen die vinden dat alle moslims het land uit zouden moeten etc. Citaat:
Maar om dan iedereen over 1 kam te scheren... Nee doe maar liever neit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Heb toevallig nog een vrouwelijk modelleke in de familie rondlopen van het bouwjaar 1909.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daar moet het nog niet vol voor zitten, de MDP is zo een partij opgericht door moslims, voor moslims.
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |