![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3701 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door oeps : 13 januari 2006 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan bv eens hier beginnen: http://www.amasci.com/tesla/tesla.html Met vriendelijke groeten en bedankt dat je serieus op zaken in durft te gaan! Voor 'ons' heel belangrijk! Kunnen de kutkammers nog wat van leren! Maar maak je geen zorgen, zal waarschijnlijk niet gebeuren! ![]() Met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nikola Tesla is de man die ons de wisselstroom gegeven heeft. (ben ik just, ... ? ) Edison, de man van de gelijkstroom was daar radikaal tegen, omdat wisselstroom, gevaarlijker was. maar het was ook de enige manier om stroom over grotere afstanden te transporteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof ook nie zomaar in vrije rondzwevende energiebronnen, maar 150 jaar geleden hadder er ook mensen hun schoenen opgegeten had ge gezegd dat ge uit een klompke uranium genoeg power kon halen om een schip gedurende 25 jaar te laten varen, zonder ook maar een keer bij te tanken... dus toch maar oppassen ge weet nooit wat er allemaal rondzweeft in de lucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3705 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Nough said! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3706 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan verschieten ze ervan dat het forum soms in de soep draait.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3707 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
...."Most generally, I employed receiving circuits in the form of loops, including condensers, because the discharges of my high-tension transmitter ionised the air in the (laboratory) so that even a very small aerial would draw electricity from the surrounding atmosphere for hours. ..." Dus met een antenne kun je urenlang electricteit uit de lucht halen ! Volgens Tesla althans. Toch wel opmerkelijk. Laatst gewijzigd door oeps : 13 januari 2006 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand houdt wetenschappers tegen dit opnieuw te proberen ...
![]() |
![]() |
#3709 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel goed! En luister niet naar de 'normale'technici en afgestudeerden! Die zijn te gehersenspoeld om dit te begrijpen. Niet intellectueel, maar ze zijn bewust door de illuminati 'dichtgetimmerd" Tesla heeft overigens ooit een auto gemaakt die een antenne had, die de verschillen in zwaartekracht op ving! deze auto reed dus op 'zwaartekracht'. Niks geen benzine, electriciteit etc Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3710 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En stel dat het experiment klopt, dan hoop ik dat Parcifal smakelijke schoenen heeft, of dat er zich een heel inventieve kok onder de forummers bevindt om hem te adviseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Please go ahead! Ik heb het zelf nu te druk, maar ik vind het een heel goed plan! Kijk ook eens op Keelynet, daar zitten heel veel mensen die iets met vrije energie gemaakt hebben. www.keelynet.com Ik heb de gegevens nu even niet beschikbaar maar er was een meisje op school die mee deed met zo'n 'wetenschaps'wedstrijd, en die had een vrij-energie apparaat gemaakt en won de wedstrijd! Als ik de gegevens ergens vind zal ik ze plaatsen. Met vriendelijke groeten Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 januari 2006 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3712 | |
Banneling
|
![]() Toen ik het in het verleden zei was het allemaal onmogelijk. ja ja:
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3713 | |
Banneling
|
![]() [SIZE="3"]wakker worden, er komt een politiestaat aan!!!!([/SIZE]nou ja, komt?? )
Citaat:
verder genieten hier: http://no.po.gs/index.php?blog=3&tit...&c=1&tb=1&pb=1 Kan je een documentaireeeeeee downloaadddeeennn!!! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3714 | |
Banneling
|
![]() OEPS, hier een mooie uitspraak van Tesla:
Citaat:
http://www.rexresearch.com/ http://www.mullerpower.com/index2.php http://www.i4at.org/lib2/rotate.htm Met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3715 | |
Banneling
|
![]() wat leven we toch in een toffe wereld!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3716 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zomaar proberen de ontluikende liefde tussen oeps en Pindar te dwarsbomen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3717 |
Banneling
|
![]() Die Firestone kletst overduidelijk nog steeds uit haar nek en zit nog muurvast
in de NWO propaganda , aangezien voor 'objectieve wetenschap' Niets zal haar nog kunnen helpen ben ik bang. Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3718 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Firestone ![]() Sleutel in wetenschappelijk onderzoek is het reproduceerbaar zijn van experimenten. Niemand houdt wetenschappers tegen dit opnieuw te proberen ... Citaat:
Maar het is ook onverstandig om alternatieve ideeen op voorhand als dromerijen af te doen. Het zou werkelijk niet de eerste keer zijn dat een reeds vergeten technisch principe ineens furore maakt. En in deze tijd van dreigende energieproblemen krijgen nieuwe energiebronnen ongetwijfeld nieuwe kansen. Dat gas uit Rusland, hoe werkzaam ook, kan immers ook zomaar een illusie worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3719 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een bord voor je kop en je kop in het zand wetenschap?? La me nie lachen! Momenteel is de hele wetenschap een grote aanfluiting! Er wordt zoveel weggehouden, dat hou je niet voor mogelijk! Maar ja, het is allemaal al zo vaak genoemd. Kutkammen maar weer dan, he? Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan zelfs aannemen dat de meeste wetenschappers vast zitten aan orthodoxe paradigma's (en daar hoeft echt geen NWO-complot voor). Maar de "grote onderzoekers" waar de believers zich op beroepen? Waarom kunnen die de experimenten niet reproduceren? ![]() Waarom kunnen die alléén steeds opnieuw de oude informatie herkauwen, verwijzen naar experimenten van 60-70 jaren geleden, zonder ooit verder te gaan? Waarom is het enige wat ze wel produceren pseudo-wetenschappelijke zever zonder de minste experimentele bevestiging? Dat is voor mij een aanwijzing dat er weinig of niets in deze theorieën zit. Ze kunnen uiteraard steeds bewijzen dat ik mij vergis: met reproduceerbare experimenten graag. Maar dat is wat we dus niet krijgen. En dat maakt van mij niet een veldmuis, hoor. ![]()