Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2006, 16:31   #3701
oeps
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ok, prima, bedankt voor je reactie!

Vrije energie is letterlijk 'vrije'energie, die overal om ons heen is!
Ours for the take!
Zonne-energie is een lachertje hierbij! De meeste technici en afgestudeerden van universiteiten zijn zo gehersenspoeld dat ze het ridiculiseren, en anders worden ze wel weggewuifd.
Vrije energie kan je, als je bekend ben met een en ander, gewoon ''aftappen'
en gebruiken. Nikola Tesla was hierin ver gevorderd, en DAT is de reden dat we zo weing van hem horen. Dat we zo weinig horen over 'vrije energie'
komt omdat de illuminati dit niet willen want dan kunnen ze hun fascistische
wereldregering wel schudden! Als eenmaal het kaartenhuis van de illuminati instort kunnen we dit wel implementeren.

met vriendelijke groeten

Pindar
Nikola Tesla ... Dat is toevallig. In het centrum van Zagreb was ik eens in de ulica Nikola Tesla. Hij moet dus een bekende Kroaat geweest zijn. Dat interesseert me wel eigenlijk, omdat ik wel eens voor zaken in Kroatie ben. Als je eventueel wat meer achtergronden hebt, dan houd ik mij graag aanbevolen.

Laatst gewijzigd door oeps : 13 januari 2006 om 16:32.
oeps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 16:42   #3702
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nikola Tesla ... Dat is toevallig. In het centrum van Zagreb was ik eens in de ulica Nikola Tesla. Hij moet dus een bekende Kroaat geweest zijn. Dat interesseert me wel eigenlijk, omdat ik wel eens voor zaken in Kroatie ben. Als je eventueel wat meer achtergronden hebt, dan houd ik mij graag aanbevolen.
Er is gewoon veel te vinden op internet.
Je kan bv eens hier beginnen:

http://www.amasci.com/tesla/tesla.html

Met vriendelijke groeten en bedankt dat je serieus op zaken in durft te gaan!
Voor 'ons' heel belangrijk! Kunnen de kutkammers nog wat van leren! Maar maak je geen zorgen, zal waarschijnlijk niet gebeuren!

Met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 16:50   #3703
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Voor 'ons' heel belangrijk! Kunnen de kutkammers nog wat van leren! Maar maak je geen zorgen, zal waarschijnlijk niet gebeuren!

Met vriendelijke groeten

Pindar

Nikola Tesla is de man die ons de wisselstroom gegeven heeft. (ben ik just, ... ? )

Edison, de man van de gelijkstroom was daar radikaal tegen, omdat wisselstroom, gevaarlijker was. maar het was ook de enige manier om stroom over grotere afstanden te transporteren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 16:53   #3704
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De dag dat Pinda een lamp kan doen branden met zijn 'vrije energie' eet ik mijn schoenen op.
Dat is een belofte. 8)
Als het ooit zover komt, met Andalouse of Looksaus ?

Ik geloof ook nie zomaar in vrije rondzwevende energiebronnen, maar 150 jaar geleden hadder er ook mensen hun schoenen opgegeten had ge gezegd dat ge uit een klompke uranium genoeg power kon halen om een schip gedurende 25 jaar te laten varen, zonder ook maar een keer bij te tanken...

dus toch maar oppassen ge weet nooit wat er allemaal rondzweeft in de lucht.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 16:57   #3705
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
dus toch maar oppassen ge weet nooit wat er allemaal rondzweeft in de lucht.
]

'Nough said!

Pindar
Oud 13 januari 2006, 17:20   #3706
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
Heeft één iemand nou dit alles echt helemaal afgelezen?

Alles blijven maar opstapelen dient automatisch maar één enkele doel: http://en.wikipedia.org/wiki/Guilt_by_association

Hitler loved dogs and children,

So if you love dogs and children, You = Hitler
Ja, die ellenlange citaten...
En dan verschieten ze ervan dat het forum soms in de soep draait.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 17:27   #3707
oeps
Schepen

Standaard

Citaat:

Met vriendelijke groeten

Pindar
Ik heb inmiddels de bovengenoemde website over Tesla geconsulteerd. In zijn daar vermelde autobiografie schrijft Tesla een intrigerend verhaal over zijn energie-onderzoek. Hieronder een kort citaat.

...."Most generally, I employed receiving circuits in the form of loops, including condensers, because the discharges of my high-tension transmitter ionised the air in the (laboratory) so that even a very small aerial would draw electricity from the surrounding atmosphere for hours. ..."

Dus met een antenne kun je urenlang electricteit uit de lucht halen ! Volgens Tesla althans. Toch wel opmerkelijk.

Laatst gewijzigd door oeps : 13 januari 2006 om 17:29.
Oud 13 januari 2006, 17:29   #3708
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oeps Bekijk bericht
Dus met een antenne kun je urenlang electricteit uit de lucht halen ! Volgens Tesla althans. Toch wel opmerkelijk.
Sleutel in wetenschappelijk onderzoek is het reproduceerbaar zijn van experimenten.

Niemand houdt wetenschappers tegen dit opnieuw te proberen ...
Oud 13 januari 2006, 17:34   #3709
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Heel goed! En luister niet naar de 'normale'technici en afgestudeerden!
Die zijn te gehersenspoeld om dit te begrijpen. Niet intellectueel, maar ze
zijn bewust door de illuminati 'dichtgetimmerd"

Tesla heeft overigens ooit een auto gemaakt die een antenne had, die
de verschillen in zwaartekracht op ving! deze auto reed dus op 'zwaartekracht'. Niks geen benzine, electriciteit etc

Pindar
Oud 13 januari 2006, 17:38   #3710
oeps
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De dag dat Pinda een lamp kan doen branden met zijn 'vrije energie' eet ik mijn schoenen op.
Dat is een belofte. 8)
Er moeten toch forummers te vinden zijn die het Tesla-experiment kunnen reproduceren en verifieren. Dit is misschien een ambitieuze suggestie, maar het zou het forum wel een leuke nieuwe dimensie geven....

En stel dat het experiment klopt, dan hoop ik dat Parcifal smakelijke schoenen heeft, of dat er zich een heel inventieve kok onder de forummers bevindt om hem te adviseren.
Oud 13 januari 2006, 17:42   #3711
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Er moeten toch forummers te vinden zijn die het Tesla-experiment kunnen reproduceren en verifieren. Dit is misschien een ambitieuze suggestie, maar het zou het forum wel een leuke nieuwe dimensie geven....

En stel dat het experiment klopt, dan hoop ik dat Parcifal smakelijke schoenen heeft, of dat er zich een heel inventieve kok onder de forummers bevindt om hem te adviseren.

Please go ahead!
Ik heb het zelf nu te druk, maar ik vind het een heel goed plan!
Kijk ook eens op Keelynet, daar zitten heel veel mensen die iets met
vrije energie gemaakt hebben.

www.keelynet.com

Ik heb de gegevens nu even niet beschikbaar maar er was een meisje op school die mee deed
met zo'n 'wetenschaps'wedstrijd, en die had een vrij-energie apparaat gemaakt en won de wedstrijd!
Als ik de gegevens ergens vind zal ik ze plaatsen.

Met vriendelijke groeten

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 13 januari 2006 om 17:59.
Oud 13 januari 2006, 17:47   #3712
Pindar
Banneling

Standaard

Toen ik het in het verleden zei was het allemaal onmogelijk. ja ja:

Citaat:
[SIZE="3"]'6 million wiretapped conversations per month ' [/SIZE]

'In a quirk of fate, I met someone from IBM who was directly involved in implementing the wiretapping system that is all over the news. It is much worse than the news would suggest.

As some have reported, this is definitely not just NSA. The bidding for the technology to do this project was conducted by members of the FBI and the CIA. During the proposal process, IBM was told explicitly that they were to answer questions, not ask them. One of the most noteworthy comments was that the Government had specified 60 Terabytes of monthly storage for digital versions of conversations. MONTHLY!'
LvK: http://www.rinf.com/columnists/news/...ions-per-month

Pindar
Oud 13 januari 2006, 17:57   #3713
Pindar
Banneling

Standaard

[SIZE="3"]wakker worden, er komt een politiestaat aan!!!!([/SIZE]nou ja, komt?? )

Citaat:
[SIZE="3"]The Real Face Of The European Union - Documentary [/SIZE]

'The EU has been sold to Britain as our best hope for the future . . . But behind the scenes, has another, more unsettling agenda been unfolding? The European Economic Community (EEC) began for Britain as a free-trade agreement in 1972. Today's European Union is well on its way to becoming a federal superstate, complete with one currency, one legal system, one military, one police force – even its own national anthem. In this shocking new documentary featuring EU insiders and commentators, independent author Phillip Day covers the history and goals of the European Union, as well as the disturbing, irrevocable implications this new government has for every British citizen. Whether the viewer is for or against Britain's participation, this film asks the troubling questions the mainstream media has refused to confront.'

verder genieten hier: http://no.po.gs/index.php?blog=3&tit...&c=1&tb=1&pb=1

Kan je een documentaireeeeeee downloaadddeeennn!!!

Pindar
Oud 13 januari 2006, 18:10   #3714
Pindar
Banneling

Standaard

OEPS, hier een mooie uitspraak van Tesla:

Citaat:
[SIZE="3"]"Ere many generations pass, our machinery will be driven by power obtainable at any point in the universe" - Nikola Tesla [/SIZE]
en hier nog wat links voor je:

http://www.rexresearch.com/

http://www.mullerpower.com/index2.php

http://www.i4at.org/lib2/rotate.htm

Met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 13 januari 2006, 18:25   #3715
Pindar
Banneling

Standaard

wat leven we toch in een toffe wereld!

Citaat:
“Two Nobel prizes were awarded in 1957 for substantiating the process for extracting free Electromagnetic energy from the vacuum, yet not one current Electrical Engineering or Classical Electromagnetics textbook mentions it

— Tom Bearden
referring to the work
of Lee and Yang
Pindar
Oud 13 januari 2006, 18:35   #3716
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Sleutel in wetenschappelijk onderzoek is het reproduceerbaar zijn van experimenten.

Firestone, ik vind je een kutkammer.
Zomaar proberen de ontluikende liefde tussen oeps en Pindar te dwarsbomen.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 18:41   #3717
Pindar
Banneling

Standaard

Die Firestone kletst overduidelijk nog steeds uit haar nek en zit nog muurvast
in de NWO propaganda , aangezien voor 'objectieve wetenschap'
Niets zal haar nog kunnen helpen ben ik bang.

Pindar
Oud 13 januari 2006, 18:58   #3718
oeps
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Firestone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Firestone, ik vind je een kutkammer.
Zomaar proberen de ontluikende liefde tussen oeps en Pindar te dwarsbomen.
Ik houd ook wel van Firestone hoor, eigenlijk. Scepsis is heel gezond in dit verband. Zij (?) heeft immers wel een punt als ze erop wijst dat de "Tesla" piste blijkbaar door de moderne wetenschap verlaten is.

Maar het is ook onverstandig om alternatieve ideeen op voorhand als dromerijen af te doen. Het zou werkelijk niet de eerste keer zijn dat een reeds vergeten technisch principe ineens furore maakt.
En in deze tijd van dreigende energieproblemen krijgen nieuwe energiebronnen ongetwijfeld nieuwe kansen. Dat gas uit Rusland, hoe werkzaam ook, kan immers ook zomaar een illusie worden.
Oud 14 januari 2006, 14:59   #3719
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
houd ook wel van Firestone hoor, eigenlijk. Scepsis is heel gezond in dit verband. Zij (?) heeft immers wel een punt als ze erop wijst dat de "Tesla" piste blijkbaar door de moderne wetenschap verlaten is.
scepsis is ok, maar wat die veldmuis doet is geen scepsis hoor!
Dat is een bord voor je kop en je kop in het zand

wetenschap?? La me nie lachen! Momenteel is de hele wetenschap een grote aanfluiting! Er wordt zoveel weggehouden, dat hou je niet voor mogelijk!

Maar ja, het is allemaal al zo vaak genoemd.

Kutkammen maar weer dan, he?

Pindar
Oud 14 januari 2006, 15:45   #3720
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oeps Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Firestone

Ik houd ook wel van Firestone hoor, eigenlijk. Scepsis is heel gezond in dit verband. Zij (?) heeft immers wel een punt als ze erop wijst dat de "Tesla" piste blijkbaar door de moderne wetenschap verlaten is.

Maar het is ook onverstandig om alternatieve ideeen op voorhand als dromerijen af te doen. Het zou werkelijk niet de eerste keer zijn dat een reeds vergeten technisch principe ineens furore maakt.
En in deze tijd van dreigende energieproblemen krijgen nieuwe energiebronnen ongetwijfeld nieuwe kansen. Dat gas uit Rusland, hoe werkzaam ook, kan immers ook zomaar een illusie worden.
Mijn opmerking over de reproduceerbaarheid van Tesla's experimenten was noch ironisch, noch polemisch bedoeld.

Ik kan zelfs aannemen dat de meeste wetenschappers vast zitten aan orthodoxe paradigma's (en daar hoeft echt geen NWO-complot voor).

Maar de "grote onderzoekers" waar de believers zich op beroepen?
Waarom kunnen die de experimenten niet reproduceren?
Waarom kunnen die alléén steeds opnieuw de oude informatie herkauwen, verwijzen naar experimenten van 60-70 jaren geleden, zonder ooit verder te gaan?
Waarom is het enige wat ze wel produceren pseudo-wetenschappelijke zever zonder de minste experimentele bevestiging?
Dat is voor mij een aanwijzing dat er weinig of niets in deze theorieën zit. Ze kunnen uiteraard steeds bewijzen dat ik mij vergis: met reproduceerbare experimenten graag.
Maar dat is wat we dus niet krijgen.

En dat maakt van mij niet een veldmuis, hoor.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be