![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ja, whatever
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Als kernwapens nauwelijks bruikbaar zijn, dan hoeven we er ons sowieso geen zorgen over te maken. Dan mogen Amerika en Israel die zinloze rotjes gewoon houden. En dan mag Iran zijn eergevoel bevredigen. Het wordt dan net zoiets doms en onschuldigs als het bouwen van de hoogste wolkenkrabber ter wereld. Maar als Israel en Iran ook kennis hebben van de snijpunten der roosterlijnen, en als een groot deel van de wereld via het bombarderen van snijpunten te treffen is, dan blijft proliferatie van kernwapens een punt van zorg. Ik weet slechts dat er kernbommen ontploft zijn in Nevada, in (onder) Mururoa , en in Japan. Als dat alles is, dan lopen wij hier in Europa weinig risico. Veel meer praktische ervaring met de roosterlijnen is er bij mijn weten niet. Wie weet meer ? |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
@Pindar: Ach ja, 99,99% vd bevolking behoort tot de NWO so what's the deal.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 14 januari 2006 om 16:01. |
|
|
|
|
|
#125 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
precies!!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn inderdaad heel weinig snijpunten die er aan voldoen dus hoeven we niet bang te zijn! En je kunt zien dat het dus lulverhalen zijn in het nieuws! Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 januari 2006 om 16:10. |
||||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Gouverneur
|
Iran zal een atoomwapen hebben hoe dan ook. Ze kunnen ze gewoon van Pakistan kopen of Noord Korea of van de ex-Sovjet Supermarkt. Ge kunt dat toch niet tegenhouden. Wat gaan we doen? Plat nuken? En dan een miljard ( min 68 miljoen natuurlijk) , excuseer voor de understatement , boze moslims kweken? Waarschijnlijk hebben ze er al een en krijgen we er een op ons dak terug.
Mutually assured destruction. Ik weet het , het is ondraaglijk voor al jullie paranoide , xanax slikkende , schietclub wackos. Maar het werkt al 60 jaar behoorlijk voor de rest van ons. Laatst gewijzigd door Max : 14 januari 2006 om 16:10. |
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten Pindar |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pindar |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik lees de post , lees een paar reacties en vanaf ik zie dat het ontaart in een gezever , dan post ik mijn reactie. Vind trouwens dat dit forum dringend een moderator nodig heeft zoals op massa forum slashdot.org. Laatst gewijzigd door Max : 14 januari 2006 om 16:34. |
|
|
|
|
|
|
#132 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
een en ander leest. Ik weet verder niks van je persoonlijke situatie en nee, ik ben niet werkloos. Ik zie niet waar je reactie op slaat. Citaat:
Citaat:
Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 januari 2006 om 16:37. |
|||
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het Waschau-pact viel uiteen van zodra de USSR de teugels vierde of beter gezegd moest vieren. |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Nu dit is juist wat ik gezever vindt. Dat over en weer adolescent gepost. Een moderator zou deze posts als Flame en een score 1 kunnen markeren en dan kunnen mensen zoals ik dat uitfilteren en dan kan ik de interessante posts lezen en dan hoeven we mekaar niet eens tegen te komen op dit forum. Maar da's het probleem met mensen zoals uzelf , jullie willen jullie neuroses overal rond spammen. Kunnen jullie niet gewoon idioot doen onder mekaar? Enfin , ik ga naar de laundr-o-mat mijne was doen. Khoop dat ik ni ontvoerd wordt door de CIA onderweg. |
|
|
|
|
|
|
#135 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Citaat:
Met vriendelijke groeten Pindar |
||||
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Russisch leger 1940: 100% manschappen, 75% wapens Die wapenindustrie van de jaren dertig werkt echt ongefooffelijf.
|
|
|
|
|
#137 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kan me niet voorstellen dat de VS TWEE conflictzones zou gaan creeeren plof,midden de oliezone.........
Laat ons tenslotte niet vergeten waarover het gaat... (neenee het gaat niet over nukes en mensenrechten,het gaat over belangrijker zaken dan dat) |
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jaaa, onder meer over de bezetting door de USA van het "Midden-Oosten" Let maar op, gaat druk worden daar! Pindar |
|
|
|
|
|
|
#140 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zullen er wel iets op vinden...zoals de irakezen zeker.
|
|
|