![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na-men na-men,na-men, na-men!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Swing_Kids Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat sommige 'verdachten' o.a. bv Borms, als leuze hadden: onverfranst, onverduitst'. Borms was mogelijk zo naief te denken dat wij ons recht zouden verkrijgen eerder via Duitsland dan via de Belgische staat. Zo werd dan in 1914-1918 de universiteit van Gent opnieuw vervlaamsd. In 1918 door België opnieuw verfranst, en nog later onder druk van de Vlamingen opnieuw vervlaamsd. Vlamingen hebben natuurlijk soms fouten begaan, maar de oorzaak lag zeer dikwijls bij de onrechtvaardige behandeling door de Belgische staat die de grootste fout maakte: miskenning van de rechten van de democratische meerderheid. BHV heeft duidelijk aangetoond dat die tijd nog niet helemaal voorbij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() [SIZE="1"](pssst luc, ik citeerde er net één)[/SIZE]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Anderen blijken het woord verloren te hebben als het eropaan komt iets negatiefs over de nazi's of de collaboratie te zeggen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=43687 http://forum.politics.be/showthread.php?t=41937
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Er is zelfs een ex-voorzitter van SPa die zijn communistische vriend Castro bezoekt! Maar ja daar mag niet te veel over gezegd worden want dat is off-topic. We moeten on-topic blijven en altijd op dezelfden hun kap zitten. Dat hebben de politiek correcten zo besloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 16 januari 2006 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat is je houding tov. Stevaert die het signaal geeft dat moorddadige dictators ok zijn als ze maar van linkse signatuur zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Dus ik kaats de bal terug: niet met een beschuldiging maar met een vraag: Vind jij het normaal dat zovelen zich niet storen aan de misdaden van het communisme. Werd in de oude sovjetunie ooit iemand aangeklaagd (laat staan veroordeeld) voor de gruwelijke praktijken die daar plaats vonden? Pinochet moet zeker boeten voor zijn wandaden. Maar waarom wordt Pinchet zo dikwijls opgevoerd, maar de 'anderen' nooit? Waarom moet men bijna uitsluitend de gruwelijke misdaden van de nazis aanklagen, en bijna nooit communistische wandaden? Waarom mag ik dit niet zeggen zonder schaamteloze beschuldigingen te krijgen? Laatst gewijzigd door luc broes : 16 januari 2006 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze persoon zijn kennis over WO2 gaat ever ver als die van mijn kat. The Piano ging zelfs zover om te beweren dat Otto S. betrokken was bij de incidenten in Malmedy tijdens het Ardennenoffensief.(zie topic hier bij binnenland/anne frank). Klinklare nonsens natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Je zult met mij toch moeten vaststellen dat vervolging van communistische wandaden of meeheulen met communisten zelden afgekeurd wordt. Of moet ik nog eens Stevaert vermelden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Alleen die 'lagere klasse' vind ik niet zo mooi, alsof 'hogere' klassen zoveel beter zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |