![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en toen heb ik je zelfs een hoop citaten gegeven waarin ik je duidelijk aantoonde dat ik wel degelijk m'n ongelijk durfde toegeven. Daar heb je me toen zelfs gelijk in gegeven, maar voor het gemak ben je dat al terug vergeten en ga je om de haverklap de citaten die je al hebt gekregen nogmaals terugvragen ? Je doet maar, ik neem je al langer niet meer serieus. Een persoonlijke vraag: waarom gebruik jij die knikkende koe als afbeelding ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en niet trouw heeft gezworen aan de VuilB-elite.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Europees Commissaris
|
![]() Een extreem rechtse rijkskanselier ?
Uitzonderingswetten ? Ik hoef geen volledige opsomming te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zei het enigsinds afgezwakt. Maar miereneuken is een hobby van je, dat moeten we tot onze spijt vaststellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en dan zou je zien dat je stelling er naast zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat kan ggolsteyn uitkramen over E. Feremans. Heeeeel weinig. Zielig voor uw intelectuele demonstratie ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al de rest van je post is zo mogelijk weer te catalogeren onder grotere blablabla dan voorheen. Waar het mij om gaat, is dat jij schermt met je verdragje alsof iedere burger van ieder land het zelf heeft gelezen en goedgekeurd. Ik zeg je dat de overgrote meerderheid van de huidige mensheid er a. nog nooit van gehoord heeft b. leeft in een systeem dat je verdragje met de voeten treedt Waarmee ik dus bedoel dat je moet stoppen te doen alsof je verdragje heilig is, en vooral, moet stoppen met het uit te leggen naar jouw willekeur. Die 1 miljoen blok-stemmers zijn bovendien niet 1 miljoen extreem rechtse stemmen, of denk je nu nog altijd dat er iedere stembusgang opnieuw een par honderdduizend spontaan extreem-rechts worden? Maar wat kun je verwachten met woordvoerders van jouw kaliber aan de kant van de traditionele partijen die niks anders kunnen dan schuimbekkend hun groot (on)gelijk te willen behalen? De rest van je gewauwel is, traditiegetrouw, een Feremaanse scheet in een glas (Arabische?) alcohol.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: Het enige 70-puntenprogramma dat vandaag nog in voegen is, behoort toe aan Spirit... ![]()
![]() |
![]() |
#249 |
Europees Commissaris
|
![]() Om te gillen! Vast een slip of the tongue!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het "arabische argument" is metteen doorslaggevend en maakt verdere argumentatie overbodig om metteen maar de hele post met de grond gelijk te maken. Manman, wat gaan we kort door de bocht ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bij de rechterlijke macht ... PS: het 70-puntenprogramma is enkel officiëel geschrapt bij het VuilB, winterboy heeft eigenhandig zei het niet officiëel verkondigd dat het slechts in de ijskast ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor uw informatie trouwens: het getal nul was in Zuid-Amerika eeuwen eerder gekend dan in de Arabische landen. 't Is maar dat ge het weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je dan ziet dat de islamo-facisten ook effectief onze manier van leven willen vernietigen, en hun levensbeschouwing wat nader bekijkt (wie zij ook alweer de indrukwekkende woorden: "er kan maar één cultuur bestaan op deze wereld, en dat is de onze, en dan zal er vrede zijn" of "wij verlangen meer naar de dood dan jullie naar het leven"), dan vind ik dat een partij het recht heeft zich islamofoob te noemen, en het recht heeft om hen systematisch op de korrel te nemen. Aangezien de rest maar hun kop in het zand steekt en er van uit gaat dat een felle meerderheid van de bevolking zich maar moet aanpassen aan een minderheid van de bevolking. Wat die rellen in Frankrijk betreft, het fameuze pamfletje, waarom zouden de allochtonen niet schuldig zijn? Waarom is het zo "fout" om de waarheid te zeggen? Tijdens de Kristallnacht, je bent er zelf over begonnen, waren het Duitsers die baldadigheden begingen. Maar Duitsland zat economisch aan de grond door de herstelbetalingen. De door de geschiedenis wel schuldig bevonden aan de Kristallnacht, en wil de geschiedenis zo hardnekkig dat de rellen in Frankrijk op de autochtone "racisten" wordt afgeschoven? Als de Fransen dat zelf geloven, waarom gaan ze de immigratie nu opeens vééél strenger aanpakken? Maar in België moet men dus zwijgen, aldus Feremans en co...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 januari 2006 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De eenmalige uitspraak "wij zijn islamofoob", of het pamflet dat de schuld voor de rellen in Frankrijk op de allochtonen afschuift? Het boek "de weg van de moslim" dat proclameert dat homo's van daken van flatgebouwen mogen worden gegooid met het hoofd naar beneden, is toegelaten in België, alhoewel de schrijver zelfs op TV bij zijn standpunt bleef. Wat is er dan zoveel erger aan "islamofoob"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De tegenpartij vermeldt altijd ‘leugens’ en de discussie gaat niet over de inhoud maar over ‘het gelijk krijgen’ Bewijzen worden niet geleverd – alles gebeurt op basis van gezagsargumenten. Citaten dienen om er te pas en te onpas mee te gooien http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=241 , http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=244 Bijdragen zijn gekruid met scheldpartijen (zoals VuilB…) – waarschijnlijk onderstelt Pelgrim dat dit het waarheidsgehalte van zijn uitlatingen verhoogt. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=242 , http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=245 , http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=251 Bijdragen worden beantwoord met slogans. Inhoudelijk nietszeggend… Maar hij verwijt dit wel aan anderen. Naar alle waarschijnlijkheid leest hij ze zelfs niet eens - zeker is dat hij ze niet begrijpt. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=243 , http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=246 Hij ontwijkt alle vragen met niets ter zake doende uitvluchten http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=250 , http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=251 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij is niet zot, en het is zijn recht om zijn mening te ventileren. Om hetgeen hij zegt kan je hem in een democratie (die van Feremans daar gelaten, maar dan wordt je even tolitair als hetgeen je in naam wilt bevechten) nooit aanpakken zoalng hij niet de daad bij het woord voegt. Wel is het zo dat ik het recht moet hebben om islamofoob te zijn bij het aanhoren van zoveel middeleeuws geleuter. Snap je de nuance?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik geloof heilig in de mogelijkheden van de evolutie. Voor iedereen.
![]() |
#259 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President
|
![]() En dit (uit een andere thread) :