![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De joden moeten juiste conclusies trekken. Nee, ze moeten de Palestijnen niet uitroeien ... Laatst gewijzigd door auditek : 22 januari 2006 om 18:57. |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na een snelle blik op je avatar, ga ik daar heel erg aan twijfelen.
|
|
|
#243 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Banneling
|
![]() We hopen dat de Ashkenazi joden in Israël je raad volgen, en terug keren naar hun Europa. Sefaridische joden zijn welkom in Palestina! |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#246 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Minister
|
|
|
|
|
#248 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#249 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En ik wacht nog steeds op een efficiënte aanpak van de betweters. Voorlopig blinken de grootste monden van twee jaar geleden uit in hun stilzwijgen en afwezigheid, Louis Michel op kop. Awel Louis, wat doe je hieraan????? Of laten we beginnen met : waar ben je nu ?? Laatst gewijzigd door Antoon : 23 januari 2006 om 10:12. |
||
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Minister
|
Citaat:
Nu is verder natuurlijk de vraag hoe gewenst dat bombarderen is. Persoonlijk zie ik er meer nadelen dan voordelen aan zitten. Het enige voordeel is dat je eventueel voorkomt dat Iran een kernbom krijgt (het is niet eens zeker dat dat lukt). De nadelen zal ik niet allemaal opnoemen, maar je moet denken aan de olie-toevoer (overkomelijk probleem), het verstevigen van de macht van het regime (aanval zorgt voor patriotisme en eenheid, kijk naar bv 11 Sept. in de VS) en je vergemakkelijkt de werving van terroristen doordat de indruk dat je met een kruistocht bezig bent steeds groter wordt.
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En gezien hij een torenhoge remuneratie krijgt met uw en mijn geld om niet veel te doen, mag hij ook even gestoord worden. Niet soms? |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Door auditek teruggetrokken uit eerlijke schaamte?
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bwa, het telt voor alle idioten die beter wisten, zo'n 2 jaar geleden. Maar Louis Michel had toch wel een heeeel grote bek. Nu wil ik van hem weten wat hij zou doen. Want voorlopig lukt er niet zoveel in dit dossier.
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#257 |
|
Parlementsvoorzitter
|
We zullen het onthouden!
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat het gewoon goed is om te weten welk vlees men in de kuip heeft. . |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Banneling
|
Als niet-betweter kan ik dus niets voorstellen.
Jammer. |
|
|
|