![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() So? Je moet je in die jaren toch met iets bezig houden...
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft wel de vraag waarom de Belgische belastingbetaler moet opdraaien voor de kosten. Ze is geen kroongetuige die moet beschermd worden maar wel een beschuldigde en dat zij problemen heeft met Turkije is toch niet onze schuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Fehriye Erdal heeft drie mensen (Turken) vermoord. De bewakingscamera's hebben het zelfs opgenomen. Moest zoiets in Chili ofzo gebeuren, dan was het voor mij minder pijnljk. In België wonen er gvd +/- 125 000 Turken.
Als er ééntje mij overtuigde dat ik 'de Turkse eer moest redden'. Als ze mij wat geld gaven, dan had ik haar met plezier vermoord, of met een mesje verkracht. Vorige jaar zou ik dat gedaan hebben. Nu overweeg ik het niet ![]() Al geluk dat één van de slachtoffers een rijke zakenman was (pijnstiller). Op juridisch vlak zullen ze wel alles doen .. Plus, het gaat om een moord op een zakenman. De terreurgroep dhkp-c betekent niets. De Turkse inlichtingendienst kan het in zeer korte periode ontmantelen. Ze hebben veel moeilijkere dinges gedaan. Maar het probleem is, wie heeft Erdal gebruikt om Sabanci te vermoorden? Dat kan een concurrent van Sabanci zijn, vijand, ... Als een Turkse lezer, die van plan is om de eer te redden, mijn tekst aan het lezen is. Als je Fehriye wilt opruimen, wil je ook eventjes de leden van de pkk in Vlaanderen ook opruimen? Wie weet, misschien laten ze je nog vrij ![]() NB: Als Fehriye een familie,vriend, verre vriend, .. van mij had vermoord. Dan had ik het overgelaten aan de rechtbank. Als de rechtbank haar zomaar ging vrijlaten (of van iets totaal anders berechten), dan had ik haar vermoord. zie België geeft asiel aan Turkse moordenaars/moordenaressen (Er wonen zoveel Turken in België. Er zijn ook véél Turkse verenigingen in België (geen probleem met organisatie): Milli Görüs, Dev Sol, Ulkucu Ocaklari, .. We hebben zelfs een staatssecretaris .. Toch zijn we machteloos! We moeten de juiste conclusies trekken, en beter integreren in de maatschappij!) Laatst gewijzigd door JusticeLover : 25 januari 2006 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erdal kan enkel veroordeeld worden voor misdaden die ze in België heeft gepleegd. In Turkije mag het misschien een misdaad zijn om de verkeerde ideologie (lees: communisme) aan te hangen, maar ik hoop dat we hier wat verder staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus kan er niet worden uitgeleverd aan Turkije of de VS, en eigenlijk ook niet aan Spanje. Erdal kan enkel veroordeeld worden voor misdaden die ze in België heeft gepleegd. Besef je wel wat je hier schrijft? Je mag in Turkije iedereen vermoorden, en dan hier asiel komen aanvragen? ![]() Citaat:
Achterlijke debiel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jouw land zulks paradijs van schoon leven en rechtvaardigheid is, dan moet je je toch afvragen wat die hier allemaal doen, niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat probeer je hier wijs te maken? Dat de Turken als protest het land moeten verlaten als België een moordenaar zou vrijlaten? Of, de Turken mogen dus de Belgen afslachten? Mensen vermoorden is toch niet strafbaar (in België?) ![]() Had je geen betere argumenten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ondanks mijn sympathie van het Koerdische streven naar meer autonomie moeten moordenaars uitgeleverd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens de ene een vrijheidsstrijder en volgens de andere een terroriste...
van Ché Guevarra werd dat ook gezegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Euhm, ze heeft een zakenman en zijn medewerkers vermoord (geen generaal ofzo)
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 26 januari 2006 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() niet te veel vragen hé ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Wat dacht je van dit compromis: het proces wordt in Turkije gehouden, maar de straf wordt in België uitgezeten.
Dan kan men zeker zijn dat er geen wreedheden aan te pas komen. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 26 januari 2006 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Donkerblauwe logica.
De Turkse communisten (ja, de DHKC) zijn tegen EU-lidmaatschap. Ze zijn ervan overtuigd dat EU-lidmaatschap hetproces van privatiseringen en liberaliseringen in Turkije nog zal versnellen. Ook beseffen ze dat EU-lidmaatschap helemaal geen einde zal brengen aan de schendingen van de mensenrechten. |
![]() |
![]() |